Kalsarikänniketju

  • 5 214 143
  • 66 660

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Pikkuveli tuli valittamaan kun musiikki on kuulemma kovalla. En laita hiljaisemmalle. Vaihdoin vain Mokomaan. Saa nähdä jaksaako baariin eksyä (ei varmaan kun pitää Wingsin peli väijyä).
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Jos haluaa pyhäinpäivänä katsoa hyytävää kauhua*, niin kannattaa hakea YouTubesta Yhdysvaltain republikaanien viimeisin vaaliväittely. Nuo kaverit(Cruz, Rubio, Fiorina ja Christie etunenässä) saavat valtaosan demokraateistakin näyttämään hyviltä tyypeiltä. Vitun jenkkivajakit, olisivat äänestäneet Ron Paulia kun vielä pystyivät.

Juon muuten (hyvää) konjakkia ja punkkua.

*Oikea leffasuositus: Children of the Corn(1984)
 
Viimeksi muokattu:

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Jaa täällä käsitellään suhteellisuusteoriaa, kukapa olisi uskonut.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Ikäsi suhteen ;) :)
Ai kiva. Kaiketi. Luulitko että olin joku vanhus? Häh?

Jaa täällä käsitellään suhteellisuusteoriaa, kukapa olisi uskonut.
Elämä on suhteellista. Suhteellisesti katsottuna sinulla menee varmaankin paremmin kuin minulla, mutta minulla menee paremmin kuin orvolla Afrikassa. Tosin tällä ei ole mitään tekemistä enää suhteellisuusteorian kanssa ainakaan sen klassisessa muodossa. Sen sijaan sosiologisessa mielessä tämä on mielenkiintoinen asia...
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Ai kiva. Kaiketi. Luulitko että olin joku vanhus? Häh?


Elämä on suhteellista. Suhteellisesti katsottuna sinulla menee varmaankin paremmin kuin minulla, mutta minulla menee paremmin kuin orvolla Afrikassa. Tosin tällä ei ole mitään tekemistä enää suhteellisuusteorian kanssa ainakaan sen klassisessa muodossa. Sen sijaan sosiologisessa mielessä tämä on mielenkiintoinen asia...

Koska en tiedä miten sinulla menee en voi arvioida sitä meneekö minulla paremmin kuin sinulla. Mitä edes on paremmin?
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Koska en tiedä miten sinulla menee en voi arvioida sitä meneekö minulla paremmin kuin sinulla. Mitä edes on paremmin?
Lähdettäköön määritteestä rahallinen paremmuus. Sinulla on työ. Minulla ei ja kaiken lisäksi karenssi työkkärin tuista. Sen lisäksi olen kaiketi enemmän tai vähemmän vakavasti masentunut. Sinä et kaiketi ole. Eli sinulle ainakin yksi piste kahdesta.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ei muutakun Ollajkseni hakemaan saikkua tai kuntoutustukea jos olet vakavasti masentunut. Tsemppiä hei! Vittu ne voi sulta rahoja pimittää satanan työkkärin tantat
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
Lähdettäköön määritteestä rahallinen paremmuus. Sinulla on työ. Minulla ei ja kaiken lisäksi karenssi työkkärin tuista. Sen lisäksi olen kaiketi enemmän tai vähemmän vakavasti masentunut. Sinä et kaiketi ole. Eli sinulle ainakin yksi piste kahdesta.

En ole kirjoituksistasi huomannut masentuneisuuttasi mutta totta on että minulla on työ. En koe olevani onnellinen tai etuoikeutettu siksi että minulla on työ. Olen monesti pohtinut hyppääväni pois tästä oravanpyörästä, tästä suorittamisen kulttuurista ja muuttaa maalle. Ryhtyä luomuviljelijäksi. Mutta se vaatii uskallusta, rohkeutta ja sitä minulla ei ainakaan vielä ole tarpeeksi.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
En ole kirjoituksistasi huomannut masentuneisuuttasi mutta totta on että minulla on työ. En koe olevani onnellinen tai etuoikeutettu siksi että minulla on työ. Olen monesti pohtinut hyppääväni pois tästä oravanpyörästä, tästä suorittamisen kulttuurista ja muuttaa maalle. Ryhtyä luomuviljelijäksi. Mutta se vaatii uskallusta, rohkeutta ja sitä minulla ei ainakaan vielä ole tarpeeksi.
No en sitä hirveästi tuo esille ja humorismi ja vastaava helpottaa oloa (ainakin jos joku nauraa.) Mutta oravanpyörästä hyppääminen on toki hankalaa ja vaatii rohkeutta. Toivottavasti joskus pystyt siihen.

En nyt ihan aatellu sua mikskään vanhukseks... Mut ehkä vähän vanhemmaks mitä mä olen :)
Mjaa. Minä ajattelin, että olet suunnilleen samanikäinen kanssani heti. Tai ehkä vuoden kaksi nuorempi. Korkeintaan kaksi vuotta vanhempi.

Liittyen enemmän ketjun alkuperäiseen tarkoitukseen juopottelen tässä yksikseni ja lasissa on Fullersin ESB. Musiikkina toimii Bolt Thrower, joka on varsin mainio yhtye death metallin saralla.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
No en sitä hirveästi tuo esille ja humorismi ja vastaava helpottaa oloa (ainakin jos joku nauraa.) Mutta oravanpyörästä hyppääminen on toki hankalaa ja vaatii rohkeutta. Toivottavasti joskus pystyt siihen.


Mjaa. Minä ajattelin, että olet suunnilleen samanikäinen kanssani heti. Tai ehkä vuoden kaksi nuorempi. Korkeintaan kaksi vuotta vanhempi.

Liittyen enemmän ketjun alkuperäiseen tarkoitukseen juopottelen tässä yksikseni ja lasissa on Fullersin ESB. Musiikkina toimii Bolt Thrower, joka on varsin mainio yhtye death metallin saralla.

Uskoisin että jäsen SeQuins on hän johon sinun tulisi keskittyä, ei minuun.
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Vai luomuviljelyä. Meilläkin on pari luomuviljelijää täällä, mutta kaikki vittuilee niille hipeille.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
No mä täytin toukokuussa 26... Mielelläni olisin vielä 22-23 :( vähän tuntuu, että aikaa on hukattu, vaikka rakastamiseen nuo viimeiset vuodet on käytetty...

Yökerhossa istun vesilasin kanssa. Humalassa. Kaverit kadonnut johonkin ja tylsää on. :/ huonoa musiikkiakin soi kaiken lisäksi. Vaikeaa tää elämä on.
Harmillista olla yksin yökerhossa. Olit kyllä yllättävän vanha (EI PAHALLA MISSÄÄN NIMESSÄ!!!) kaverit kun jättää niin on vittumaista.

Uskoisin että jäsen SeQuins on hän johon sinun tulisi keskittyä, ei minuun.
Jaa minä kun luulin että olisi saanut heittää läppää sinun kanssa.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
@bebeto Meillä oli junnuna sellainen valmentaja lätkässä kun Pepe ( tai siis bebe tässä tapauksessa) Oli jäätävät mursuviikset miehellä ja lihava kub mikä.. hihi
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Niin. Vanha mä olen, mutta henkisesti oon paljon nuorempi... Ja vissiin näytänkin varmaan 10v nuoremmalta, kun henkkareitakin kaikkialla kysytään... Ja uudet kaveritkin on sanonut, että on luulleet mua kakskymppiseksi... Olisinkin ;(

Kiitti sulle :)
Olkaa hyvät. Exällä oli sama ongelma, kun kysyttiin papereita kaikkialla täysi-ikäisenä, mutta alaikäisenä ei melkein ikinä.

Nyt soi hyvin Triptykon ja enää puolisen tuntia Wingsin pelin alkuun.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös