Mainos

Kalsarikänniketju

• 5 315 302
  • 66 778

ms.qvist

Jäsen
Suosikkijoukkue
Red Wings, Хокейний Клуб Донбас
Loman toiseksi viimeinen ilta meneillään, joten reissun jälkeen on syytä rentoutua hiukan - joskin reissun aika tuli rentouduttua ihan kiitettävästi - ja nauttia ukrainalaisen Artemovsk wineryn tuotosta. Krimart ja mustalla etiketillä varustettu pullo, vuosikerta 2009.

Ihan ok juomaa ja tätä on kiva kiskoa kalsareillaan!

vlad.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pakko se on avautua.

Liki kuuden vuoden reuhuamisen jälkeen autotallin loppusiivous pienessä tuhnussa on erittäinkin palkitsevaa. Kovan onnen autotalli, jonka synnytyksen varrella sattui ja tapahtui enemmän, kuin lääkäri määrää.

Sekera

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, prosessit ja yrittäminen
Oh ja ah - puolikas litra sahtia kahdessa erässä nautittuna torstai-iltana ei vielä niin askelta kevennä, mutta olon raukaisee näin toiseksi viimeisellä työviikolla ennen koulun jatkumista, ja eritoten tuo mukavan tunteen siitä, että maailmassa on vielä hyviä asioita..

Ja kk-ketjuneitsyys meni näin, tervetuloa rappio..

Suosikkijoukkue
Vimpelin Veto, Roihuttaret, Kaljakylä Rangers, Fla
Jaahans, koska edellisessä ketjussa suurinpiirtein hämmästeltiin kalsarikännäämistä, niin se kunniaksi kirjoitan viestin numero 3001 tänne, edellinen meni hukkaan....

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Jumalauta mitkä katsojaluvut yleisurheilulla olisi jos urheiljat ottelisivat alasti! (joo, tiedän että muutama laji saisi pitää vaatteet päällään). Naisten 7-ottelu, pikamatkat ja hypyt nyt ainakin.

Bernie Ecclestone ja Donald Trump, kun tätä kuitenkin luette niin tyydyn pieneen siivuun.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Jumalauta mitkä katsojaluvut yleisurheilulla olisi jos urheiljat ottelisivat alasti! (joo, tiedän että muutama laji saisi pitää vaatteet päällään). Naisten 7-ottelu, pikamatkat ja hypyt nyt ainakin.

Bernie Ecclestone ja Donald Trump, kun tätä kuitenkin luette niin tyydyn pieneen siivuun.

Mikäs kalsarikänniketjun apina täällä hilluu?

Nyt on pantava maate, huomenna toimitettavana tärkeitä asioita, kuten jääkiekon peluuta.

ISH

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL, HIFK, Arsenal
Mikäs kalsarikänniketjun apina täällä hilluu?

Nyt on pantava maate, huomenna toimitettavana tärkeitä asioita, kuten jääkiekon peluuta.

Itse joudun odottamaan ensi tiistaihin (jää)kauden alkua joten tänään ehtii vielä hillumaan. Mutta ihan uskomaton hinku on taas jäälle, melkein kuola valuu ja mailaa kävin äsken puristelemassa.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
No pitääkö sitä nyt aina olla niin selvin päin häh. Maanantaina selvin päin, tiistaina selvin päin, keskiviikkona blaablaa. Kuka jaksaa? Hitto tunnin päästä mä lähden Tallinnaan.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
No pitääkö sitä nyt aina olla niin selvin päin häh. Maanantaina selvin päin, tiistaina selvin päin, keskiviikkona blaablaa. Kuka jaksaa? Hitto tunnin päästä mä lähden Tallinnaan.

No ei pidä ei. Mä olin 13 vuorokautta selvinpäin, joka on pisin aika pitkään aikaan. Sinänsä varmaan aika huolestuttavaa tai säälittävää mutta mitäpä tuota kiertelemään. Jos nyt ottaisi muutaman oluen ja kuuntelisi leppoisampaa musaa ainaisen rokkirähinän sijaan. Siispä Sir Elwoodia kuulokkeisiin.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Kalsarikänniapina täällä hei. En juuri nyt pysty jäämään pois junasta, koska illan konduktöörinä toimii Vanha rakkauteni. Onneksi marraskuussa tärähtää taas Kulttuuritalolla.

Suojapöhnät kuuluu häitä edeltävään iltaa, vai kuinka herraskansa?

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Suojapöhnät kuuluu häitä edeltävään iltaa, vai kuinka herraskansa?

Jos häissä on tarkoitus alkoholia juoda niin oikeassa olet. Pari kesää sitten näki melkoisen selvästi, ketkä juhlavieraista olivat tämän tärkeän valmistautumisen jättäneet väliin. Siellä ne poijjaat nukku missä sattuu, kun me fiksummat yksilöt saunottiin, uitiin ja tyhjättiin juomavarastoja ja peräkontteja aamun koittoon ja vähän ylikin ilman mitään vaikeuksia.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Jos häissä on tarkoitus alkoholia juoda niin oikeassa olet. Pari kesää sitten näki melkoisen selvästi, ketkä juhlavieraista olivat tämän tärkeän valmistautumisen jättäneet väliin. Siellä ne poijjaat nukku missä sattuu, kun me fiksummat yksilöt saunottiin, uitiin ja tyhjättiin juomavarastoja ja peräkontteja aamun koittoon ja vähän ylikin ilman mitään vaikeuksia.

Tällainen tarkoitus olisi. On vielä 4-5 mökkiä varattuna juhlavieraille hääpaikan vierestä, eli kukaan ei pääse karkuun. Ainakaan jatkoja. Tosin tuo meidän lapsuuden ydinremmi on aikas valveutunutta kansaa, joten tuskin niitä nukkujia löytyy vaikkeivat suojaavia ottaisikaan.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Tällainen tarkoitus olisi. On vielä 4-5 mökkiä varattuna juhlavieraille hääpaikan vierestä, eli kukaan ei pääse karkuun. Ainakaan jatkoja. Tosin tuo meidän lapsuuden ydinremmi on aikas valveutunutta kansaa, joten tuskin niitä nukkujia löytyy vaikkeivat suojaavia ottaisikaan.

Samanlainen systeemi oli niissäkin häissä, mökeissä tilaa nukkua ja sauna pienellä lammella varustettuna. Oli kyllä parhaat häät missä olen saanut olla mukana. Hyvä porukka, ei rähinöitä vaan leppoista olemista hienoissa olosuhteissa hyvällä ilmalla.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Samanlainen systeemi oli niissäkin häissä, mökeissä tilaa nukkua ja sauna pienellä lammella varustettuna. Oli kyllä parhaat häät missä olen saanut olla mukana. Hyvä porukka, ei rähinöitä vaan leppoista olemista hienoissa olosuhteissa hyvällä ilmalla.

Hyvin samantyyppinen meininki tiedossa huomiselle. Jos nuissa häissä joku saa rähinän aikaiseksi niin syön hattuni. Kelikin taitaa suosia, tänään kun kävin PA:t virittelemässä niin rennon letkeä oli jo ilmapiiri valmiiksi, ressistä tietoakaan.

Voi kun olisi edes pieni tilkka viskiä.

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Kalsarikänniapina täällä hei. En juuri nyt pysty jäämään pois junasta, koska illan konduktöörinä toimii Vanha rakkauteni. Onneksi marraskuussa tärähtää taas Kulttuuritalolla.
Aion olla Sirppiliiterillä myös. Olin viimeksikin, mitat täyttävä akti olikin.

Vertailun vuoksi, olin joskus 90-luvulla Tavastialla katsomassa Grandmotherseja. Siis näitä vanhoja MoI-sekopäitä, Don Preston jne. Kelpo nostalgia-akti, mutta soitannollisesti ei kovin ihmeellinen pläjäytelmä. ZPZ taas oli ehdottoman kurantti.

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Aion olla Sirppiliiterillä myös. Olin viimeksikin, mitat täyttävä akti olikin.

Vertailun vuoksi, olin joskus 90-luvulla Tavastialla katsomassa Grandmotherseja. Siis näitä vanhoja MoI-sekopäitä, Don Preston jne. Kelpo nostalgia-akti, mutta soitannollisesti ei kovin ihmeellinen pläjäytelmä. ZPZ taas oli ehdottoman kurantti.

Olisi kelvannut mullekin toi MoI-nostaliapläjäys, mutta minkäs teit kun ei ikä riittänyt. Dweezil on kyllä perinyt isältään paljon hyvää. Erittäin miellyttävä livenä(kin). Ei se ilman Johtajaa tuosta oikeastaan parantua voi.

Kun tuli Zappan jälkeläisistä puhe, niin pakko linkittää tänään autossa fiilistelemäni Moon Unitin featuroima Valley Girl. Iskän tyttö..

Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Isä-Zapen ehdin nähdä onneksi kertaalleen, kun FZ kävi viimeisen kiertuekokoonpanonsa kanssa Helsingissä 25 vuotta sitten. Kaduttaisi ihan huolella jos olisi jäänyt väliin.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy