Siltä tuntuu, kun tänään on todella laiska olo vaikka olen "korjannut". Ei jaksa edes kauheasti hassutella omassa loistovisassa.Olemme asian äärellä. Loppu.
Siltä tuntuu, kun tänään on todella laiska olo vaikka olen "korjannut". Ei jaksa edes kauheasti hassutella omassa loistovisassa.Olemme asian äärellä. Loppu.
Tarkastelin visaa. Yritystä oli, mutta aika turkulainen. Loppu.Siltä tuntuu, kun tänään on todella laiska olo vaikka olen "korjannut". Ei jaksa edes kauheasti hassutella omassa loistovisassa.
Etsä ois mitää ees tiennyt.Tarkastelin visaa. Yritystä oli, mutta aika turkulainen. Loppu.
Ei pidä paikkaansa. Kysymyksen 8) vastaus löytyy myös Guinnesin ennätyskirjan Suomi Editionista oisko ollut ’90 vai ’91.Etsä ois mitää ees tiennyt.
Perjantai, MM-kisat, pari lonkeroa eikä vaimoa.Perjantai, MM-kisat, pari kaljaa ja vaimo reissussa.. onko mitään parempaa olemassa?
Checkmate.Perjantai, MM-kisat, pari lonkeroa eikä vaimoa.
En ole. Kaksi sauna kaljaa otin. Pihalla nautittujen lonkeroiden päälle. Nyt avasin syksyllä 2019 pulloittamani itse tehdyn Raparperikotiviinin. Melkein 5 vuotta tuo ollut kellarissa odottamassa tätä hetkeä. Voin kertoa, että ei ole pöllömpää. Kiljuhuutelijoile sanon, että Hyh Hyh hävetkää! Ei mene maha sekaisin hiivoista tästä juomasta.En kyllä mitenkään usko, että kaikki 19000 ja risat jäsentä on selvinpäin juhannuksena.
Eiköhän suurin osa ole jossain isommassa porukassa Juhannusta viettämässä. Ja kalsarikänniketjun idea lienee ymmärtääkseni siinä, että nautitaan alkoholia omissa oloissa ilman häiriötekijöitä.En kyllä mitenkään usko, että kaikki 19000 ja risat jäsentä on selvinpäin juhannuksena.
Mitä Eric Clapton sanoi klubin ovella pahimpien huuruvuosien aikaan?Mitä Sara Sieppi sanoi Eric Claptonille?
- Tiedätsä kuka mä oon?
Mitä Eric Clapton sanoi klubin ovella pahimpien huuruvuosien aikaan?
Tedänks mä kuka mä oon?
Siis Tippa-Rellu ihan päivittäisessä ajossa? Onko kesäautona?Patiolta seurailen, ja huutelen hävyttömyyksiä apelleni, joka remppailee tienposkeen aiemmin päivällä hyytynyttä rouvan kuljettamaa Renault 4 autoamme.
Naapurilla oli myös tuollainen, vieläpä rättikatolla, konepellin toiseen kylkeen oli kirjailtu ”Tippa-Turlbo” toiseen ”Turbo-Tippa”. Pyhäinhäväistys, san mä.Siis Tippa-Rellu ihan päivittäisessä ajossa? Onko kesäautona?
Ei kannata piinata Rellua sentään liikaa.
On kyllä sulan veden aikoihin. Muuten viettää talvensa lämpimässä. Vuosimallin 71 yksilö kyseessä.Siis Tippa-Rellu ihan päivittäisessä ajossa? Onko kesäautona?
Ei kannata piinata Rellua sentään liikaa.