Kalsarikänniketju

  • 5 208 679
  • 66 643
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Perkeleen panimot panevat liian hyvää kaljaa. Kohta päivi ja pekka kuitenkin pelastanevat meidät tältäkin kohtalolta.
Meidän täytyy tasoittaa tilannetta ja panna huonosti. Päivin olisi pitänyt nähdä minut juhannusviikonloppuna. Olisi voinut huomata, kuinka viisi päivää juova, rytmihäiriöistä kärsivä ja välillä penkalla makoileva ihmissika voi kuitenkin olla tavallinen työssä käyvä ihminen. Silti viettini haluaa nussia päiviä. Olen elukka. Murr!
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Meidän täytyy tasoittaa tilannetta ja panna huonosti. Päivin olisi pitänyt nähdä minut juhannusviikonloppuna. Olisi voinut huomata, kuinka viisi päivää juova, rytmihäiriöistä kärsivä ja välillä penkalla makoileva ihmissika voi kuitenkin olla tavallinen työssä käyvä ihminen. Silti viettini haluaa nussia päiviä. Olen elukka. Murr!

Nummirockissako örvelsit, ei kuin vietit juhannuksen?
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Mökiltä kotiuduttu. Hieman tässä maistelen. Kohta haen elintarvikeliikkeestä lisää.

On se hyvä, että kesäloma on kesällä.
 

Vuokralainen

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho! Arsenal
Kännissä ei olla pahapäisiä.

Tässä ketjussa ei tapella ikinä, vai mitä mulkut?
 
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Ensinnäkin, olen kalsarikännissä. Toiseksi, kuka mahtaa olla artisti tässä Nussintalaulussa? On muuten aika uskomattomat sanat XD
Kyseessä on Anita Hirvonen. Lauloi taitelijanimellä Aino Akti tuon kappaleen, joka julkaistiin nimellä Kerrankin Tarpeekseen Juha Watt Vainion levyllä Pahojen Poikien Lauluja.
 
Joo pettter on täällä minut maininnut näköjään. Hienoa. Kummalla on muuten isompi? Viroon en kuitenkaan ole lähdössä. Seitsemän oon juonut ja kahdeksannen aion juoda, kunnes menen sänkyyn. Yksin. pettter kyllä hoitaa hommat, ei huolta siitä...
 

Ralph

Jäsen
Testailua, miten alkoholi ja FIFA12 menee yhdessä. Ei ihan helppoa, mutta lonkero maistuu perkele.
 

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo pettter on täällä minut maininnut näköjään. Hienoa. Kummalla on muuten isompi? Viroon en kuitenkaan ole lähdössä. Seitsemän oon juonut ja kahdeksannen aion juoda, kunnes menen sänkyyn. Yksin. pettter kyllä hoitaa hommat, ei huolta siitä...
Joo ei hätää. Nyt kuitenkin kaljaa mahaan. En ole panokunnossa. Olen janotilassa.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen näköjään juonut n. 12 olutta tänään. No ei se mitn, jatketaan tästä. Vittuako se kellekään kuuluu, mitä minä lomallani teen.
 

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Astutaan mukaan joukkoon vaikka ruuhkaa vaikuttaakin olevan. Koko päivän olen tissutellut, mutta nyt pitää alkaa kiukulla kaatamaan keppanaa kurkkuun. Lomaa enää viikko jäljellä.
 
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Pariin tuollaiseen olen osallistunut, ja niihin ei ole kuulunut kuin kittausta ja maalaamista. Silti aikaa menee helvetisti, ja hermoja siinä samalla.

Minä pistinkin koko paskan uusiksi, eli karmit kaulassa pihalle ja uutta sisään. Kovvoo hommoo se on silti, varsinkin listoitus.
 

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Lyödään oma lusikkakin tähän soppaan. Lapsuudenkodissa käymässä, ei ketään muita paikalla, saunoo ja nauttii olutta. Tekee erittäin hyvää. Ilmakin suht lämmin. Lomaa vielä muutama päivä. Mikäs tässä ollessa. Mietein jo että lähtiskö paikalliseen käymään, mutta sillonhan tähän ketjuun ei asiaa olis... Joten täällä "vaan".
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös