jaakkopavunvarsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Ainahan se kannattaa. Ei onneksi ole tosiaan kuin yksi tölkki olutta täällä.
No hyvä. Huomenna sitten lepäilyä ja sunnuntaina salille!
Ainahan se kannattaa. Ei onneksi ole tosiaan kuin yksi tölkki olutta täällä.
No hyvä. Huomenna sitten lepäilyä ja sunnuntaina salille!
Älähän anna mennä lapasesta lasten nähden.
Heh. Kolme päivää olin kirjoittamatta. Kaks päivää olin selvänä, mutta nyt tässä himassa vetäsen 6-päkillisen ennen tota illan futismatsia Stadikalla. Päivällä kävin Kalliossa kuuntelemassa Pelleä.Onko Pettteri muuten joutunut/päässy katkasuun kun ei oo kuulunu?
Just tuossa noin viikko sitten mietin, että milloin DT tulee Suomeen kun jonkun niitten kuvan Facebookissa spottasin. Luin vasta nytten tämän ja pakko myöntää että vituttaa ihan järjettömästi etten lue enää niin paljoa noita keikkalistoja, vaan odotan ennemmin että mainos/kaveri löytää minut asian kanssa. Olisi ollut niin hienoa nähdä heidät livenä. Oliko hyvä keikka ?Sunnuntaina meen kyllä Dream Theaterin keikalle.
Hyvä että löysit. Viiniketjuun kerroinkin jo suosituksia. Tää vuosikertaviini, joka on kalliimpaa, kuin ne joita oikeasti suosittelin, paskaa...Olin väärässä ketjussa pitkän aikaa. Täällähän se mun paikka olikin.
Just tuossa noin viikko sitten mietin, että milloin DT tulee Suomeen kun jonkun niitten kuvan Facebookissa spottasin. Luin vasta nytten tämän ja pakko myöntää että vituttaa ihan järjettömästi etten lue enää niin paljoa noita keikkalistoja, vaan odotan ennemmin että mainos/kaveri löytää minut asian kanssa. Olisi ollut niin hienoa nähdä heidät livenä. Oliko hyvä keikka ?