No miten sitä esimerkiksi jonkun kolmen kuukauden ryyppyputken jälkeen. Ei kait sitä kaljaa saa mielestä ja yhtäkkiä huomaatkin taas ostaneesi sen kymmenen Nobelaneria, joista kolme on jo mahassa. Joo taas mennään.Mä en yhtään tajua mistä puhutte. Kuukausi vaihtuu, niin täytyy juoda? Viikko vaihtuu, niin pitää juoda? Päivä? Tunti? Mitä? :D
Kattelin näitä viestejä ylöspäin ja huomasin yhden samankaltaisuuden. Tosi monella suosikkijoukkueeksi on merkattu HIFK. Te ootte koneita!
Uskoisin meillä kaupunkilaisilla olevan ainoastaan enemmän aikaa. Voi huoletta ryypätä, kun ei tarvitse lypsää lehmiä tai miettiä traktorin vuosihuoltoa.
Eihän edellämainittuja asioita tehdä koskaan selvinpäin tai ainakaan sitä traktorin korjausta.
No ei tietenkään, mutta jää siis enemmän aikaa roikkua Jatkoajan ketjussa raportoimassa.
Hieman olutta, kun tuota Kerhon touhua ei van millään jaksan tyystin selvinpäin. Sais kyllä olla enemmän kuin hieman olutta, että näkisi tuossa Kerhon toiminnassa edes hieman sitä pilven hopeareunusta, nyt ei näy edes pronsssireunus.
Niin, huomaatkohan tuon toisena olevan suosikkijoukkueen? Laji on pesäpallo ja niillä saatanoilla on nyt 5 hopeaa putkeen..Alkaapas oikein kunnolla vituttaa tämä penkkiurheilu.Ei se hopeareunus välttämättä aina ole niin ihanaa, nimimerkillä montakohan noita oli putkeen?
Juon edelleenkin kossua.
Niin, huomaatkohan tuon toisena olevan suosikkijoukkueen? Laji on pesäpallo ja niillä saatanoilla on nyt 5 hopeaa putkeen..Alkaapas oikein kunnolla vituttaa tämä penkkiurheilu.
Aikoinaan, vaikka pitäjältä olen kotoisin ja peliä pelannut sarjatasolla (e-junnuissa), ajattelin, että ei ole urheilua ja jopa 10-20 vuotta tunsin suurta vihaa ja halveksuntaa lajia kohtaa. Kerran sitten päätin tutustua lajiin oikein kunnolla. JUMALAUTA, niin hieno, tekninen ja fyysinen urheilulaji, että oksat pois (sama kävi muuten NFL:n kohtiilla pl. en oo koskaan pelannut edes kokeeksi lajia).Ei kai se jokojokopallo ole urheilua, vai onko sittenkin? Sovitaan, että hopea muuttuu kullaksi tai vaikka paskaksi mutta kunhan ei vaan putket jatku.
Alkaapas oikein kunnolla vituttaa tämä penkkiurheilu.
Onko pakko?Kasva aikuiseksi.
Joo, melkein paremmalta tämä Kerhon suossa rämpiminen tuntuu kuin 5 perättäistä hopeaa. Sanovat, että hopee ei oo häpee, mutta kyllä 5 perättäistä hopeeta on ja vieläpä häviten joka kerta samlle vastustajalle. Soitan kohta Markolle......
Kirosin, unohin kertoa terveiset ja jätin muuten soittamattakin. Kossua, jaa lienenkö juonut sitä eläissäni alle 5 pulloa, no alle 10 ainakin. Muutenkaan en väkeviin pahemmin koske. Jos löytäisin ja osaisin liittä, niin liittäisin tähän sen Aku Ankan kuvan: Olut, se on mun juttu. Luopuisin alkoholista, muta en ole luovuttajatyyppi.Kerrohan terveisiä jos soittelet mutta älä kiroile kovasti.
Jaa niin, juon kossua edelleenkin. Meinasi vallan unohtua.
Kirosin, unohin kertoa terveiset ja jätin muuten soittamattakin. Kossua, jaa lienenkö juonut sitä eläissäni alle 5 pulloa, no alle 10 ainakin. Muutenkaan en väkeviin pahemmin koske. Jos löytäisin ja osaisin liittä, niin liittäisin tähän sen Aku Ankan kuvan: Olut, se on mun juttu. Luopuisin alkoholista, muta en ole luovuttajatyyppi.