Kippis. Naisille.
Itse oon aina ollut sitä mieltä, että nousuhumalassa/humalassa ihminen on aidoimmillaan. Musiikki tulee siihen mukaan tunteiden tulkkina. Täällä soitossa Sentencedin Buried Alive live youtuben kautta. Jätkät aika soosissa ja keikka menee vähän miten menee, mutta roimasti tunnetta mukana. Viimeiseksi keikaksi kun jäi.Miksi kännissä tulee tarve kuunnella musiikkia? Täällä menee Charonia.
http://www.youtube.com/watch?v=hoBZGbh5-wE&feature=related
En yleensä tykkää tämmösestä musiikista mut tää on kyl vieny mennessään,enkä tiä minkä takia.
No tässäpä tämä linkki sitten: Focus - Hocus Pocus Live '73 @ YTFocus - Hocus Pocus Live '73
sorry en osaa pistää linkkiä. Tätä on tullut naureskeltua vuosikaudet, jätkät on ihan hirveissä sienissä mutta jotenkin tämä on aivan loistava biisi. Jan Akkerman veti tässä pohjat, moni kitaristi veti tästä mallia
Meidän täytyy tasoittaa tilannetta ja panna huonosti. Päivin olisi pitänyt nähdä minut juhannusviikonloppuna. Olisi voinut huomata, kuinka viisi päivää juova, rytmihäiriöistä kärsivä ja välillä penkalla makoileva ihmissika voi kuitenkin olla tavallinen työssä käyvä ihminen. Silti viettini haluaa nussia päiviä. Olen elukka. Murr!Perkeleen panimot panevat liian hyvää kaljaa. Kohta päivi ja pekka kuitenkin pelastanevat meidät tältäkin kohtalolta.
Meidän täytyy tasoittaa tilannetta ja panna huonosti. Päivin olisi pitänyt nähdä minut juhannusviikonloppuna. Olisi voinut huomata, kuinka viisi päivää juova, rytmihäiriöistä kärsivä ja välillä penkalla makoileva ihmissika voi kuitenkin olla tavallinen työssä käyvä ihminen. Silti viettini haluaa nussia päiviä. Olen elukka. Murr!
Tässä ketjussa ei tapella ikinä, vai mitä mulkut?