Kalsarikänniketju

  • 5 241 101
  • 66 676

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voi ei nytkö pilasin kaiken.

Koska pahaa. Tai niin luulen. Ainakin haisee hirveeltä... :S eli on pahaa.
Maista kirsikkaolutta tai muuta lambiccia. Ne on hyviä. Ja joo juuri olin varaamassa hääpaikkaa Yyteristä. Nyt pitää perua.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Voi nyt petyin. Selviänkö tästä ikinä...

Sitten kun maistelen kirsikkaolutta, niin muistelen meitä :/
Parempi olisi. Nyt meni sydän rikki. Ja voi ottaa kuppia lisää!
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Eikö se kirsikkaolut olekaan niitä niin kutsuttuja hinttioluita.
No jaa. Hyvä maistelu/limuolut. Toki hifistelijät eivät lambiceista tykkää, mutta ihan hyvää se parhaimmillaan on.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Mulla muuten sama tilanne mutta en mene katsomaan ktp:tä. Toivottavasti käy hyvin kuitenkin. Itse arvon lähdenkö huomenna itse liikkumaan.

Tänks, Jaakko, sulla on jokseenkin helpompaa :)

Mene hitossa liikkumaan. Olen itse harrastanut tällä viikolla liikuntaa tasan yhden kerran, juoksulenkki keskiviikkona. Väsyttää vitusti, just sen takia, että liikuntaa on ollut niin vähän.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosikaa kotimaisia oluita. Se on hyväksi. Maultaan eivät eroa juurikaan ulkomaisista bulkkilagereista, mutta tukee sentään kotimaista.
No kyllähän Lidlin kaljat hakkaa maussa noi suomalaiset. Kaiken lisäksi se on halvempaakin, 82 senttiä per tölkki. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi suomalaisia tuotteita pitäisi muka suosia. Ei kait tavallisten ihmisten tarvitse mitään verojuttuja miettiä. Tai ehkä toi on joku sotaveteraanijuttu. Niitäkään en kyllä hirveästi jaksa miettiä kun juon kaljaa.
Jotain lidlin bissejä olen kokeillut ja Pirkka on voittanut ne. Ei minusta huonoin.
Mun mielestä Pirkassa maistuu selvästi että on jatkettu jollain, kuten muissakin suomalaisissa merkeissä. Ja ainakin aiemmin siinä oli jotain lisäainettakin.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No kyllähän Lidlin kaljat hakkaa maussa noi suomalaiset. Kaiken lisäksi se on halvempaakin, 82 senttiä per tölkki. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi suomalaisia tuotteita pitäisi muka suosia. Ei kait tavallisten ihmisten tarvitse mitään verojuttuja miettiä. Tai ehkä toi on joku sotaveteraanijuttu. Niitäkään en kyllä hirveästi jaksa miettiä kun juon kaljaa.
Makuasioita. Ei nobelaner ja grafenwalder suomalaisille juurikaan häviä, mutta mieluummin ostaa Kukkoa tai Nokian Panimon tuotteita. Hyvää, suomalaista ja halvalla. Toki myös Saimaan Panimon tuotteet kelpaavat.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Vitsinä toki heitin. Kirsikkaolutta olen itekin muutaman kerran maistellut ja hyvää se on ollut. Toki vain aina lasillisen kerrallaan mutta niin kai se on tarkoitettu juotavan.
Aa okei. Hankala aina tajuta netissä huumorin/sarkasmin/ironian rajat.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
M
Tänks, Jaakko, sulla on jokseenkin helpompaa :)

Mene hitossa liikkumaan. Olen itse harrastanut tällä viikolla liikuntaa tasan yhden kerran, juoksulenkki keskiviikkona. Väsyttää vitusti, just sen takia, että liikuntaa on ollut niin vähän.

Mulla on neljä kertaa viikossa lajitreenit ja poden huonoa omatuntoa kun en jaksa käydä lisäksi salilla. Tähän tietty on osasyy tekosyy päivätyöllä, minkä jälkeen ei muka jaksa.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei se ole Bukowskia, vaan Bukowskin tyttökaveria. Kannattaa lukea tuo kirja, jos tykkää Hankista.
Pitää kokeilla tuota kirjaa. Bukowski on kyllä lähellä sydäntä. "Jos Jumalalla olisi pillu sinä olisit Jumala!"
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun naisella on kuukautiset, mies löytyy pe-iltana kalsarikänniketjusta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kun naisella on kuukautiset, mies löytyy pe-iltana kalsarikänniketjusta.
Väitätkö että muuten saisi pillua? Ei saa. Yhden illan jutuilta saa mutta muuten ei. Sais ees joskus.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Bukowskista puheen ollen, itse arvostan eniten sujuvaa kerrontaa. Aiheesta viis. Tarinan vieminen oli ukolla hallussa.
Kuten Ernestilla. Hän ei turhaa käyttänyt tilaa kuvailuun. Kuten ei Burroughs vainaa myöskään. Alaston Lounas nevö foget!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuten Ernestilla. Hän ei turhaa käyttänyt tilaa kuvailuun. Kuten ei Burroughs vainaa myöskään. Alaston Lounas nevö foget!

Alaston lounas jäänyt lukematta, mutta yksi muu huonompi kokemus on.

Hemingway oli Bukowskin yksi innoittaja. Olen lukenut Burroughsia, mutta en tykästynyt kaveriin. Aivan liian sekavaa kuvausta omaan makuun (oli tässä teoksessa, punainen jotain?). Hemingwayn kerronta on jees, mutta ehkä hiukan on aikansa vanki. Tietyllä tapaa aihepiirit alkaa olla jo meille nykyihmisille vanhoja.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Alaston lounas jäänyt lukematta, mutta yksi muu huonompi kokemus on.

Hemingway oli Bukowskin yksi innoittaja. Olen lukenut Burroughsia, mutta en tykästynyt kaveriin. Aivan liian sekavaa kuvausta omaan makuun (oli tässä teoksessa, punainen jotain?). Hemingwayn kerronta on jees, mutta ehkä hiukan on aikansa vanki. Tietyllä tapaa aihepiirit alkaa olla jo meille nykyihmisille vanhoja.
Burroughsin kirjojen juttu on siinä että ne ovat non-lineaarista tarinankerrontaa. Esim. Alastoman Lounaan voi lukea mistä tahansa kappaleesta aloittaen.

Ernestin Jäähyväiset Aseille oli kyllä minulle edelleen merkittävä teos. Kuvaus hyvin paljasta ja tarina sydäntä riipivä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Burroughsin kirjojen juttu on siinä että ne ovat non-lineaarista tarinankerrontaa. Esim. Alastoman Lounaan voi lukea mistä tahansa kappaleesta aloittaen.

Ernestin Jäähyväiset Aseille oli kyllä minulle edelleen merkittävä teos. Kuvaus hyvin paljasta ja tarina sydäntä riipivä.

Itsekin harrastelen kirjoittamista ja turvautuminen non-lineaarisuuteen on näyttäytynyt usein suoraan sanottuna ideoiden ja sanottavan puutteena. En silti sano, että olisi huono kirjailija, en minä ole mikään sanomaan. Makuasioita varmaan. Toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä, minä aika usein molemmista.

Tällä hetkellä luennassa Edward Bunkerin "Konnakoulu". Kannattaa tutustua.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös