Karhun nyt aina erottaa maultaan ja Sandels on tietty ihan eri sfääreissä kuin joku lappari tai koffi. Hyhhyh. Kokeilkaapa joskus huviksenne 5-7 suomilagerin sokkomaistelua. Jos Pirkkaa ei lasketa niin voisivat olla melkeinpä samasta satsista. Hyvällä paletilla voi mm. erottaa karjalan muista pienen sivumaun avulla. Mutta pienessä sievässä saattaa näin hienostuneet vivahteet jäädä maistamatta.
Karhun nyt aina erottaa maultaan ja Sandels on tietty ihan eri sfääreissä kuin joku lappari tai koffi. Hyhhyh. Kokeilkaapa joskus huviksenne 5-7 suomilagerin sokkomaistelua. Jos Pirkkaa ei lasketa niin voisivat olla melkeinpä samasta satsista. Hyvällä paletilla voi mm. erottaa karjalan muista pienen sivumaun avulla. Mutta pienessä sievässä saattaa näin hienostuneet vivahteet jäädä maistamatta.
Siinä on oikeasti jotain aivan selkeästi pistävää verrattuna muihin. TOSIN. Tätä eivät maista kaikki. Omassa kaveripiirissä juuri tämä olut oli hauskasti se, jonka puolet sanoivat satavarmaksi ja puolet eivät erottaneet joukosta.Mistä sen Pirkan erottaa? Aika pitkään on mennyt, kun olen Pirkan laatikkoa ostanut, mutta eikö se kuitenkin tehdä Olvin verstaalla Iisalmessa? Olviin verrattuna olen ollut havaitsevani pientä eroa, hieman laimeampi maultaan, mutta ihan juotava olut ollut.
Sellaista urbaania legendaa on liikkeellä, että kyseessä olisi vanha CXX:n resepti. Sinällään Pirkka olut on yhtä juotavaa kuin Nobelaner. Pahempaan janoon vetää vaikka kopan, mutta mieluummin Sandelsia.Mistä sen Pirkan erottaa? Aika pitkään on mennyt, kun olen Pirkan laatikkoa ostanut, mutta eikö se kuitenkin tehdä Olvin verstaalla Iisalmessa? Olviin verrattuna olen ollut havaitsevani pientä eroa, hieman laimeampi maultaan, mutta ihan juotava olut ollut.
No miksi et? Vaikuttaa oudolta. Nyt pitää perua jo hääpaikka ja kihlat perkele.En oo eläissäni olutta maistanut, enkä maista.
Sellaista urbaania legendaa on liikkeellä, että kyseessä olisi vanha CXX:n resepti. Sinällään Pirkka olut on yhtä juotavaa kuin Nobelaner. Pahempaan janoon vetää vaikka kopan, mutta mieluummin Sandelsia.
Nainen kävi nukkumaan. Minä jatkan juomista. Ajattelin humaltua vielä enemmän. Huomenna Kotkaan katsomaan, kuinka KTP varmistaa paikkansa Ykkösessä.
Chug! Chug! Chug! Tai jotain.Sais nyt tän vikan ale koksun juotua et pääsis unten maille..
No samaan tarkoitukseen yhtä hyviä. Itse kyllä pidän kreivinmetsäläisestä enemmän kuin Pirkka oluesta.Jotain lidlin bissejä olen kokeillut ja Pirkka on voittanut ne. Ei minusta huonoin.
Maista kirsikkaolutta tai muuta lambiccia. Ne on hyviä. Ja joo juuri olin varaamassa hääpaikkaa Yyteristä. Nyt pitää perua.Voi ei nytkö pilasin kaiken.
Koska pahaa. Tai niin luulen. Ainakin haisee hirveeltä... :S eli on pahaa.
Maista kirsikkaolutta tai muuta lambiccia. Ne on hyviä. Ja joo juuri olin varaamassa hääpaikkaa Yyteristä. Nyt pitää perua.
Parempi olisi. Nyt meni sydän rikki. Ja voi ottaa kuppia lisää!Voi nyt petyin. Selviänkö tästä ikinä...
Sitten kun maistelen kirsikkaolutta, niin muistelen meitä :/
No jaa. Hyvä maistelu/limuolut. Toki hifistelijät eivät lambiceista tykkää, mutta ihan hyvää se parhaimmillaan on.Eikö se kirsikkaolut olekaan niitä niin kutsuttuja hinttioluita.
Mulla muuten sama tilanne mutta en mene katsomaan ktp:tä. Toivottavasti käy hyvin kuitenkin. Itse arvon lähdenkö huomenna itse liikkumaan.
No kyllähän Lidlin kaljat hakkaa maussa noi suomalaiset. Kaiken lisäksi se on halvempaakin, 82 senttiä per tölkki. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi suomalaisia tuotteita pitäisi muka suosia. Ei kait tavallisten ihmisten tarvitse mitään verojuttuja miettiä. Tai ehkä toi on joku sotaveteraanijuttu. Niitäkään en kyllä hirveästi jaksa miettiä kun juon kaljaa.Suosikaa kotimaisia oluita. Se on hyväksi. Maultaan eivät eroa juurikaan ulkomaisista bulkkilagereista, mutta tukee sentään kotimaista.
Mun mielestä Pirkassa maistuu selvästi että on jatkettu jollain, kuten muissakin suomalaisissa merkeissä. Ja ainakin aiemmin siinä oli jotain lisäainettakin.Jotain lidlin bissejä olen kokeillut ja Pirkka on voittanut ne. Ei minusta huonoin.
No jaa. Hyvä maistelu/limuolut. Toki hifistelijät eivät lambiceista tykkää, mutta ihan hyvää se parhaimmillaan on.
Makuasioita. Ei nobelaner ja grafenwalder suomalaisille juurikaan häviä, mutta mieluummin ostaa Kukkoa tai Nokian Panimon tuotteita. Hyvää, suomalaista ja halvalla. Toki myös Saimaan Panimon tuotteet kelpaavat.No kyllähän Lidlin kaljat hakkaa maussa noi suomalaiset. Kaiken lisäksi se on halvempaakin, 82 senttiä per tölkki. Mä en ole koskaan ymmärtänyt miksi suomalaisia tuotteita pitäisi muka suosia. Ei kait tavallisten ihmisten tarvitse mitään verojuttuja miettiä. Tai ehkä toi on joku sotaveteraanijuttu. Niitäkään en kyllä hirveästi jaksa miettiä kun juon kaljaa.
Aa okei. Hankala aina tajuta netissä huumorin/sarkasmin/ironian rajat.Vitsinä toki heitin. Kirsikkaolutta olen itekin muutaman kerran maistellut ja hyvää se on ollut. Toki vain aina lasillisen kerrallaan mutta niin kai se on tarkoitettu juotavan.
Tänks, Jaakko, sulla on jokseenkin helpompaa :)
Mene hitossa liikkumaan. Olen itse harrastanut tällä viikolla liikuntaa tasan yhden kerran, juoksulenkki keskiviikkona. Väsyttää vitusti, just sen takia, että liikuntaa on ollut niin vähän.
Aa okei. Hankala aina tajuta netissä huumorin/sarkasmin/ironian rajat.
No äijällä on Bukowskia allekirjoituksena niin eihän sitä voi olla vihainen.Totta on ja anteeksi.
Mun mielestä Pirkassa maistuu selvästi että on jatkettu jollain, kuten muissakin suomalaisissa merkeissä. Ja ainakin aiemmin siinä oli jotain lisäainettakin.
No äijällä on Bukowskia allekirjoituksena niin eihän sitä voi olla vihainen.