Kalsarikänniketju

• 5 301 622
  • 66 744

Glove

Jäsen
Kukaan ei siis ole ottanut kalsarikännejä kahteen viikkoon? Hieno homma, jatkoaikalaiset raitistuu. No, minä sorruin ostamaan muutaman lonkeron. Verkkarit on tosin vielä jalassa, mutta eikähän sitä saunan jälkeen ole pyyhe- tai kalsarikännit.

friikki otus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Itse asustelen reilu viikon talonvahtina omakotitalossa ja saan olla tämän viikonlopun ihan keskenäni. Sauna päällä ja 24 Karl Friedrichiä kaverina. Hitto että on mukavaa!

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Viikko lasten kanssa kolmistaan reissussa eikä siellä tietenkään pystynyt oikein kännäämään (kävin kyllä parissa pubissa parilla hotellin lähellä). Viime yönä kotiin puolison viereen ja pitkä hellä hetki. Nyt tekee mieli juoda vihdoin vapaasti aikuisten kesken ja sen teen.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
En kyllä mitenkään usko, että kaikki 19000 ja risat jäsentä on selvinpäin juhannuksena.
En ole. Kaksi sauna kaljaa otin. Pihalla nautittujen lonkeroiden päälle. Nyt avasin syksyllä 2019 pulloittamani itse tehdyn Raparperikotiviinin. Melkein 5 vuotta tuo ollut kellarissa odottamassa tätä hetkeä. Voin kertoa, että ei ole pöllömpää. Kiljuhuutelijoile sanon, että Hyh Hyh hävetkää! Ei mene maha sekaisin hiivoista tästä juomasta.

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
En kyllä mitenkään usko, että kaikki 19000 ja risat jäsentä on selvinpäin juhannuksena.
Eiköhän suurin osa ole jossain isommassa porukassa Juhannusta viettämässä. Ja kalsarikänniketjun idea lienee ymmärtääkseni siinä, että nautitaan alkoholia omissa oloissa ilman häiriötekijöitä.

Minä olen ihan yksin tämän Juhannuksen talovahtina, kun muut lähtivät reissuun. Sauna on kohta lämmin ja ruoka tekeytymässä, että pääsee saunan jälkeen syömään.

Edit. Ja juomat eivät lopu varmasti kesken.

Viimeksi muokattu:

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Nyt ei ei enää harmita se, kun lähtökohtaisesti vapaapäivänä joutui iltavuoron käydä tänään tekemässä. Ihan hyvän palkan tuosta saa ja ensi keskiviikon vapaaksi. Pari lonkeroa tähän mielentilaan pääsyyn toki on auttanut. Ei tässä pihalla kyllä ihan pelkissä kalsareissa tarkene. Hyttysiäkin niin pirusti.

Krepo

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Málaga CF
Loma alkoi pari tuntia sitten, joten mitäpä sitä muutakaan tekisi, kun kalsarisillaan istuskelisi pihalla aurinkoa ottaen. Aurinkorasvattuna tottakai. Pakko myöntää, että tykkään kovin tästä Koffin twist lonkerosta.

Patiolta seurailen, ja huutelen hävyttömyyksiä apelleni, joka remppailee tienposkeen aiemmin päivällä hyytynyttä rouvan kuljettamaa Renault 4 autoamme.

CuJo#31

Jäsen
Suosikkijoukkue
Penguins | HIFK | Leijonat | Les Bleus
Patiolta seurailen, ja huutelen hävyttömyyksiä apelleni, joka remppailee tienposkeen aiemmin päivällä hyytynyttä rouvan kuljettamaa Renault 4 autoamme.
Siis Tippa-Rellu ihan päivittäisessä ajossa? Onko kesäautona?

Ei kannata piinata Rellua sentään liikaa.

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

vetti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, CAR, HIFK (salaa)
Siis Tippa-Rellu ihan päivittäisessä ajossa? Onko kesäautona?

Ei kannata piinata Rellua sentään liikaa.
Naapurilla oli myös tuollainen, vieläpä rättikatolla, konepellin toiseen kylkeen oli kirjailtu ”Tippa-Turlbo” toiseen ”Turbo-Tippa”. Pyhäinhäväistys, san mä.

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Lomaan vielä kolme viikkoa aikaa, mutta viikonloppu kuitenkin. Käytiin rannalla ja heitin vihdoin talviturkin kun tuossa lähellä olevassa pikkulätäkössä on vesi jopa minulle tarpeeksi lämmintä. Nyt kalsarit jalassa (paita kyllä päällä, rouvalla sama vaatetus) sangriaa partsilla. Piti ostaa kokeeksi kaupan 8% sangriaa kun jossain iltaroskassa tänään mainostettiin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy