Kalsarikänniketju

  • 5 214 249
  • 66 660

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Hyvin mennyt. Sitäpaitsi tänäänkin vielä pitää mennä.
Hyvä suunnitelma. Mun kai pitäisi auttaa huomenna isäpuolta saunan savupiipun kunnostuksessa. Saa nähdä jos kykenee darralta.
 

bebeto

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Ylöjärven Ryhti
@bebeto Meillä oli junnuna sellainen valmentaja lätkässä kun Pepe ( tai siis bebe tässä tapauksessa) Oli jäätävät mursuviikset miehellä ja lihava kub mikä.. hihi

Ei kuitenkaan Kaukisen Pepe ollut? Olen joskus pelannut hänen valmennuksessaan mutta en muista että mitään mursunviiksiä olisi omistanut.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
On tämä Fosters muuten paskaa kaljaa pitkästä aikaa kun maistaa, jopa noihin reilun euron hintaisiin ale qogeihin verrattuna. Siis ihan kusta
 

kalkkifredi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Trump 2016, IFK, Jerry Springer, Veronica
Eikä ole. Ihan hyvää on. Aussit ei juo fostersia muualla kuin ulkomailla. Kotimaassa se on paskaa, mutta aussi jossain euroopassa kittaa sitä, ottaa paidan pois ja laulaa karaokea. Hieno juoma, vapauttaa euroopan.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
On tämä Fosters muuten paskaa kaljaa pitkästä aikaa kun maistaa, jopa noihin reilun euron hintaisiin ale qogeihin verrattuna. Siis ihan kusta

Ostettiin noin kuukausi sitten Tuborgia Supermarketista. Halpaa oli ja silloin kun sitä join niin laatta tuli. Sitä ihmettelin. Tänään juotiin viimeset siitä satsista ja selvästi maistui pistävänä alkoholi, aivan kun olis vetäny pontikkaa kaljalla laimennettuna. En oikein tiedä mistä seulasta tämä on mennyt läpi. Alekökkikin maistuu tällä hetkellä melkolailla shampanjalle.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Ostettiin noin kuukausi sitten Tuborgia Supermarketista. Halpaa oli ja silloin kun sitä join niin laatta tuli. Sitä ihmettelin. Tänään juotiin viimeset siitä satsista ja selvästi maistui pistävänä alkoholi, aivan kun olis vetäny pontikkaa kaljalla laimennettuna. En oikein tiedä mistä seulasta tämä on mennyt läpi. Alekökkikin maistuu tällä hetkellä melkolailla shampanjalle.

Joo tähän täytyy sanoa että joskus erehdyin ostamaan niitä Tuborgin jotain lemonia tai orange mikä vittu lie niin en pystynyt ottaan kuin kulauksen ja sen jälkeen ei pystynyt. Siis ihan hirveää olutta. Ja siis on perus tuborgigin samaa paskaa
 

Ignoramus

Jäsen
Suosikkijoukkue
Menneisyyden Pallo
Foster's on kelpo bisseä, jos kaupassa ei ole tarjolla parempimaineista bulkkilaageria. "Vittu mää mitään koffia/karjalaa/lapparia juo, mää ostan fosterssia".

Maultaan on kyllä aivan täyttä paskaa. Eikä se parane, vaikka pinttikokoisesta tölkistä joisi.

...Tuborgin jotain lemonia tai orange mikä vittu lie...
Tuota tuli vuosia takaperin uteliaisuudesta maistettua, ja hyi saatana mitä kissimirrin kusta. Normi Tuborg on jo ihan tarpeeksi paskanmakuista, mutta jotenkin onnistuivat tekemään siitä vieläkin paskemman version.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Karhun nyt aina erottaa maultaan ja Sandels on tietty ihan eri sfääreissä kuin joku lappari tai koffi. Hyhhyh. Kokeilkaapa joskus huviksenne 5-7 suomilagerin sokkomaistelua. Jos Pirkkaa ei lasketa niin voisivat olla melkeinpä samasta satsista. Hyvällä paletilla voi mm. erottaa karjalan muista pienen sivumaun avulla. Mutta pienessä sievässä saattaa näin hienostuneet vivahteet jäädä maistamatta.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Suosikaa kotimaisia oluita. Se on hyväksi. Maultaan eivät eroa juurikaan ulkomaisista bulkkilagereista, mutta tukee sentään kotimaista.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Karhun nyt aina erottaa maultaan ja Sandels on tietty ihan eri sfääreissä kuin joku lappari tai koffi. Hyhhyh. Kokeilkaapa joskus huviksenne 5-7 suomilagerin sokkomaistelua. Jos Pirkkaa ei lasketa niin voisivat olla melkeinpä samasta satsista. Hyvällä paletilla voi mm. erottaa karjalan muista pienen sivumaun avulla. Mutta pienessä sievässä saattaa näin hienostuneet vivahteet jäädä maistamatta.

Mistä sen Pirkan erottaa? Aika pitkään on mennyt, kun olen Pirkan laatikkoa ostanut, mutta eikö se kuitenkin tehdä Olvin verstaalla Iisalmessa? Olviin verrattuna olen ollut havaitsevani pientä eroa, hieman laimeampi maultaan, mutta ihan juotava olut ollut.
 

Captain K

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tampereen Ilves
Karhun nyt aina erottaa maultaan ja Sandels on tietty ihan eri sfääreissä kuin joku lappari tai koffi. Hyhhyh. Kokeilkaapa joskus huviksenne 5-7 suomilagerin sokkomaistelua. Jos Pirkkaa ei lasketa niin voisivat olla melkeinpä samasta satsista. Hyvällä paletilla voi mm. erottaa karjalan muista pienen sivumaun avulla. Mutta pienessä sievässä saattaa näin hienostuneet vivahteet jäädä maistamatta.

Tähän täytyy sanoa vahva sama, mitä tällä ~15 vuoden oluen maistelu kokemuksella olen todennut, että Sandels on ihan laatukamaa kotimaisista bulkeista ja sitten joku lappari on vähän kun joku Fosters eli täyttä kusta. Karjalan kyllä erottaa juurikin tuosta pistävästä mausta. Koffi nyt vain on paskaa ( ja siksi halpaa kaikissa prismoissa)
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Mistä sen Pirkan erottaa? Aika pitkään on mennyt, kun olen Pirkan laatikkoa ostanut, mutta eikö se kuitenkin tehdä Olvin verstaalla Iisalmessa? Olviin verrattuna olen ollut havaitsevani pientä eroa, hieman laimeampi maultaan, mutta ihan juotava olut ollut.
Siinä on oikeasti jotain aivan selkeästi pistävää verrattuna muihin. TOSIN. Tätä eivät maista kaikki. Omassa kaveripiirissä juuri tämä olut oli hauskasti se, jonka puolet sanoivat satavarmaksi ja puolet eivät erottaneet joukosta.

Itsehän osaan sanoa jopa satsiin käytetyt humalat sekä noin 50% tapauksista myös maltaat.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mistä sen Pirkan erottaa? Aika pitkään on mennyt, kun olen Pirkan laatikkoa ostanut, mutta eikö se kuitenkin tehdä Olvin verstaalla Iisalmessa? Olviin verrattuna olen ollut havaitsevani pientä eroa, hieman laimeampi maultaan, mutta ihan juotava olut ollut.
Sellaista urbaania legendaa on liikkeellä, että kyseessä olisi vanha CXX:n resepti. Sinällään Pirkka olut on yhtä juotavaa kuin Nobelaner. Pahempaan janoon vetää vaikka kopan, mutta mieluummin Sandelsia.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

nummenkallio

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo
Nainen kävi nukkumaan. Minä jatkan juomista. Ajattelin humaltua vielä enemmän. Huomenna Kotkaan katsomaan, kuinka KTP varmistaa paikkansa Ykkösessä.
 

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös