Kalsarikänniketju

  • 5 221 269
  • 66 665

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Joskus -95 se taisi olla. Tai ainakin rullaili aika jytyllä pyörätuolilla top-40 -ohjelmassa sitä juontaessaan. Saattoi toki olla pari vuotta myöhemminkin.
Mä olin taas ihan pihalla. Se koiravaljakko -onnettomuus oli wikipedia mukaan maaliskuussa 1996.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mutta et ihan pihalla: mun mielestä Remu kärähti ratista suunnilleen tuohon aikaan. Olikohan vielä jotain jyty-pulveria nokassa...?
 

Hauptmann

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Mutta et ihan pihalla: mun mielestä Remu kärähti ratista suunnilleen tuohon aikaan. Olikohan vielä jotain jyty-pulveria nokassa...?
Tässä lainaus wikipediasta: "Aaltonen tuomittiin Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa joulukuussa 2012 rattijuopumuksesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta 40 päiväsakon suuruiseen sakkorangaistukseen, hänen tuloillaan maksettavaa tuli 2280 euroa. Hän kolaroi aiemmin samana vuonna Kaarinassa ja loukkasi kolarissa vaikeasti jalkansa. Aaltosella ei ollut alkoholia veressään, mutta verikokeissa selvisi hänen käyttäneen metamfetamiinia"

Ota siitä nyt selvää, että onko Remu vetänyt viinaa ja minä vuonna. Kova jyty on Remun elämässä joka tapauksessa ollut jo 1970 -luvun alusta alkaen.

Hyvää yötä.
 
Viimeksi muokattu:

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miten tuota metamfetamiinia käytetään? Juodaanko sitä kuten kannabista, kokaiinia ja vähän jytympää heroiinia? Trainspottimg-kirjassa yksi kaveri piikitti viskiä: se oli paha, lähti elämä menemään.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Voi poika, kuinka monia meitä onkaan. Kaikki eivät pidä ketjusta enää, kun se on niin moneen kertaan tahrattu vääräuskoisten toimesta.

Mutta wanhoja ketjun aikoja muistellen: Overkill - Motorhead - YouTube

... vielä mahtuu ihmiseen viinaa!

No se on hyvä (huomaa kuinka en loukkaantunut pojittelusta, enkä vääräuskoisuudesta.)!

edit. Enkä kakasta laulusta.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Mitähän vitta. Piti vetä ä kalsari kännit, mutta kaveri pyysi juomaan ja tähän se meni arvaattee kuulkaa mihin!!!!!!!!!!!!! Teemu ja Jari!
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
EDIT: Kuumakamaa... ketään ei kiinnosta jokerit. sori.

Anteeksi tuo vään offtopic teille Oulun kansalaisille. Tekin olette rakentamassa suomalaista kiekkokulttuuria! Mksi vitussa joku Pearls Jam uppoaa tähän aikaan, en edes ymmärrä! Poltin saatana käteni kuumaan veteen.
 

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Uppoaako tää, ehkä Suomen paskimman bändin säestyksellä :)

2003 Jokerit-Kärpät - 5. välierä (1.4.) - YouTube


Muistan seitsemän vanhana kun äitini laittoin minut nukkumaan kun itkin siitä syystä kun Jokerit tippuivat! Jos en väärin muista niin Metropolit teki Jokereiden maalin. Muistan, en nukkunut koko yönä, kun inhosin suomalaista jääkiekkoa ja sitä, kun Jokerit hävisivät.

Noin muuten musiikki ja suomalainen urheilu uppoaa saatanan hyvin.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös