Kalsarikänniketju

• 5 301 570
  • 66 744

npc

Jäsen
Lomaan vielä kolme viikkoa aikaa, mutta viikonloppu kuitenkin. Käytiin rannalla ja heitin vihdoin talviturkin kun tuossa lähellä olevassa pikkulätäkössä on vesi jopa minulle tarpeeksi lämmintä. Nyt kalsarit jalassa (paita kyllä päällä, rouvalla sama vaatetus) sangriaa partsilla. Piti ostaa kokeeksi kaupan 8% sangriaa kun jossain iltaroskassa tänään mainostettiin.
Jännä lukea kun kerrot kaiken aina, jopa kiusallisen yksityiskohtaisesti, kuten se miten teillä imuroidaan ja mitä vaatteita kelläkin on päällä sillä hetkellä.

Antakaa palaa. Kertokaa jos laitatte onlyfanssiin tiliä pystyyn koodilla "näin meillä imuroidaan" niin saattaisin jopa tilata kanavan. :)

Czescku

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Stadin Keltamustat
Jännä lukea kun kerrot kaiken aina, jopa kiusallisen yksityiskohtaisesti, kuten se miten teillä imuroidaan ja mitä vaatteita kelläkin on päällä sillä hetkellä.

Antakaa palaa. Kertokaa jos laitatte onlyfanssiin tiliä pystyyn koodilla "näin meillä imuroidaan" niin saattaisin jopa tilata kanavan. :)
Minä nyt vain olen avoin ihminen kun kalsarikännään. Tai ylipäänsä kännään. Kiva jos joku tykkää lukea näitä höpinöitäni.

Arnold

Jäsen
Suosikkijoukkue
SM2013
Lomaan aikaa 9 viikkoa. Pitkä(ltä tuntunut) työviikko takana. Vihdoin vapaa.

NDT665

Jäsen
Suosikkijoukkue
TPS
Juhannusviikonloppu kestää harvoin kunnoitettavan/hävettävän/sinnitellyn neljän päivän verran.
Epäilen siihen käytettyä väärennettyjä (Lue: halpoja) alkoholeja, rohypnolia ja hyvän makuista, mutta halpamaisesti myrkytettyä Karjala-olutta. *namsch!*

Toivoin palautuvani ennen seuraavaa UFO-miesten kaappausta, joissa he minut julmasti nukuttivat pääni sisällä vessanpöntössä omassa oksennuksessani?
Ajattelehan itse kokevasi aamu edellisellä tavalla! Voi V(SENSUROITU!)tu saakeli!

Kumpi sopii sinulle mieluimmin: Sympaattisesti hymyilevä söpö Putin vai UFO-maailman kuvottava julma sortovalta?

...mieti!

Viimeksi muokattu:

Raimoton

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Philadelphia Flyers, La Albiceleste
Ei näin kesällä ilmeisesti hirveästi oteta kalsareita? No mullakin on nyt farkut jääny lähikuppilan jäljiltä, mutta siellä olisin nähny jos oisin halunnu vastakkaisen sukupuolen paljaan perseen, mut pyrin kyllä välttämään kyseisen katsekontaktin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy