Kalsarikänniketju

  • 5 216 751
  • 66 665

Evil

Jäsen
Suosikkijoukkue
Devils, HIFK, Arsenal, Athletic Club de Bilbao
No saatiinhan se myyrä ulos kolostaan, kun on oikiat vehkeet.

E: Ja kyllä maisterismiehen pitäisi tietää, että pilkkua ei laiteta ja-sanan eteen. Opettajakin vielä...
Tässähän on se rinnastus. Niin, niin, ette te kylmät teknokraatit ole moisesta kuulleetkaan. Tietenkään. Ja piruuttani tämänkin teen. Lauseet pätkin. Vittuillessani.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Niin muttakun sen piti todistaa, että olen homo.

Hetkinen. Ei. Ei voi olla totta. Oletteko te kaikki heterotkin homoja?
Ei kun eikös sullakin ole kulissina homosuhde? Näin säilyy homoystävällinen julkisivu kunnossa. Kotona sitten hiljakseen ilkeää naisenkin kanssa, ainakaan jos ei kovasti huutele.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Meillä on autonkuljettajat sitä varten että tilaukset tehdään ranskaksi. Tarvittaessa tietty myös sveitsiksi, belgiaksi ja neuvostoliitoksi.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Nyt, tuhannen taalan ja Nobelin fysiikan palkinnon arvoinen kysymys: Oliko se elossa vai kuollut, kun teit sen? Tämä saattaa viimeinkin ratkaista Universumin olemassaolon arvoituksen.

Kissa oli sekä kuollut että elävä. Tämän voin tosin kertoa vain 50 prosentin todennäköisyydellä. Se, että kerroin tuon, on mahdollista vain 50 prosentin todennäköisyydellä.

Nykäsen kissa jää joko eloon 60 prosentin todennäköisyydellä tai kuolee 50 prosentin todennäköisyydellä. Sama päinvastoin. Nykäsen kissa voi olla enemmän elävä kuin kuollut, 10 prosenttia mahdollistaa tämän. Sama tekniikka oli aikoinaan käytössä juovatekniikkaan perustuvassa teksti-tv:ssä, joka onkin Nykäsen kissan tärkein käytännön sovellus.
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mulla on tryffelöity Elvis Presley, kaiken Erich von Dänikenin kirjoittaman todeksi paukuttama avaruusalus sekä litra Marlon Brandon spermaa.
Saakohan noita esmes Naritan taxfreestä? Pitää kipaista noukkimassa. "Mutta kaikkein parasta on nekrun se".
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Sitä ei äännetä mitenkään. Myöskään S- tai I-kirjainta ei äännetä. Siksi I-kirjainta ei myöskään kirjoiteta S-kirjaimen perään.

Ei kirjaimia äännetä koskaan, äänteitä kyllä äännetään.
 

Uleåborgir

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Päätalo, Huovinen, Sympathy For The Devil
Ranskan kieli on kuin se lorina ja loiske, jonka kylähullu-Arttu saa aikaan kustessaan kaarisillalta Lieksanjokeen.

Tanskan kieli taas kuulostaa siltä kuin yrittäisi sanoa: "apua, olen tukehtumassa oksennukseeni!"
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Mulla on ollut flaaminkielisiä työkavereita. Yhden rouvan kanssa olin samassa projektissa, ja suurin osa projektipalavereista hoidettiin livemeetingin tai puhelimen avulla. Kun englannin ääntämykseen sekoittuu poikkeuksellisen vahva flaamin korostus, saadaan aikaan sarja hassuja painotuksia ja korahduksia.

Vaan kyllä intialaiset ovat sittenkin hankalampia ymmärrettäviä keskimäärin. Epäselvimpiä selvästi.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kokopäivätissuttelua ja näin aluksi jalkapallon katsetua, kun kanavat näkyvät tämän viikonlopun ilmaiseksi. Myöhemmin lisäksi hyvää musaa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Ihminen alkaa vissiin tulla vanhaksi, kun se alkaa tyytyä siihen, mitä on. Vielä puolenkymmentä vuotta sitten ajattelin, että tämä nykyinen asunto on vain välivaihe kohti seuraavaa askelta, joka olisi varmaan ollut joku 250-neliöinen kivitalo. Että tuntisi menevänsä elämässä eteenpäin.

Nyt tuntuu siltä, että eihän tästä kannata lähteä mihinkään, omasta kodista. Ei mene kymmentäkään vuotta, kun ollaan tässä muorin kanssa kahdestaan (jos ollaan onnekkaita), ei sellaisen kivitalon hankkimisessa ole enää mitään järkeä.

Näinkö nopeasti se elämä hulahtaa läpi sormien?
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Tylsääkin tylsempi Everton-WBA peli menossa ja minä juon valkoviiniä.
Miksi muuten jotkut sanovat juovansa viintä? Aivan kamalaa.
 

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Sanoohan ne jotkut myös tekevänsä duunta. Ihan maisterismiehetkin.

Linkitän tänne lisää nuorisomusiikkia, kunhan ilta ehtinee. Nyt kuuntelen Peitsamoa.

Minun sisälläni aina kuolee jotain, kun joku kertoo menevänsä röihin. En jumalauta tiedä mistä tuo röihomma on lähtöisin mutta täälläpäin monikin tuntuu sitä käyttävän.

Laitappa nyt sitä Robinia tai Sini Sabotagea, niin saan hyvän syyn avata taas uuden oluen ja päivitellä.

Edit. Jaa, google kertoi röiden tulevan Uunosta, ilmankos en tiennyt.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös