jaakkopavunvarsi
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Kärpät
Aika huonosti näkkyy olevan kalsarimiehiä liikkeellä tännään.
edit. Vaikka on perjantai.
Voi poika, kuinka monia meitä onkaan. Kaikki eivät pidä ketjusta enää, kun se on niin moneen kertaan tahrattu vääräuskoisten toimesta.Aika huonosti näkkyy olevan kalsarimiehiä liikkeellä tännään.
Voi poika, kuinka monia meitä onkaan. Kaikki eivät pidä ketjusta enää, kun se on niin moneen kertaan tahrattu vääräuskoisten toimesta.
Mutta wanhoja ketjun aikoja muistellen: Overkill - Motorhead - YouTube
... vielä mahtuu ihmiseen viinaa!
Kännissä on hyvä ihmisen olla, joten jätän tämän tähän...
17.4.2015 - Liigan 2. finaalin jälkeen - Nelonen ja juntit feilaa - YouTube
(oli toki tuo känniääliö lähempänä menestystä, mitä huutamansa organisaatio ikinä)
En mää tiiä, että oonko oikeasti nuori enää. Ehkä suhun JK verrattuna, mutta en tiiä sunkaan faktuaalista ikää.
Kyllä se on vitun vanha kun vertaa tähän alkoholistiin!
PS. Vitun hyvää musiikkia!
Tool toimii aina. Kysy vaikka jatkiksen tekijöiltä.
Heitän vastapalloon vähän helpompaa: Pearl Jam - Insignificance - YouTube
.... ja vitut viskaan vaimon niskaan.
Tool toimii aina. Kysy vaikka jatkiksen tekijöiltä.
Heitän vastapalloon vähän helpompaa: Pearl Jam - Insignificance - YouTube
.... ja vitut viskaan vaimon niskaan.
Eli et tiedä Pearl Jamista mitään edes vähää alusta. Kyllä, sanoin noin.Tykkään kyllä kans Pearl Jamista. Mutta siinä Tenissä on enempi munaa kuin missään noissa muissa levyissä.
EDIT: Kuumakamaa... ketään ei kiinnosta jokerit. sori.
Tähän humalaan uppoaa näkjään mikä vaan!
Jokerit-HIFK-pelin kooste 24.3.2012 - YouTube
En osaa laittaa linkkiä.
Youtube.
Rupean itketään!
Uppoaako tää, ehkä Suomen paskimman bändin säestyksellä :)
2003 Jokerit-Kärpät - 5. välierä (1.4.) - YouTube
Eli et tiedä Pearl Jamista mitään edes vähää alusta. Kyllä, sanoin noin.
Vastahan tuo Andrew Woodin synttäri meni. Milloin joku muistaa Kurt Paskan kuolemaa?
EDIT: Kuumakamaa... ketään ei kiinnosta jokerit. sori.
Muistan ikäni kun katsoin tämän matsin. Keskellä synkintä etelä-pohjanmaata (kirjoitin tahallaan pienellä). Vasta oli ollut paikallislehdessä uutinen jossa oli kerrottu neekeristä kylänraitilla. Ja se hillitty riemu joka puhkesi...
Muistan seitsemän vanhana kun äitini laittoin minut nukkumaan kun itkin siitä syystä kun Jokerit tippuivat! Jos en väärin muista niin Metropolit teki Jokereiden maalin. Muistan, en nukkunut koko yönä, kun inhosin suomalaista jääkiekkoa ja sitä, kun Jokerit hävisivät.
Noin muuten musiikki ja suomalainen urheilu uppoaa saatanan hyvin.
Metropolit oli kyllä hieno pelaaja. Raksilassa näin ukon kaarteluja livenä. Siitä voi jo sanoa että oli pelin ytimessä.
Joo kävin baarissa. Kun pilkun jälkeen kävin grillillä ja istuin penkille syömään pitsaa, niin sinne tuli joku jätkä, joka baarissakin jo istui mun syliin. Kävi kusella kioskin juurelle ja sanoin, että ota hattusi (joka tippui mun viereen) ja mee muualle, niin jos muistini pelaa oikein, niin läppäs mua avokämmenellä poskelle. Vaikka olen pasifisti, niin silti olin silti jo nyrkit pystyssä ja meinasin jo haastaa sitä tappeluun. Oisin sen kyllä hakannut, koska se oli mua enemmän humalassa, ehkä jopa liikaakin. Siihen tuli joku kalju kaveri vastaan, joka luuli että mä haastan riitaa sille. Selitin asian ja onneksi se ymmärsi. Onneksi en lyönyt ketään, mutta vittu. Ei saa huitoa ketään edes avokämmenellä. Toivottavasti sillä kaverilla on aamulla vuosikymmenen krapula, se on sille ihan riittävän paha rangaistus.
Onneksi mulla ei ole kotona kuin yksi tölkki Guinnessia.
En tiedä, mutta siitä on tämä penkkiurheilufanitu lähtenyt pysäyttämättömiin liekkeihin! Jokereissa oli Glen Metropolit ja Marko Jantunen, mutta miten helveltissä Jokerit pystyi hävimään tuon sarjan?