banaaninviljelijä
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Onko pakko?Kasva aikuiseksi.
Mä joskus olin muka aikuinen, nyt saatan olla oikeastikin aikuinen, mutta en halua.
Onko pakko?Kasva aikuiseksi.
Joo, melkein paremmalta tämä Kerhon suossa rämpiminen tuntuu kuin 5 perättäistä hopeaa. Sanovat, että hopee ei oo häpee, mutta kyllä 5 perättäistä hopeeta on ja vieläpä häviten joka kerta samlle vastustajalle. Soitan kohta Markolle......
Kirosin, unohin kertoa terveiset ja jätin muuten soittamattakin. Kossua, jaa lienenkö juonut sitä eläissäni alle 5 pulloa, no alle 10 ainakin. Muutenkaan en väkeviin pahemmin koske. Jos löytäisin ja osaisin liittä, niin liittäisin tähän sen Aku Ankan kuvan: Olut, se on mun juttu. Luopuisin alkoholista, muta en ole luovuttajatyyppi.Kerrohan terveisiä jos soittelet mutta älä kiroile kovasti.
Jaa niin, juon kossua edelleenkin. Meinasi vallan unohtua.
Kirosin, unohin kertoa terveiset ja jätin muuten soittamattakin. Kossua, jaa lienenkö juonut sitä eläissäni alle 5 pulloa, no alle 10 ainakin. Muutenkaan en väkeviin pahemmin koske. Jos löytäisin ja osaisin liittä, niin liittäisin tähän sen Aku Ankan kuvan: Olut, se on mun juttu. Luopuisin alkoholista, muta en ole luovuttajatyyppi.
Ne kaikki me-jutut tässä yhteydessä on ihan perseestä muutenkin, mutta amerikkalaisten kanssa kelaa vaan sitä, että miksi ne puhuu jostain joukkueesta ''me'' -muodossa, kun se jengi on parin vuoden päästä siirretty johonkin isompaan kaupunkiin, uuden nimen ja identiteetin alle pelaamaan.
Juu, ihme molotusta sellainen pidemmän päälle pultin ottaminen jonkun kannattaman joukkueensa tuloksista. Toisaalta vielä enemmän ihmettelen kun Amerikasta löytyy jengiä, joka on kyrpä otsassa ''because we lost''. Ne kaikki me-jutut tässä yhteydessä on ihan perseestä muutenkin, mutta amerikkalaisten kanssa kelaa vaan sitä, että miksi ne puhuu jostain joukkueesta ''me'' -muodossa, kun se jengi on parin vuoden päästä siirretty johonkin isompaan kaupunkiin, uuden nimen ja identiteetin alle pelaamaan.
Ethän vaan tarkoittanut narreja, aka Jokerit nimistä jääkiekkojoukkuetta?
Tietääkseni narrit ovat edelleen Helsingissä ja pelaavat Hartwall-areenalla. Eipä sillä, että sen enempää kiinnostaisi. Hävisivät kuulema juuri 5-0 -johdosta. Hyvä niin.
Uskoisin meillä kaupunkilaisilla olevan ainoastaan enemmän aikaa. Voi huoletta ryypätä, kun ei tarvitse lypsää lehmiä tai miettiä traktorin vuosihuoltoa.
Tiedättekö te sen tunteen kun heti herätessä tekee mieli kaljaa ja millään et saa sitä mielestä?
Ei ole totta. Siis oikeasti kello on kolme keskellä kirkasta päivää. Mä luulin että se on vähintäänkin joku yhdeksän kun tota jotain Voitolla yöhön -ohjelmaa katselin, mutta se onkin joku joku nauhotus. Meitsillä kait askel heittää. Siis kolme? Ei tää ole totta. Kaikki kellot ja netit ja teksti-tv:t näyttää niin...
On sitä joskus katseltu talvella töllöä ja luultu, että kello on yhdeksän aamulla. Totuuden valjetessa vauhdilla lähikuppilaan, jossa oli iltamenot parhaimmillaan. Positiivinen kokemus.