Kalsarikänniketju

• 5 344 419
  • 66 668

Delter

Jäsen
Suosikkijoukkue
Harkimoista vapaa Jokerit
Jumalaista nopeutta täällä edetään. Hieno kirjoitus vertikaalisesti haasteettomalta vertikaalisesti haasteelliselta 6,12 jalkaiselta kanssakirjoittajalta.

Tägäisin jos osaisin.

godspeed

Jäsen
Joko lämmitän saunan tai en. Kattoos ny. Kovasti puskee soijaa ilmankin, mutta sauna virkistäis, jotta ehkä sitä pitää säästellä siihen pisteeseen kun pilkintä alkaa.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Ei vielä lähikauppaan tänne jontkaan ollut ehtinyt Koffin Hifk-olutta kera tuopin. No juoda ryystetään sitten muuta, ei kai sitä ilman ostoksia kehtaa kaupasta pois kävellä viuhtoa. Lyyä läpsäytämpä samalla ketjuun hyvin sopivan biisin. Tykkään likan äänestä.

godspeed

Jäsen
Katson Tom Cruisen pääosittamaa Cocktailia. Tätä parempaa juomaelokuvaa ei taida olla. Juomapelinäkin toimisi, kun säännöt olisivat sellaiset, että juo kun näet kauniin naisen tai joku juo jotain. Siinä saisi kaataa juomaa suppilolla kurkusta alas.

Krimi

Jäsen
Tunsin lämpimän värinän oikealla reidelläni. Se oli PS4:n ohjain.Kiva pelata Rocket Arenaa ja repiä märkää.... Mites teillä muilla perjantai?

Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Mikä siinä aina on kun on dokaamassa ja monesti herää aamuisin siihen että käsivarsissa on aivan järkyttävä särky.. Kellään muulla samanlaisia oireita ?

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
En olekaan pitkään aikaan varsinaisesti kalsarikännäillyt. Nyt on pari inkivääriolutta ja pari lonkeroa juotuna. Punkkupullo on vielä tuossa.

Moniko jätkä on käynyt saman päivän aikana neljän naisen kanssa treffeillä tai ylipäänsä jotain sellaista? No minulla tämä on jo tälle päivälle täyttynyt. Taitaa olla ennätys. Aloitin kello 00.01. Siitä sitten suoraan seuraavan luo (klo 1-3) ja aamulla taas yhden luo. Tänään päivällä sitten syömässä yhden kanssa. Ja tuo numero kaksi kyselee taas tälle illalle kylään. Ja yhden ugandalaisen naisen kanssa chattailin tänään aamupäivällä, sen kolmannen jälkeen. Hän - se ugandalainen - on joku poliittista blogia pitävä henkilö (nuori nainen). Linkitin sille Lentsu-elokuvan sen kohdan, jossa Idi Amin saa lentsun. Se kyseinen kohta alkaa muistaakseni kohdasta 2:09:50, alle minuutin kestää. Naureskeli sille. Katseli sen siinä välissä, kun kävin kaupassa, kun ei mulla muka ole ruokaa kaapeissa. No oikeasti kyllä kävin Alkossa ostamassa nämä juomat.

Jaa, ilta on vielä nuori, mitähän tässä vielä.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Ei mulla oo ollut eläissäni neljiä treffejä. Ihan kun naiset näkisivät päältä päin, että tolla jätkällä on pieni muna.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Parhaat treffit on aina huoltoasemalla. Teboilin kahvi ja munkki on parasta, mitä pikkurahalla saa.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kesoilin myyjät oli aina juttumieihiä ja -naisia. En siis ihmettele, jos niitä on pantu.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Carrollssit oli kunnon dorkaloita. Myyjätkin oli lihavia.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
On muuten hirveä keksiminen, että mitä nyt niille joillekin sanoo, että eihän tässä mittää. Kuitenkin totta haluaa sanoa ihminen. Pitänee soittaa Jäätteenmäelle. Ja Väykälle!

Geezer

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK. Sympatiat Kuopioon ja Lappeenrantaan.
Unionilla oli hyvät safkat. Olisin syönyt Kesoililla, jos olisin tiennyt Unionin myyjän olevan tuleva entinen vaimoni.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerran oltiin Makkaratalon Carrollsilla ja siinä oli lähipöydässä muijia. Meitä oli noin viisi jätkää ja yksi meistä pieras silleen nasevasti, miten se pieru nyt lähtee muovituolia vasten. Ei pantu.

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerran oltiin Makkaratalon Carrollsilla ja siinä oli lähipöydässä muijia. Meitä oli noin viisi jätkää ja yksi meistä pieras silleen nasevasti, miten se pieru nyt lähtee muovituolia vasten. Ei pantu.
Tuo oli pienimmän riesan tie. Minulla olisi yksi humble brag -juttu. Se meni ikään kuin toisin päin. Hän ei ollut saanut koskaan orgasmia, se 35-vuotias nainen, nyt saa, kun pantiin kylänmies asialle. Ei saanut ekalla kerralla, tokalla sai, kun haaste oli selvinnyt. Ja sillä tiellä olen nytkin. Nyt sitä pitäisi panna joka päivä. Kuka jaksaa, hä. Sijaisia kehiin. En varmaan mene sinne. Tunkekoot vaikka banaanin perseeseensä, mitä se mulle kuuluu.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Sillon nuorena ja innokkaana taiteilijana kirjoitin Carrollsin vessan seinään 'Ace of Spades!'' ja ''Born to Lose, Live to Win!''. Olivat pyyhitty pois, kun seuraavan kerran sinne menin. Tussasin sitten KISSin siihen samaan paikkaan ja alapuolelle kullin. En päässyt panemaan.

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilmeisesti Carrolls ei ole seksuaaliin johtava väylä. Tosin en minä tiedä mikä on, mutta tosiaan, kuulostaa pelottavalta tuo että joku ei ole koskaan saanut ja sitten saa. Sitä vaatimista!

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy