Kalsarikänniketju

  • 5 226 502
  • 66 666

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Aion olla Sirppiliiterillä myös. Olin viimeksikin, mitat täyttävä akti olikin.

Vertailun vuoksi, olin joskus 90-luvulla Tavastialla katsomassa Grandmotherseja. Siis näitä vanhoja MoI-sekopäitä, Don Preston jne. Kelpo nostalgia-akti, mutta soitannollisesti ei kovin ihmeellinen pläjäytelmä. ZPZ taas oli ehdottoman kurantti.

Olisi kelvannut mullekin toi MoI-nostaliapläjäys, mutta minkäs teit kun ei ikä riittänyt. Dweezil on kyllä perinyt isältään paljon hyvää. Erittäin miellyttävä livenä(kin). Ei se ilman Johtajaa tuosta oikeastaan parantua voi.

Kun tuli Zappan jälkeläisistä puhe, niin pakko linkittää tänään autossa fiilistelemäni Moon Unitin featuroima Valley Girl. Iskän tyttö..
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Isä-Zapen ehdin nähdä onneksi kertaalleen, kun FZ kävi viimeisen kiertuekokoonpanonsa kanssa Helsingissä 25 vuotta sitten. Kaduttaisi ihan huolella jos olisi jäänyt väliin.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Joo, piletti on permannolle. Viimeksi taisi alkaa Black Napkinsilla. Oli hyvä kattaus, varmaan nytkin tulossa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Katselin tuossa hetken matkaa Alivaltiosihteerin juhlaohjelmaa. Osaako joku sanoa, itse olen unohtanut, miksi Matti Toivonen on noin totaalisesti retusoitu pois ns. virallisesta kuvasta?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Katselin tuossa hetken matkaa Alivaltiosihteerin juhlaohjelmaa. Osaako joku sanoa, itse olen unohtanut, miksi Matti Toivonen on noin totaalisesti retusoitu pois ns. virallisesta kuvasta?
Eivät liene sitten väleissä, tai en minä tiedä vaikka olisivatkin. Toivonen lähti uutishommiin jo kauan sitten, ja kokoonpanon elämä esiintyvänä yhtyeenä päättyi tuohon. Olisi varmaan muutenkin kohta päättynyt. Eikä Toivonen ollut edes alkuperäinen Alkkari, siinähän lauloi Satu Kurvinen ekoilla levyillä. Ja AVS:n radiomaailma oli pitkälle Frangenia ja Heikuraa Liikalla täydennettynä.
 

opelix

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, JJK
Näin vision että Jyppi on suvereeni ens kaudella,pitäiskö ottaa välillä kaljaa väkevien sijaan?


Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Eivät liene sitten väleissä, tai en minä tiedä vaikka olisivatkin. Toivonen lähti uutishommiin jo kauan sitten, ja kokoonpanon elämä esiintyvänä yhtyeenä päättyi tuohon. Olisi varmaan muutenkin kohta päättynyt. Eikä Toivonen ollut edes alkuperäinen Alkkari, siinähän lauloi Satu Kurvinen ekoilla levyillä. Ja AVS:n radiomaailma oli pitkälle Frangenia ja Heikuraa Liikalla täydennettynä.

Näin herrat aikoinaan Tavalla ja Toivosen mieleenpainuva tulkinta kappaleesta "Tampereelle" BJ-tyylisessä lippalakissa leveässä haara-asennossa teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen.

Jotenkin sitä odottaisi vaan, että tuollaisessa 20-vuotisretrospektiivissä vierailisivat myös ne aikaisemmat jäsenet, mutta eihän ne aina.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Näin herrat aikoinaan Tavalla ja Toivosen mieleenpainuva tulkinta kappaleesta "Tampereelle" BJ-tyylisessä lippalakissa leveässä haara-asennossa teki kyllä lähtemättömän vaikutuksen.
Minäkin näin AVS:n Tavastialla, useammankin kerran. Kerran mm. oli "suuri Bomber-kiertue", jonka kunniaksi katosta oli viritetty siimojen varaan brittiläinen WW2-pommikone. No sehän oli sellainen muovinen rakennussarjakone, pari vaaksaa siipien kärkiväli.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tuolla syntsamelodialla on enemmän musiikillisia ansioita, mitä olen pitkiin aikoihin kuullut ns. uudessa musiikissa. Voisi kuvitella kuulevansa tuollaista Weather Reportilta tai Yellowjacketsilta.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Päivystänpäs, ja kerron. Ja on se.

No saatiinhan se myyrä ulos kolostaan, kun on oikiat vehkeet.

E: Ja kyllä maisterismiehen pitäisi tietää, että pilkkua ei laiteta ja-sanan eteen. Opettajakin vielä...

Joojoo, ei pitäisi virkettäkään aloittaa ja-sanalla, mutta se ei nyt kuulu tähän.
 
Viimeksi muokattu:
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös