Sano nyt vielä, että sulla on tuoreista marjoista tehtyä mustikkapiirakkaa... kateeksi käy, sillä ei täällä mustikat ihan vielä poimintakypsiä ole.Palkitsen itseni nyt smirrellä ja kaljalla. Keräsin yli kaksikymmentä litraa mustikoita ja noin seitsemän litraa lakkoja. Marjat on nyt siivottu ja ne ovat pakkastimessa. Kyllä kelpaa. Voikka ja huikka!
Täällä pihasauna lämpenee ja kolmas olut menossa. Mulla ei röökiä ole. Kohta 9 kuukautta olen mennyt sähkösavukkeen kanssa.
Otetaan! Ja toivon vähintäänkin jotain ekinokokkia niistä marjoista, siellä ainahan siellä joku susi tai hirvi on kuitenkin kuseksinut... nimimerkillä pakkasesta loppui mustikat jo tammikuussa.Täällä Keski-Savossa/Pohjois-Koreassa on nyt mustikka-aika parhaimmillaan. Ja kyllä on huulet sinisenä - mustikkapiirkasta meinaan. Otetaahan kyytipojaksi kaljaa!
Hupsista saatana! Loma alkoi ja parilla duunikaverilla on synttärit. Eiköhän tämä tästä. (Ei se siitä.)
Alkuillasta oli vilkasta, nyt taas melkein tunti viime postauksesta. Kaikki painuneet sittenkin menemään muiden kanssa vai liian ujoja postaamaan?
Ihan Val Kilmerin kera? Melkein avasin TV:n.Yksi parhaista musaleffoista ikinä menossa juuri TV5:llä.
The Doors.
Helvetti meni täysin ohi kun laitoin elisa viihteen boksin laulamaan tallennuksien kanssa. Noihin musaleffojen parhaimmistoon kuuluu myös ehdottomasti Johnny Cashin elämästä kertova i walk the line.Yksi parhaista musaleffoista ikinä menossa juuri TV5:llä.
The Doors.
Minä täällä yritän vielä olla. :)
mutta tuli taas keitettyä sellanen soppa noiden naisten kanssa, että ei ollut muuta vaihtoahetoa kuin korkki auki.
Noniin kohtalotovereita. Luulin että oon ainoa joka kalsottelee naisten takia. Itsellänihän päättyi n. 9v pari suhde tasan viikko sitten. Menis varmaan Naisasiat ketjuun. Katsotaan
Kippis. Naisille.