Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 313 962
  • 66 778
Suosikkijoukkue
Kärpät
M
Tänks, Jaakko, sulla on jokseenkin helpompaa :)

Mene hitossa liikkumaan. Olen itse harrastanut tällä viikolla liikuntaa tasan yhden kerran, juoksulenkki keskiviikkona. Väsyttää vitusti, just sen takia, että liikuntaa on ollut niin vähän.

Mulla on neljä kertaa viikossa lajitreenit ja poden huonoa omatuntoa kun en jaksa käydä lisäksi salilla. Tähän tietty on osasyy tekosyy päivätyöllä, minkä jälkeen ei muka jaksa.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ei se ole Bukowskia, vaan Bukowskin tyttökaveria. Kannattaa lukea tuo kirja, jos tykkää Hankista.
Pitää kokeilla tuota kirjaa. Bukowski on kyllä lähellä sydäntä. "Jos Jumalalla olisi pillu sinä olisit Jumala!"

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Kun naisella on kuukautiset, mies löytyy pe-iltana kalsarikänniketjusta.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kun naisella on kuukautiset, mies löytyy pe-iltana kalsarikänniketjusta.
Väitätkö että muuten saisi pillua? Ei saa. Yhden illan jutuilta saa mutta muuten ei. Sais ees joskus.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Bukowskista puheen ollen, itse arvostan eniten sujuvaa kerrontaa. Aiheesta viis. Tarinan vieminen oli ukolla hallussa.
Kuten Ernestilla. Hän ei turhaa käyttänyt tilaa kuvailuun. Kuten ei Burroughs vainaa myöskään. Alaston Lounas nevö foget!

Suosikkijoukkue
Kärpät
Kuten Ernestilla. Hän ei turhaa käyttänyt tilaa kuvailuun. Kuten ei Burroughs vainaa myöskään. Alaston Lounas nevö foget!

Alaston lounas jäänyt lukematta, mutta yksi muu huonompi kokemus on.

Hemingway oli Bukowskin yksi innoittaja. Olen lukenut Burroughsia, mutta en tykästynyt kaveriin. Aivan liian sekavaa kuvausta omaan makuun (oli tässä teoksessa, punainen jotain?). Hemingwayn kerronta on jees, mutta ehkä hiukan on aikansa vanki. Tietyllä tapaa aihepiirit alkaa olla jo meille nykyihmisille vanhoja.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Alaston lounas jäänyt lukematta, mutta yksi muu huonompi kokemus on.

Hemingway oli Bukowskin yksi innoittaja. Olen lukenut Burroughsia, mutta en tykästynyt kaveriin. Aivan liian sekavaa kuvausta omaan makuun (oli tässä teoksessa, punainen jotain?). Hemingwayn kerronta on jees, mutta ehkä hiukan on aikansa vanki. Tietyllä tapaa aihepiirit alkaa olla jo meille nykyihmisille vanhoja.
Burroughsin kirjojen juttu on siinä että ne ovat non-lineaarista tarinankerrontaa. Esim. Alastoman Lounaan voi lukea mistä tahansa kappaleesta aloittaen.

Ernestin Jäähyväiset Aseille oli kyllä minulle edelleen merkittävä teos. Kuvaus hyvin paljasta ja tarina sydäntä riipivä.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Burroughsin kirjojen juttu on siinä että ne ovat non-lineaarista tarinankerrontaa. Esim. Alastoman Lounaan voi lukea mistä tahansa kappaleesta aloittaen.

Ernestin Jäähyväiset Aseille oli kyllä minulle edelleen merkittävä teos. Kuvaus hyvin paljasta ja tarina sydäntä riipivä.

Itsekin harrastelen kirjoittamista ja turvautuminen non-lineaarisuuteen on näyttäytynyt usein suoraan sanottuna ideoiden ja sanottavan puutteena. En silti sano, että olisi huono kirjailija, en minä ole mikään sanomaan. Makuasioita varmaan. Toiset tykkää tyttärestä, toiset äidistä, minä aika usein molemmista.

Tällä hetkellä luennassa Edward Bunkerin "Konnakoulu". Kannattaa tutustua.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaa jäänkö minä tänne yksin? Vittu. Protestina voisi jatkaa aamuun saakka.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Konjakkia ja punkkua riittää vielä tälle päivälle, mutta huomenna pitää juoda bulkkikusta tai vaihtoehtoisesti olla selvänä. Onpahan vaikea valinta.

Bukowskista jauhettiin näköjään yöllä. Sen verran mitä olen tyypin tuotoksiin tutustunut, niin kaverista huokui tuollainen "I'm so edgy, I eat shit and spill out diarrhea"-asenne. Jokaisesta lähiräkälästä löytää vähintään yhden bukowskin.

Suosikkijoukkue
Kärpät
Bukowskista jauhettiin näköjään yöllä. Sen verran mitä olen tyypin tuotoksiin tutustunut, niin kaverista huokui tuollainen "I'm so edgy, I eat shit and spill out diarrhea"-asenne. Jokaisesta lähiräkälästä löytää vähintään yhden bukowskin.

En laske itseäni Bukowski-faniksi, mutta olen kiinnostunut siitä, miten noin vähällä sanottavalla (tämä tietty myös mielipideasia) saa kirjoitettua mielekästä luettavaa. Tuntuu että niin sanotut mestarilliset kirjat pilataan turhan usein puuduttavalla kerronnalla. Bukowski edustaa täysin toista laitaa ja hän on osaltaan auttanut minua ymmärtämään, kuinka suuri on sujuvan tekstin merkitys lukuelämyksessä.

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
En laske itseäni Bukowski-faniksi, mutta olen kiinnostunut siitä, miten noin vähällä sanottavalla (tämä tietty myös mielipideasia) saa kirjoitettua mielekästä luettavaa. Tuntuu että niin sanotut mestarilliset kirjat pilataan turhan usein puuduttavalla kerronnalla. Bukowski edustaa täysin toista laitaa ja hän on osaltaan auttanut minua ymmärtämään, kuinka suuri on sujuvan tekstin merkitys lukuelämyksessä.

Bukowskilla oli varmasti paljonkin sanottavaa, mutta ongelma on omalla kohdallani puhtaasti ilmaisutyylissä. Selvinpäin kaverin tuotoksia luettua tuli vaan vähän samanlainen fiilis, kuin jos kylän juoppohullu olisi tullut sönköttämään paskat housussa olemassaolon tarkoituksesta.
"Joo Kalle. Onhan toi ihan hyvä pointti. Mutta ota tosta kymppi taksiin ja mee vähän huilaamaan".

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noniin, ja illan gallup-kierros koskee teitä Perussuomalaiset; Asteikolla yhdestä kymmeneen, kuinka pahasti koette olevanne 1) halllituksen, 2) EU:n tossun alla kun olette hallituksessa?

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Noniin, ja illan gallup-kierros koskee teitä Perussuomalaiset; Asteikolla yhdestä kymmeneen, kuinka pahasti koette olevanne 1) halllituksen, 2) EU:n tossun alla kun olette hallituksessa?
Olen kokoomuksen miehiä.
Onko täällä palstaveljiä? Muutama olut alla. Vähän Caol Ilan 12v single maltia. Life is good. Dallas Stars-San Jose Sharks pyörii viihdykkeenä.

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo

Vittuako te täällä tuollaista huutelette?. -Matti Putkonen

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Putkonen rules ok. Top-5 vihapuhujat never forget.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy