Hyvä kielikuva. Joskus tulee samantapainen mieleen eri yhteyksissä.
Nyt ajattelemme tietysti sillä tapaa, että puheriimittely on tätä sinappi-ketsuppi-kurkkusalaattia. Tähdennän, koska nuoriso saattaa lukea näitäkin postauksia.
Tämä ehkä on se ainoa ketju mihin kaikki kekkuloijat kehtaa kirjoittaa
Täällähän on vitusti Jatkoajan pahamaineisia kännissä kekkuloijia.
Räkä-rap:
Hei hei nenät ilmaan!
Mul on nenäs räkää,
sul on konees häkää,
mul on lämpöö,
sul on pelkkää kylmöö,
mitä vitun kylmöö, oonks mä jostain savost,
jos oon, niin päästä mut mun tuskist,
mistä vitun tuskist eihän tos oo riimii,
no vittu ei ookaan, älä anna sun maitos piimii
Tohon kun pannaan taustalle soimaan Beethovenin viides, niin johan meillä on diippiä shittiä, man??
Oho, meinasin laittaa hymiön mutta ei oltukkaan enää kiekkopesässä.. huhuhh
hymiö
Noh, ehkä mulla on vuosien varrella ollut vain asiaa tähän ketjuun, joten mitäs se sitten meikäläisestä kertookaan
Oho, meinasin laittaa hymiön mutta ei oltukkaan enää kiekkopesässä.. huhuhh
hymiö
Eipäs nyt ruveta siellä, arvoisa vanhempi tieteenharjoittaja, puhumaan olkiukoista. Kronologinen aspekti liittyi ainoastaan havainnoitsijan omaan havaintohistoriaan ja siihen liittyvään aikasarjaan. Se ei muuta havaintohistorian sisältöä miksikään. Ei mennä tarpeettomasti laajentamaan annettua tehtävää.
Yritatko vaaristaa nakokantaa tekemalla nakokannast olkiukon? Occamin partaveitsella leikaten en nae muuta vaihtoehtoa. Miksi et yrita keskustella, vaikka sokeakin nakee etta havaintohistoriassa on ollut selva false flag operation jolla Nokkis yrittaa kaantaa silmat katsomaa muualle kun selvasti tuolla on sulaa terasta? Oletko todella noin lyhytnakoinen?
Olen jopa suudellut miestä.
Joo mutta minäpä olen sivellyt sinappia Schrödingerin kissan persiiseen.
Vähän kuin tilaisit ravintolassa sen foie gras:in
No kun nyt olen mopoautoillessani kunnellut tätä telttahousumusiikkia, niin olen pannut merkille sellaisen seikan, että aika monen puhemusiikkikappaleen taustalla on älyttömänkin hienoja melodioita, enkä ymmärrä mistä se johtuu.
Joka hetero nyt käy sakujen kanssa saunassa, ja useimmat vähintään runkkaavat yhdessä. Hapankaalia syödään ja sinappia sivellään kanssa siihen kohtaan mihin makkaraa kastetaan.
Joka hetero nyt käy sakujen kanssa saunassa, ja useimmat vähintään runkkaavat yhdessä. Hapankaalia syödään ja sinappia sivellään kanssa siihen kohtaan mihin makkaraa kastetaan.
Po. "foie gras'n". Minusta vähän kornia tilailla ravintolassa ranskaksi, jos ei osaa ranskaa.
Tässähän on se rinnastus. Niin, niin, ette te kylmät teknokraatit ole moisesta kuulleetkaan. Tietenkään. Ja piruuttani tämänkin teen. Lauseet pätkin. Vittuillessani.No saatiinhan se myyrä ulos kolostaan, kun on oikiat vehkeet.
E: Ja kyllä maisterismiehen pitäisi tietää, että pilkkua ei laiteta ja-sanan eteen. Opettajakin vielä...
Ei kun eikös sullakin ole kulissina homosuhde? Näin säilyy homoystävällinen julkisivu kunnossa. Kotona sitten hiljakseen ilkeää naisenkin kanssa, ainakaan jos ei kovasti huutele.Niin muttakun sen piti todistaa, että olen homo.
Hetkinen. Ei. Ei voi olla totta. Oletteko te kaikki heterotkin homoja?
Räp-musiikin melodiat on yleensä varastettu perinteisemmästä popista.
Toushee. Mites tuo heittomerkki äännetään, vai tilaatko vain kirjallisesti?
Mulla on tryffelöity Elvis Presley, kaiken Erich von Dänikenin kirjoittaman todeksi paukuttama avaruusalus sekä litra Marlon Brandon spermaa.minulla on harkko tryffelöityä hanhenmaksaa kaapissa.
Nyt, tuhannen taalan ja Nobelin fysiikan palkinnon arvoinen kysymys: Oliko se elossa vai kuollut, kun teit sen? Tämä saattaa viimeinkin ratkaista Universumin olemassaolon arvoituksen.
Saako naiselle sanoa, että neidillä on kaunis touchee?Toushee.