Kalsarikänniketju

  • 5 221 406
  • 66 665

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ostin K-kaupasta summassa jotain saksalasita oluttaa, taas sattui vehnäolutta, eli paskaa. Pakko vissiin juoda kaikki pois, onneksi on kojakkia ja lomaa jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oli tarkotus mennä kaverin kanssa oluisille, ei sit mentykään ja nyt ryyppään nää neljä koffia ja oon ihan naamat.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Oon käyny saunassa, oon pierry hyvällä tahdilla, kuunnellu radioo ja paskoja hittejä, koska en keksi leffoja mitä katsoa. On runsaudenpula, vaikka eilen katsoin viis putkeen ja oluen kera. Mut hyvä meininki ja on lämmintä sisällä kerrankin. Tupakkia polttelen välillä ja vain oon. Mikäs tässä, vaikka huomenna pitäiskin vähän jo saada jotain hommia alulle. Mut niin päissään en oo, etteikö huomenna ois kuin kuikeli kihlajaisissa. Nautitaan hetkestä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
En oo käynyt saunassa, kävin suihkussa. En ole kuunnellut radiota, kuunnellut omia viisuja omalta koneelta. Elokuvia en vaan jaksa katsoa, lähes koskaan. Runsaudenpulaa ei oo oikeastaan mistään. Meininki on hyvä ja sisällä kerrankin tarkenee, totta. Tupakkia en oo 5-6 vuoteen poltellut ja toivottavasti en jatkossakaan polta. Huomenna on vapaapäivä, joten ei tartte mitään ihmeempää, paitsi hakea ipana tarhasta ja käydä soittoreeneissä (edellisestä liikaa aikaan, noin kk). Kohtuu selvänä, ainakin vielä. Nautitaan. Omia ajatuksia ei ole, joita vois lainata.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Saatana. Jätkä on vähän kuin minä mutta meillä on se ero, että oon retalejengiä kun sää oot kunniallinen tai kunnollinen ja vastuullinen perheenisä. En tiedä koska vanhenen tuohon pisteeseen, mutta ei sitä tiedä vaikka joku joskus kesyttäis. Sitä päivää odotellessa, sillä sitä ei tällä hetkellä oo näköpiirissä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Professional drinker with music problem. Siis ammattimuusikko en todellakaan ole, ihan amatööri, vieläpä kohtuu huono soittaja. Ainoa osaaminen on se, että osaa tehdä viisuja. Alkaa pikkuhiljaa tää paha viinikin maistua.
 

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Just tuossa noin viikko sitten mietin, että milloin DT tulee Suomeen kun jonkun niitten kuvan Facebookissa spottasin. Luin vasta nytten tämän ja pakko myöntää että vituttaa ihan järjettömästi etten lue enää niin paljoa noita keikkalistoja, vaan odotan ennemmin että mainos/kaveri löytää minut asian kanssa. Olisi ollut niin hienoa nähdä heidät livenä. Oliko hyvä keikka ?

Ihan hyvä, mutta olisi voinut olla parempikin. Saatan kirjoittaa jotain Keikka-arvio-ketjuun.
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Herkistelin eräiden asioiden parissa. Vetää vaan hiljaseks kun henkeväks taantuu. Mitä juttua pitäis sit olla, kun oon ainoa känä ylhäällä?
 

godspeed

Jäsen
Suosikkijoukkue
Heikki Silvennoinen, Ali Leiniö
Vittu se on jo kaks, tää on vähän sama kun kaverin kans ryypiskellään joskus. Katotaan kelloo että se on 8 illalla ja on ehkä sikspäkki otettu. Sit kello onkin 4 aamuyöllä ja kumpikin on tuhannen kaasussa. Sit aamulla mietitään, tai iltapäivällä, että mihin se aika ja ne juomat katos. Perussetti. Joskus sitä kans humaltuu eri paikoissa eri tavalla. Himassa ei yleensä liikaa, mutta aina kun lähtee johkin niin sitä vahvemmin. Oon taipuvainen uskoon, että se johtuu siitä, että kotona aivot tottuu siihen rauhalliseen meininkiin ettei tuu känniin kauheesti. Erilaiseen ympäristöön reagoi eri tavalla ja sit on naama täys paljon vähemmästä.
 
Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Mä oikeasti muuten haluaisin tavata Tomi Joutsenen, ei pelkästään siksi, että laulaa mun lemppari orkesterissa, vaan myös siksi, että on kotoisin sieltä missä mun lapset nykyään asuu ja kaikkea muutakin.....
 
Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Professional drinker with music problem. Siis ammattimuusikko en todellakaan ole, ihan amatööri, vieläpä kohtuu huono soittaja. Ainoa osaaminen on se, että osaa tehdä viisuja. Alkaa pikkuhiljaa tää paha viinikin maistua.
Ruvetaanko tekemään bineksiä ? Itse olen (itsekehua harrastamatta) melko taitava soittaja, mutta viisujen teossa sitten olenkin vähän pihalla. Ideoita kyllä löytyy mutta en osaa toteuttaa.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Pari olutta ja tietokoneen ruudulla pyörii lätkämatsi. Tätä on odotettu. Hirveetä paskaahan toi peli on, mutta Kerhon peli kuitenkin.
 

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Saunominen jatkuu jo ties monettako viikkoa. Nyt sentään sää näyttää jo kesäiseltä. Musapuolella Elämässä pitää olla runkkua live leskisen levyltä. En osaa linkittää tän puhelimen kanssa joten etsikää itse.
 

Palstalegenda

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ukraina, Eveliina Määttänen
Godspeed on tässä ketjussa viestimäärissä mitaten sijalla 22, minä olen sijalla 10. Mutta siis tiedän godspeedin edellä olevista 17 nimimerkin oikean nimen, neljän nimeä en. Tällaiseksi tämä on mennyt. Tulin vaan joskus tänne lätisemään ja nyt sitten rinkirunkataan.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös