Kalsarikänniketju

  • 5 226 502
  • 66 666
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Tuolla syntsamelodialla on enemmän musiikillisia ansioita, mitä olen pitkiin aikoihin kuullut ns. uudessa musiikissa. Voisi kuvitella kuulevansa tuollaista Weather Reportilta tai Yellowjacketsilta.
Voi olla, ja jotain tuollaista juolahti mieleen. Löysähousugenren puheriimit häiritsevät odotetusti, vähän kuin viinilasin pohjalle olisi jäänyt pisara Fairya.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Voi olla, ja jotain tuollaista juolahti mieleen. Löysähousugenren puheriimit häiritsevät odotetusti, vähän kuin viinilasin pohjalle olisi jäänyt pisara Fairya.

Minusta kun nuo nahkahousut näytti enempi tiukilta...

Löysin tämän, kun olen nykyään alkanut autossa kuunnella Bassoradiota. Edes jotain erilaista näiden kloonimainossoittolistaradioiden seassa. Päivisin soittavat ihan kuunneltavaa tavaraa, jopa ihan oikeata jazziakin välillä. Illat taas on enemmän sitä umtsaumtsaumtsaumtsaumtsa-mopoautomusiikkia, mutta kukapa sitä nyt illalla viittii autolla ajellakaan.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No miulla ei ole mopoautoa enkä aja keskellä päivää useinkaan. Mikään kanava ei soita pääsääntöisesti fuusiojazzia tai pieruprogea keskellä päivää. Homohousujen kanavia on useampia. Ikämiehiä ei taaskaan kunnioiteta.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
E: Ja kyllä maisterismiehen pitäisi tietää, että pilkkua ei laiteta ja-sanan eteen. Opettajakin vielä...
Ja-sanan eteen laitetaan pilkku, jos sillä erotetaan toisistaan kaksi lausetta, joissa on eri subjekti (vrt. esim. "Penalle tuli faksi, ja poistuimme toimistolta.").

En kuitenkaan ole tietääkseni nauttinut tänään pisaraakaan alkoholipitoisia juomia tahi muita alkoholivalmisteita, joten olen nyt väärässä ketjussa huuteluineni. Haen housuni.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ja-sanan eteen laitetaan pilkku, jos sillä erotetaan toisistaan kaksi lausetta, joissa on eri subjekti (vrt. esim. "Penalle tuli faksi, ja poistuimme toimistolta").

Eihän noin voi sanoa. Pitää sanoa: "Penalle tuli faksi, jonka jälkeen poistuimme toimistolta." Kaikenlaista ne nykyään kouluissa opettaa. Ihmekään, etteivät enää edes Suomen Kuvalehden toimittajat hallitse äidinkieltä.
 
Suosikkijoukkue
Ikuiset sydämen jääriitteet. Elementti: Pimeä aine
Eihän noin voi sanoa. Pitää sanoa: "Penalle tuli faksi, jonka jälkeen poistuimme toimistolta." Kaikenlaista ne nykyään kouluissa opettaa. Ihmekään, etteivät enää edes Suomen Kuvalehden toimittajat hallitse äidinkieltä.
Oikeastaan pitää sanoa, että "Penalle tuli faksi, minkä jälkeen poistuimme toimistolta"; "minkä"-sana viittaa koko edeltävään lauseeseen, "jonka" pelkästään faksi-sanaan.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
No miulla ei ole mopoautoa enkä aja keskellä päivää useinkaan. Mikään kanava ei soita pääsääntöisesti fuusiojazzia tai pieruprogea keskellä päivää. Homohousujen kanavia on useampia. Ikämiehiä ei taaskaan kunnioiteta.

No kun nyt olen mopoautoillessani kunnellut tätä telttahousumusiikkia, niin olen pannut merkille sellaisen seikan, että aika monen puhemusiikkikappaleen taustalla on älyttömänkin hienoja melodioita, enkä ymmärrä mistä se johtuu. Vähän kuin tilaisit ravintolassa sen foie gras:in ja tarjoilija kysyisi, että "tuleeko siihen kurkkusalaatti ja ketsuppi?".
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
No kun nyt olen mopoautoillessani kunnellut tätä telttahousumusiikkia, niin olen pannut merkille sellaisen seikan, että aika monen puhemusiikkikappaleen taustalla on älyttömänkin hienoja melodioita, enkä ymmärrä mistä se johtuu. Vähän kuin tilaisit ravintolassa sen foie gras:in ja tarjoilija kysyisi, että "tuleeko siihen kurkkusalaatti ja ketsuppi?".
Hyvä kielikuva. Joskus tulee samantapainen mieleen eri yhteyksissä.

Nyt ajattelemme tietysti sillä tapaa, että puheriimittely on tätä sinappi-ketsuppi-kurkkusalaattia. Tähdennän, koska nuoriso saattaa lukea näitäkin postauksia.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Nytpä oli hyvä että Freddie mainitsi, sillä minulla on harkko tryffelöityä hanhenmaksaa kaapissa. Josko laittaisin rucolapedille vähäsen? Tekisi penteleesti mieli juhlistaa, aiheesta viis.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hyvä kielikuva. Joskus tulee samantapainen mieleen eri yhteyksissä.

Nyt ajattelemme tietysti sillä tapaa, että puheriimittely on tätä sinappi-ketsuppi-kurkkusalaattia. Tähdennän, koska nuoriso saattaa lukea näitäkin postauksia.

Hyvä, että poimit tämän monitulkintaisuuden pois heti tuoreeltaan, ettei se ehdi eskaloitumaan, kuten nyky-somessa asioilla on tapana.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Täällähän on vitusti Jatkoajan pahamaineisia kännissä kekkuloijia.

Räkä-rap:

Hei hei nenät ilmaan!

Mul on nenäs räkää,
sul on konees häkää,
mul on lämpöö,
sul on pelkkää kylmöö,
mitä vitun kylmöö, oonks mä jostain savost,
jos oon, niin päästä mut mun tuskist,
mistä vitun tuskist eihän tos oo riimii,
no vittu ei ookaan, älä anna sun maitos piimii
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Täällähän on vitusti Jatkoajan pahamaineisia kännissä kekkuloijia.

Räkä-rap:

Hei hei nenät ilmaan!

Mul on nenäs räkää,
sul on konees häkää,
mul on lämpöö,
sul on pelkkää kylmöö,
mitä vitun kylmöö, oonks mä jostain savost,
jos oon, niin päästä mut mun tuskist,
mistä vitun tuskist eihän tos oo riimii,
no vittu ei ookaan, älä anna sun maitos piimii

Tohon kun pannaan taustalle soimaan Beethovenin viides, niin johan meillä on diippiä shittiä, man??
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Tohon kun pannaan taustalle soimaan Beethovenin viides, niin johan meillä on diippiä shittiä, man??

Beethovenin viides olisi tosi eri jees, olin kyllä ajatellut ripata Beatlesin Strawberry Fields Foreverin mellotron-introduktion.

Oho, meinasin laittaa hymiön mutta ei oltukkaan enää kiekkopesässä.. huhuhh

hymiö

Onneksi

:alentuva silmänisku-hymiö:
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Noh, ehkä mulla on vuosien varrella ollut vain asiaa tähän ketjuun, joten mitäs se sitten meikäläisestä kertookaan

Oho, meinasin laittaa hymiön mutta ei oltukkaan enää kiekkopesässä.. huhuhh

hymiö

Eipäs nyt ruveta siellä, arvoisa vanhempi tieteenharjoittaja, puhumaan olkiukoista. Kronologinen aspekti liittyi ainoastaan havainnoitsijan omaan havaintohistoriaan ja siihen liittyvään aikasarjaan. Se ei muuta havaintohistorian sisältöä miksikään. Ei mennä tarpeettomasti laajentamaan annettua tehtävää.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Eipäs nyt ruveta siellä, arvoisa vanhempi tieteenharjoittaja, puhumaan olkiukoista. Kronologinen aspekti liittyi ainoastaan havainnoitsijan omaan havaintohistoriaan ja siihen liittyvään aikasarjaan. Se ei muuta havaintohistorian sisältöä miksikään. Ei mennä tarpeettomasti laajentamaan annettua tehtävää.

Yritatko vaaristaa nakokantaa tekemalla nakokannast olkiukon? Occamin partaveitsella leikaten en nae muuta vaihtoehtoa. Miksi et yrita keskustella, vaikka sokeakin nakee etta havaintohistoriassa on ollut selva false flag operation jolla Nokkis yrittaa kaantaa silmat katsomaa muualle kun selvasti tuolla on sulaa terasta? Oletko todella noin lyhytnakoinen?
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Yritatko vaaristaa nakokantaa tekemalla nakokannast olkiukon? Occamin partaveitsella leikaten en nae muuta vaihtoehtoa. Miksi et yrita keskustella, vaikka sokeakin nakee etta havaintohistoriassa on ollut selva false flag operation jolla Nokkis yrittaa kaantaa silmat katsomaa muualle kun selvasti tuolla on sulaa terasta? Oletko todella noin lyhytnakoinen?

Psyykevaarille tiedoksi, olen homo. Tai no en ole, mutta on olemassa todistusaineistoa, joka selvästi viittaa siihen. Olen ollut saksalaisten miesten kanssa alasti saunassa. Olen nähnyt miehen runkkaavan. Olen jopa suudellut miestä.

Kaikki tämä on kiistämätön todiste siitä, että vaimoni ja lapseni ovat pelkkää peiteoperaatiota tarkoituksena naamioida todellinen suuntautumiseni.

Tässä kohtaa pyydän anteeksi kaikilta homoilta. Tökerö esimerkki.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joka hetero nyt käy sakujen kanssa saunassa, ja useimmat vähintään runkkaavat yhdessä. Hapankaalia syödään ja sinappia sivellään kanssa siihen kohtaan mihin makkaraa kastetaan.
 
Vähän kuin tilaisit ravintolassa sen foie gras:in

Po. "foie gras'n". Minusta vähän kornia tilailla ravintolassa ranskaksi, jos ei osaa ranskaa. Moinen tuo myös hieman huvittavan sivumaun esim. siihen, kun tehdään tiettäväksi omaa paremmuutta vaikkapa lökäpöksypuhemuusikoihin nähden.

No kun nyt olen mopoautoillessani kunnellut tätä telttahousumusiikkia, niin olen pannut merkille sellaisen seikan, että aika monen puhemusiikkikappaleen taustalla on älyttömänkin hienoja melodioita, enkä ymmärrä mistä se johtuu.

Räp-musiikin melodiat on yleensä varastettu perinteisemmästä popista.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Joka hetero nyt käy sakujen kanssa saunassa, ja useimmat vähintään runkkaavat yhdessä. Hapankaalia syödään ja sinappia sivellään kanssa siihen kohtaan mihin makkaraa kastetaan.

Nyt olisi sellainen paikka itsestäänselvyyshuumorille, että jossakin toisessa ympäristössä voisi saada aikaan halvat röhönaurut.

Iskurepliikkiainesta tuossa kuitenkin on. "Anteeksi neitit, on oikein kahden hengen kuutamoyö. Voinko tiedustella mahdollisuutta kastaa makkaraani tänä yönä jommankumman, jopa kummankin sinappikirnussa, if you know what I mean?"
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös