Ikäni suhteen vai siitä ettei haittaa jos ikääni kysytään?Okei. Myönnän että yllätyin ;)
Ikäni suhteen vai siitä ettei haittaa jos ikääni kysytään?Okei. Myönnän että yllätyin ;)
Ai kiva. Kaiketi. Luulitko että olin joku vanhus? Häh?Ikäsi suhteen ;) :)
Elämä on suhteellista. Suhteellisesti katsottuna sinulla menee varmaankin paremmin kuin minulla, mutta minulla menee paremmin kuin orvolla Afrikassa. Tosin tällä ei ole mitään tekemistä enää suhteellisuusteorian kanssa ainakaan sen klassisessa muodossa. Sen sijaan sosiologisessa mielessä tämä on mielenkiintoinen asia...Jaa täällä käsitellään suhteellisuusteoriaa, kukapa olisi uskonut.
Ai kiva. Kaiketi. Luulitko että olin joku vanhus? Häh?
Elämä on suhteellista. Suhteellisesti katsottuna sinulla menee varmaankin paremmin kuin minulla, mutta minulla menee paremmin kuin orvolla Afrikassa. Tosin tällä ei ole mitään tekemistä enää suhteellisuusteorian kanssa ainakaan sen klassisessa muodossa. Sen sijaan sosiologisessa mielessä tämä on mielenkiintoinen asia...
Lähdettäköön määritteestä rahallinen paremmuus. Sinulla on työ. Minulla ei ja kaiken lisäksi karenssi työkkärin tuista. Sen lisäksi olen kaiketi enemmän tai vähemmän vakavasti masentunut. Sinä et kaiketi ole. Eli sinulle ainakin yksi piste kahdesta.Koska en tiedä miten sinulla menee en voi arvioida sitä meneekö minulla paremmin kuin sinulla. Mitä edes on paremmin?
Lähdettäköön määritteestä rahallinen paremmuus. Sinulla on työ. Minulla ei ja kaiken lisäksi karenssi työkkärin tuista. Sen lisäksi olen kaiketi enemmän tai vähemmän vakavasti masentunut. Sinä et kaiketi ole. Eli sinulle ainakin yksi piste kahdesta.
No en sitä hirveästi tuo esille ja humorismi ja vastaava helpottaa oloa (ainakin jos joku nauraa.) Mutta oravanpyörästä hyppääminen on toki hankalaa ja vaatii rohkeutta. Toivottavasti joskus pystyt siihen.En ole kirjoituksistasi huomannut masentuneisuuttasi mutta totta on että minulla on työ. En koe olevani onnellinen tai etuoikeutettu siksi että minulla on työ. Olen monesti pohtinut hyppääväni pois tästä oravanpyörästä, tästä suorittamisen kulttuurista ja muuttaa maalle. Ryhtyä luomuviljelijäksi. Mutta se vaatii uskallusta, rohkeutta ja sitä minulla ei ainakaan vielä ole tarpeeksi.
Mjaa. Minä ajattelin, että olet suunnilleen samanikäinen kanssani heti. Tai ehkä vuoden kaksi nuorempi. Korkeintaan kaksi vuotta vanhempi.En nyt ihan aatellu sua mikskään vanhukseks... Mut ehkä vähän vanhemmaks mitä mä olen :)
No en sitä hirveästi tuo esille ja humorismi ja vastaava helpottaa oloa (ainakin jos joku nauraa.) Mutta oravanpyörästä hyppääminen on toki hankalaa ja vaatii rohkeutta. Toivottavasti joskus pystyt siihen.
Mjaa. Minä ajattelin, että olet suunnilleen samanikäinen kanssani heti. Tai ehkä vuoden kaksi nuorempi. Korkeintaan kaksi vuotta vanhempi.
Liittyen enemmän ketjun alkuperäiseen tarkoitukseen juopottelen tässä yksikseni ja lasissa on Fullersin ESB. Musiikkina toimii Bolt Thrower, joka on varsin mainio yhtye death metallin saralla.
Harmillista olla yksin yökerhossa. Olit kyllä yllättävän vanha (EI PAHALLA MISSÄÄN NIMESSÄ!!!) kaverit kun jättää niin on vittumaista.No mä täytin toukokuussa 26... Mielelläni olisin vielä 22-23 :( vähän tuntuu, että aikaa on hukattu, vaikka rakastamiseen nuo viimeiset vuodet on käytetty...
Yökerhossa istun vesilasin kanssa. Humalassa. Kaverit kadonnut johonkin ja tylsää on. :/ huonoa musiikkiakin soi kaiken lisäksi. Vaikeaa tää elämä on.
Jaa minä kun luulin että olisi saanut heittää läppää sinun kanssa.Uskoisin että jäsen SeQuins on hän johon sinun tulisi keskittyä, ei minuun.
Vai luomuviljelyä. Meilläkin on pari luomuviljelijää täällä, mutta kaikki vittuilee niille hipeille.
Olkaa hyvät. Exällä oli sama ongelma, kun kysyttiin papereita kaikkialla täysi-ikäisenä, mutta alaikäisenä ei melkein ikinä.Niin. Vanha mä olen, mutta henkisesti oon paljon nuorempi... Ja vissiin näytänkin varmaan 10v nuoremmalta, kun henkkareitakin kaikkialla kysytään... Ja uudet kaveritkin on sanonut, että on luulleet mua kakskymppiseksi... Olisinkin ;(
Kiitti sulle :)
No perkele, luomu rules. Mitens ne sessiot meni noin niinkuin omasta mielestä?
Hyvä suunnitelma. Mun kai pitäisi auttaa huomenna isäpuolta saunan savupiipun kunnostuksessa. Saa nähdä jos kykenee darralta.Hyvin mennyt. Sitäpaitsi tänäänkin vielä pitää mennä.
@bebeto Meillä oli junnuna sellainen valmentaja lätkässä kun Pepe ( tai siis bebe tässä tapauksessa) Oli jäätävät mursuviikset miehellä ja lihava kub mikä.. hihi
Hyvin mennyt. Sitäpaitsi tänäänkin vielä pitää mennä.
Kiva kuulla, tänään ei pidä enää mennä muuta kuin kuselle ja nukkumaan, johtunee aikaerosta. Rokkenroll.
On tämä Fosters muuten paskaa kaljaa pitkästä aikaa kun maistaa, jopa noihin reilun euron hintaisiin ale qogeihin verrattuna. Siis ihan kusta