Kalsarikänniketju

  • 5 222 363
  • 66 665

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Jaa jäänkö minä tänne yksin? Vittu. Protestina voisi jatkaa aamuun saakka.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Konjakkia ja punkkua riittää vielä tälle päivälle, mutta huomenna pitää juoda bulkkikusta tai vaihtoehtoisesti olla selvänä. Onpahan vaikea valinta.

Bukowskista jauhettiin näköjään yöllä. Sen verran mitä olen tyypin tuotoksiin tutustunut, niin kaverista huokui tuollainen "I'm so edgy, I eat shit and spill out diarrhea"-asenne. Jokaisesta lähiräkälästä löytää vähintään yhden bukowskin.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Bukowskista jauhettiin näköjään yöllä. Sen verran mitä olen tyypin tuotoksiin tutustunut, niin kaverista huokui tuollainen "I'm so edgy, I eat shit and spill out diarrhea"-asenne. Jokaisesta lähiräkälästä löytää vähintään yhden bukowskin.

En laske itseäni Bukowski-faniksi, mutta olen kiinnostunut siitä, miten noin vähällä sanottavalla (tämä tietty myös mielipideasia) saa kirjoitettua mielekästä luettavaa. Tuntuu että niin sanotut mestarilliset kirjat pilataan turhan usein puuduttavalla kerronnalla. Bukowski edustaa täysin toista laitaa ja hän on osaltaan auttanut minua ymmärtämään, kuinka suuri on sujuvan tekstin merkitys lukuelämyksessä.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
En laske itseäni Bukowski-faniksi, mutta olen kiinnostunut siitä, miten noin vähällä sanottavalla (tämä tietty myös mielipideasia) saa kirjoitettua mielekästä luettavaa. Tuntuu että niin sanotut mestarilliset kirjat pilataan turhan usein puuduttavalla kerronnalla. Bukowski edustaa täysin toista laitaa ja hän on osaltaan auttanut minua ymmärtämään, kuinka suuri on sujuvan tekstin merkitys lukuelämyksessä.

Bukowskilla oli varmasti paljonkin sanottavaa, mutta ongelma on omalla kohdallani puhtaasti ilmaisutyylissä. Selvinpäin kaverin tuotoksia luettua tuli vaan vähän samanlainen fiilis, kuin jos kylän juoppohullu olisi tullut sönköttämään paskat housussa olemassaolon tarkoituksesta.
"Joo Kalle. Onhan toi ihan hyvä pointti. Mutta ota tosta kymppi taksiin ja mee vähän huilaamaan".
 

Rixa88

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK
Noniin, ja illan gallup-kierros koskee teitä Perussuomalaiset; Asteikolla yhdestä kymmeneen, kuinka pahasti koette olevanne 1) halllituksen, 2) EU:n tossun alla kun olette hallituksessa?
 

Kaltsu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Flyers, kikkanikkarit
Noniin, ja illan gallup-kierros koskee teitä Perussuomalaiset; Asteikolla yhdestä kymmeneen, kuinka pahasti koette olevanne 1) halllituksen, 2) EU:n tossun alla kun olette hallituksessa?
Olen kokoomuksen miehiä.
Onko täällä palstaveljiä? Muutama olut alla. Vähän Caol Ilan 12v single maltia. Life is good. Dallas Stars-San Jose Sharks pyörii viihdykkeenä.
 

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Noniin, ja illan gallup-kierros koskee teitä Perussuomalaiset; Asteikolla yhdestä kymmeneen, kuinka pahasti koette olevanne 1) halllituksen, 2) EU:n tossun alla kun olette hallituksessa?

Vittuako te täällä tuollaista huutelette?. -Matti Putkonen
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Putkonen rules ok. Top-5 vihapuhujat never forget.
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Noniin, ja illan gallup-kierros koskee teitä Perussuomalaiset; Asteikolla yhdestä kymmeneen, kuinka pahasti koette olevanne 1) halllituksen, 2) EU:n tossun alla kun olette hallituksessa?

Mikäli olisin viimeisimmissä vaaleissa ollut pakotettuna äänestämään yhtä puoluetta, olisin äänestänyt perseitä. Jälkiviisaana voi taas todeta, kuinka kaikki puolueet ovat tässäkin maassa samaa harmaata paskaa. Välillä ulosteiden seassa näkyy pinkkiä ja purppuraa, mutta se tekee siitä paskasta entistäkin vastenmielisempää.

Missä on ääriviheroikeisto?
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Tässä lepää vittumainen viesti. Rest in peace.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No kuka nyt muka on selvin päin. Päivällä vielä jännitti myykö ne. Möivät. Ei vaan saa höpötellä mitään, mutta kellä nyt kännissä tekisi mieli puhua. Koittakaapa muuten sanoa jotain ääneen. Puhe vaan sammaltaa.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Joo ryypätään nyt sitten vielä tää päivä. Vähän alkaa jo univaje haittamaan, mutta eiköhän se siitä. Sunnuntait pitää aina ryypätä kun viikko vaihtuu, vai miten se meni?
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Mä en yhtään tajua mistä puhutte. Kuukausi vaihtuu, niin täytyy juoda? Viikko vaihtuu, niin pitää juoda? Päivä? Tunti? Mitä? :D
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Niin. Hyvin simppeliä ja tehokasta.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Olen muuten aika harvoin kotona ihan pelkästään kalsarit jalassa. Yleensä on joku teepaita ja yöpuvun housut jalassa. Nyt ei ole mitään paitsi ne kalsarit. Ja kaljaa ja juhlat ja musiikkia.

Meinasi vain juhlatunnelma latistua, kun luin pakolaisketjua viisi sekuntia. En tiedä miksi niin tein, forgive me, Father, for I have sinned.

Tehdään jotain kivaa, kun ei näitä otteluraporttejakaan jaksa loputtomiin lukea. Kannu on jo hoidettu.
 
Viimeksi muokattu:

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Mä en yhtään tajua mistä puhutte. Kuukausi vaihtuu, niin täytyy juoda? Viikko vaihtuu, niin pitää juoda? Päivä? Tunti? Mitä? :D
No miten sitä esimerkiksi jonkun kolmen kuukauden ryyppyputken jälkeen. Ei kait sitä kaljaa saa mielestä ja yhtäkkiä huomaatkin taas ostaneesi sen kymmenen Nobelaneria, joista kolme on jo mahassa. Joo taas mennään.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Vasta seitsemännen kaljan jälkeen piti käydä kusella. Vissiin hieman krapulaa kropassa. No äsken hain toisen satsin reppuun niin ei hätää. Joo täällä keskustassa käppäilen.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Pete perkule, äijä on poistanut viestin välistä.
 

Karhunkulta

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät, Skellefteå AIK
Kattelin näitä viestejä ylöspäin ja huomasin yhden samankaltaisuuden. Tosi monella suosikkijoukkueeksi on merkattu HIFK. Te ootte koneita!

Joo, vittu mikä työpäivä. Parempi ottaa parit bisset ja vetää potslojot.
 

pernaveikko

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Crusaders, Lechia
Kattelin näitä viestejä ylöspäin ja huomasin yhden samankaltaisuuden. Tosi monella suosikkijoukkueeksi on merkattu HIFK. Te ootte koneita!

Uskoisin meillä kaupunkilaisilla olevan ainoastaan enemmän aikaa. Voi huoletta ryypätä, kun ei tarvitse lypsää lehmiä tai miettiä traktorin vuosihuoltoa.
 

Eikka86

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara
Uskoisin meillä kaupunkilaisilla olevan ainoastaan enemmän aikaa. Voi huoletta ryypätä, kun ei tarvitse lypsää lehmiä tai miettiä traktorin vuosihuoltoa.

Eihän edellämainittuja asioita tehdä koskaan selvinpäin tai ainakaan sitä traktorin korjausta.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös