Kuka on Benjamin Peltonen?Jaa,a grilli loimuaa ja rouvan kanssa kuunnellaan Benjamin Peltosta. Mukavaa on.
Kuka on Benjamin Peltonen?
15v tyttäreni ihan innoissaan selosti Masked Singer kuvausten jälkeen että tiesittekö te et Benjamin on tuolla tuomarina. Ainakin hän on kova fani. Kuten näköjään myös @Krepo rouvineen :)Kuka on Benjamin Peltonen?
Omalta kohdaltani saattoi olla sarkasmia ilmassa. Rouva jostain syystä tykkää.15v tyttäreni ihan innoissaan selosti Masked Singer kuvausten jälkeen että tiesittekö te et Benjamin on tuolla tuomarina. Ainakin hän on kova fani. Kuten näköjään myös @Krepo rouvineen :)
Pitäisikö sinun olla huolissasi kun rouva tykkää nuoremmista mieshenkilöistä?Omalta kohdaltani saattoi olla sarkasmia ilmassa. Rouva jostain syystä tykkää.
Jännä lukea kun kerrot kaiken aina, jopa kiusallisen yksityiskohtaisesti, kuten se miten teillä imuroidaan ja mitä vaatteita kelläkin on päällä sillä hetkellä.Lomaan vielä kolme viikkoa aikaa, mutta viikonloppu kuitenkin. Käytiin rannalla ja heitin vihdoin talviturkin kun tuossa lähellä olevassa pikkulätäkössä on vesi jopa minulle tarpeeksi lämmintä. Nyt kalsarit jalassa (paita kyllä päällä, rouvalla sama vaatetus) sangriaa partsilla. Piti ostaa kokeeksi kaupan 8% sangriaa kun jossain iltaroskassa tänään mainostettiin.
Minä nyt vain olen avoin ihminen kun kalsarikännään. Tai ylipäänsä kännään. Kiva jos joku tykkää lukea näitä höpinöitäni.Jännä lukea kun kerrot kaiken aina, jopa kiusallisen yksityiskohtaisesti, kuten se miten teillä imuroidaan ja mitä vaatteita kelläkin on päällä sillä hetkellä.
Antakaa palaa. Kertokaa jos laitatte onlyfanssiin tiliä pystyyn koodilla "näin meillä imuroidaan" niin saattaisin jopa tilata kanavan. :)
En usko. Miusta enemmän ei voi naaras tykätä. Tämä selvä homma.Pitäisikö sinun olla huolissasi kun rouva tykkää nuoremmista mieshenkilöistä?
Voin kyllä vahvistaa tuon.En usko. Miusta enemmän ei voi naaras tykätä. Tämä selvä homma.
Minä en ole yhtä avoin, mutta brandy-höpistessä saattaa leisku... -siis loiskua! Anteeks.Minä nyt vain olen avoin ihminen kun kalsarikännään. Tai ylipäänsä kännään. Kiva jos joku tykkää lukea näitä höpinöitäni.
Joskus ehkä palstakirjoitustesi perusteella huomannut...Minä en ole yhtä avoin, mutta brandy-höpistessä saattaa leisku... -siis loiskua! Anteeks.
Mitä tapahtuu sitten 9 viikon jälkeen?Lomaan aikaa 9 viikkoa. Pitkä(ltä tuntunut) työviikko takana. Vihdoin vapaa.
Mulla on loma ensi vuonna. Joo, oonhan minä nyt ollut jo 1,5 vko töissä tuolla.Lomaan aikaa 9 viikkoa. Pitkä(ltä tuntunut) työviikko takana. Vihdoin vapaa.
Kesäloma. Syksyllä.Mitä tapahtuu sitten 9 viikon jälkeen?
Onnittelut!Poika kastettiin tänään. Otimme ensimmäiset viskikilistelyt appiukon kanssa sen kunniaksi tässä juhlaillallista valmistaessa.
Onnea!Poika kastettiin tänään. Otimme ensimmäiset viskikilistelyt appiukon kanssa sen kunniaksi tässä juhlaillallista valmistaessa.
Poika kastettiin tänään. Otimme ensimmäiset viskikilistelyt appiukon kanssa sen kunniaksi tässä juhlaillallista valmistaessa.