Ihan hyvä, että luovutat, ei tarvitse kilpailla. Kirjoitan sitten, kun luovutan. Olisi noloa luovuttaa heti perään, mutta saa nähdä.Luovutan tältä iltaa, tarvii pitää yllä rytmiä jollain tapaa. Höyheniset yöt tervattujen kiskojen päällä.
Ihan hyvä, että luovutat, ei tarvitse kilpailla. Kirjoitan sitten, kun luovutan. Olisi noloa luovuttaa heti perään, mutta saa nähdä.Luovutan tältä iltaa, tarvii pitää yllä rytmiä jollain tapaa. Höyheniset yöt tervattujen kiskojen päällä.
Aluksi voi kirjoittaa sen lukkomoden nimimerkin.Mä en ole koskaan saanut jatkoaikaan banneja. miten tuo tehdään? Pitääkö tässä huutaa sen tunnetun lukkomoden nimimerkkiä vai mitä pitää tehdä? Miten saa viiko kakakun?
Oli kyllä aika heikko yritys. Tuo JXXy-nimimerkki on tiedossa.Sellainen homoyritys oli tuo.
Kuvittelen, että minulla olisi vielä annettavaa tälle palstalle. Toisaalta olisi kiva lähteä tyylillä. Mutta mä hannaan nyt. Tekisi kyllä mieli lähteä tyylillä.Otetaanko ikuiset bannit yhtäaikaa? Olishan se...
Joo. Remun äiti sanoi, että älä poika ikinä rupea ryyppäämään. Remu ei kai ole ryypännyt, mutta jollain tavalla hän on vetänyt päänsä sekaisin.Mun mielestä on hyvä hannata. Katselen tässä youtubesta rokkarin äiti nimistä pätkää. Remun äiti kertoo poikansa tarinaa. Hurriganesilla oli aika jyty-meininiki. Erityisen siistiä on kun Remu puristelee äitinsä nokasta finnejä pois.
Mä olin taas ihan pihalla. Se koiravaljakko -onnettomuus oli wikipedia mukaan maaliskuussa 1996.Joskus -95 se taisi olla. Tai ainakin rullaili aika jytyllä pyörätuolilla top-40 -ohjelmassa sitä juontaessaan. Saattoi toki olla pari vuotta myöhemminkin.
Tässä lainaus wikipediasta: "Aaltonen tuomittiin Varsinais-Suomen käräjäoikeudessa joulukuussa 2012 rattijuopumuksesta ja liikenneturvallisuuden vaarantamisesta 40 päiväsakon suuruiseen sakkorangaistukseen, hänen tuloillaan maksettavaa tuli 2280 euroa. Hän kolaroi aiemmin samana vuonna Kaarinassa ja loukkasi kolarissa vaikeasti jalkansa. Aaltosella ei ollut alkoholia veressään, mutta verikokeissa selvisi hänen käyttäneen metamfetamiinia"Mutta et ihan pihalla: mun mielestä Remu kärähti ratista suunnilleen tuohon aikaan. Olikohan vielä jotain jyty-pulveria nokassa...?