Mitä sanoo Freddie Freeloader?
Vieläkö olemme ärrin murrin? Viikko pari sitten näin oli.
Mutta no joo, minä juon olutta. Katsotaan, että mitä elämä tuo tullessaan.
Visioin juuri ravintolan perustamisesta, jonka sisustus olisi minimalistista mustaa, valkoista ja terästä funkkistyyliä spottivaloin valaistuna ja taustalla soisi koko ajan Daft Punk. Ruoka olisi yksinkertaista, mutta täydellistä. Ja tietenkin helvetin kallista.
Okei, vaikka tässä ollaankin nyt vain tekemisissä nimimerkkien kanssa, niin hyvä ettei mitään pahempaa kaunaa tarvitse kantaa ketään kohtaan. Voimia vaan kaikille. Minä jatkan oluen juomista. Periaatteessa voisin jaksaa juoda aika pitkään, kun valitettavasti heräsin vasta kello 16. Yövuoro oli ja nukutti liian pitkään.Piece, mään. Ei mitään kovia fiiliksiä ole enään.
Taidettiin olla joo, en muista kyllä enää, miksi. Muistuta jos katsot aiheelliseksi.
Sen varsinaisen syyn kyllä muistan, miksi olin ärrinmurrin ja taisin jotain siitä mainitakin. Eipä siinä, poliisi ja syyttäjä hoitakoon loput siinä keississä.
Tätä odotellessa. Kun kyseinen ravinteli on pystyssä, niin viestiä vain tänne suuntaan. Tuleva vakioasiakas odottaa.
Okei, vaikka tässä ollaankin nyt vain tekemisissä nimimerkkien kanssa, niin hyvä ettei mitään pahempaa kaunaa tarvitse kantaa ketään kohtaan. Voimia vaan kaikille. Minä jatkan oluen juomista. Periaatteessa voisin jaksaa juoda aika pitkään, kun valitettavasti heräsin vasta kello 16. Yövuoro oli ja nukutti liian pitkään.
Tähän en kyllä valitettavasti pysty vastaamaan millään järkevällä tavalla.Itsehän kaivoit verta nenästäsi: Mamba - Vielä on kesää jäljellä
On se jännä, kuinka viisipäiväinen työviikko maanantaista perjantaihin on ihan normikauraa, mutta viiden päivän putki torstaista maanantaihin onkin jo huomattavasti rasittavampi rupeama. Ihan kiva silti viettää vapaita keskellä viikkoa, ettei siinä mitään.
Terveisiä Honolulusta!