Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 871
  • 66 778

Aberystwyth

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Mulle kävi vähän samanlainen tilanne Oulussa vuonna 2004 syksyllä. Jannu vetäs poskelle ja vedin täysillä takas nyrkillä. Kaveri otti taka-askelia ja horjahtikin. Ite jatkoin matkaa ja kuulin kun takaa alettiin huuteleen, että "Osku tuu pois" monta kertaa. Vähän huoletti kun yksi musta mies meni samaan suuntaan ja yritin varotella, että joudut kyllä käyttämään luunappia, mutta se taas luuli että minä haastan riittaa.

Väkivalta ei oo ratkaisu, korkeintaan sitä voi käyttää itsepuolustuksena.

En edes muista koko lyönnistä nyt mitään, vaan että itse olin valmiina haastamaan tappeluun. En ikinä haastaisi ketään selvinpäin tappeluun, joten jotain siinä varmasti oli taustalla.

KuumaaKamaa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Helsingin Jokerit
Ei kyllä loiventavat maistu. Krapula kärsitään ihan miehenä pois ja sen jälkeen voin taas jatkaa kohti uutta krapulaa. Tosiaan kyllä on Kärpät ollut iso mörkö Jokereille koko vuosituhannen ajan. Miten helvetissä Jokerit onnistui tuon(kin) sössimään? Muistaakseni 2005, 2007 ja 2009 Kärpät todella oli ylivoimaisesti Jokereita parempi(?), mutta tuo liiganoususta suoraan Jokereiden kaatajaksi on kyllä kova juttu.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Jokerit oli Kärpille heti ns. päävastustaja. Sen kiiman aisti lehtereille asti. Kaikelle oli ihan sama kunhan ison Helsingin, Etelä-Suomen Jokerit kaatuu. Se oli pelaajillekin niin iso juttu. Kuin hekin olisivat tienneet että tämä kun tehdään, niin ollaan legendoja.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Onko Pettteri muuten joutunut/päässy katkasuun kun ei oo kuulunu?
Heh. Kolme päivää olin kirjoittamatta. Kaks päivää olin selvänä, mutta nyt tässä himassa vetäsen 6-päkillisen ennen tota illan futismatsia Stadikalla. Päivällä kävin Kalliossa kuuntelemassa Pelleä.

Joo hieman kyllä myös kyllästyin tähän palstaan, ja moderaattoreiden linjauksiin. Kirjoitin jo viestin että häippäsen kokonaan, mutta en lähettänyt sitä. Vähän ehkä pidän taukoa ja mietiskelen asiaa...

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Menin IFK:n ottelun jälkeen Ministeriin ja koitin aistia tupakkitauoilla megaluokan kansainvälistä kiimaa, jota siinä lähellä tarjoiltiin toisen jalkapallo-ottelun muodossa, mutta vähän vaisuksi jäi. Tai ei se ainakaan sinne asti välittynyt. Tänään olisi myös pitänyt mennä kuuntelemaan älykköjazz-performanssia, jonka tuotannossa olin mukana, mutta enhän minä sinnekkään jaksanut mennä.

Nyt aion juoda itseni hurmaavaksi, että jos vaikka törmään siihen naapurin missiämmään, niin se näkee kuinka boheemi ja charmantti herrasmies sen seinän takana asuu.

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Voi vitu. Tomikin on näköjään ollut fasistijuntan liepeessä ilman syytä. Je Suis TomiP!

teemu73

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Kuittaan kesämökiltä.
Sauna tulessa. Ajattelin mennä uimaan vaan ei voinut laskea kulkusia veteen ettei tulvi koko järvi.
Suomalainen iskelmä toimii tällä hetkellä.

Suosikkijoukkue
MacKinnon & Rantanen
Sunnuntaina meen kyllä Dream Theaterin keikalle.
Just tuossa noin viikko sitten mietin, että milloin DT tulee Suomeen kun jonkun niitten kuvan Facebookissa spottasin. Luin vasta nytten tämän ja pakko myöntää että vituttaa ihan järjettömästi etten lue enää niin paljoa noita keikkalistoja, vaan odotan ennemmin että mainos/kaveri löytää minut asian kanssa. Olisi ollut niin hienoa nähdä heidät livenä. Oliko hyvä keikka ?

godspeed

Jäsen
Täällä on mukavan rauhallista. Ei ihmisiä joiden panos keskustelulle on se, että alkupiste on sama kuin päätepiste. Ei edes juopottelun kannalta, koska päätepiste on aina erilainen kuin se mistä alotetaan.

Unkka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Liverpool FC
Ostin K-kaupasta summassa jotain saksalasita oluttaa, taas sattui vehnäolutta, eli paskaa. Pakko vissiin juoda kaikki pois, onneksi on kojakkia ja lomaa jäljellä.

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Oli tarkotus mennä kaverin kanssa oluisille, ei sit mentykään ja nyt ryyppään nää neljä koffia ja oon ihan naamat.

godspeed

Jäsen
Oon käyny saunassa, oon pierry hyvällä tahdilla, kuunnellu radioo ja paskoja hittejä, koska en keksi leffoja mitä katsoa. On runsaudenpula, vaikka eilen katsoin viis putkeen ja oluen kera. Mut hyvä meininki ja on lämmintä sisällä kerrankin. Tupakkia polttelen välillä ja vain oon. Mikäs tässä, vaikka huomenna pitäiskin vähän jo saada jotain hommia alulle. Mut niin päissään en oo, etteikö huomenna ois kuin kuikeli kihlajaisissa. Nautitaan hetkestä.

Suosikkijoukkue
En oo käynyt saunassa, kävin suihkussa. En ole kuunnellut radiota, kuunnellut omia viisuja omalta koneelta. Elokuvia en vaan jaksa katsoa, lähes koskaan. Runsaudenpulaa ei oo oikeastaan mistään. Meininki on hyvä ja sisällä kerrankin tarkenee, totta. Tupakkia en oo 5-6 vuoteen poltellut ja toivottavasti en jatkossakaan polta. Huomenna on vapaapäivä, joten ei tartte mitään ihmeempää, paitsi hakea ipana tarhasta ja käydä soittoreeneissä (edellisestä liikaa aikaan, noin kk). Kohtuu selvänä, ainakin vielä. Nautitaan. Omia ajatuksia ei ole, joita vois lainata.

godspeed

Jäsen
Saatana. Jätkä on vähän kuin minä mutta meillä on se ero, että oon retalejengiä kun sää oot kunniallinen tai kunnollinen ja vastuullinen perheenisä. En tiedä koska vanhenen tuohon pisteeseen, mutta ei sitä tiedä vaikka joku joskus kesyttäis. Sitä päivää odotellessa, sillä sitä ei tällä hetkellä oo näköpiirissä.

Suosikkijoukkue
Professional drinker with music problem. Siis ammattimuusikko en todellakaan ole, ihan amatööri, vieläpä kohtuu huono soittaja. Ainoa osaaminen on se, että osaa tehdä viisuja. Alkaa pikkuhiljaa tää paha viinikin maistua.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy