Tässä ketjussa ei tapella ikinä, vai mitä mulkut?
Koskaan ei näin ole tainnut tapahtua. Toisaalta rauhaa helpottaa se, että kaikki jotka tänne kirjoittavat ovat kusipäitä. Tai ainakin täysipäisiä.
Tässä ketjussa ei tapella ikinä, vai mitä mulkut?
Mahdanko olla maanantai-illan ainoa sankari?
Ette te ole.
Saatko sä mitään kiinni?
Ensinnäkin, olen kalsarikännissä. Toiseksi, kuka mahtaa olla artisti tässä Nussintalaulussa? On muuten aika uskomattomat sanat XD
Kyseessä on Anita Hirvonen. Lauloi taitelijanimellä Aino Akti tuon kappaleen, joka julkaistiin nimellä Kerrankin Tarpeekseen Juha Watt Vainion levyllä Pahojen Poikien Lauluja.Ensinnäkin, olen kalsarikännissä. Toiseksi, kuka mahtaa olla artisti tässä Nussintalaulussa? On muuten aika uskomattomat sanat XD
Joo ei hätää. Nyt kuitenkin kaljaa mahaan. En ole panokunnossa. Olen janotilassa.Joo pettter on täällä minut maininnut näköjään. Hienoa. Kummalla on muuten isompi? Viroon en kuitenkaan ole lähdössä. Seitsemän oon juonut ja kahdeksannen aion juoda, kunnes menen sänkyyn. Yksin. pettter kyllä hoitaa hommat, ei huolta siitä...
Aukeni mulle, että ikkunaremontti koko taloon onkin meleko big undertaking, näin amatööripohjalta.
Pariin tuollaiseen olen osallistunut, ja niihin ei ole kuulunut kuin kittausta ja maalaamista. Silti aikaa menee helvetisti, ja hermoja siinä samalla.
Minä pistinkin koko paskan uusiksi, eli karmit kaulassa pihalle ja uutta sisään. Kovvoo hommoo se on silti, varsinkin listoitus.
Meikäläinen kun saa apumiehenä ollessaan koko illan kulumaan kellarinoven vaihtoon, niin voi vaan kuvitella kauanko ikkunoita paikkailen. Tai se paikkailee, jota olen muka avustamassa.
Meikäläisen kirjoituksiin ei kukaan kommentoinu viimeksikään kun tänne kirjoittelin, eikä näköjään kommentoi nytkään. Ollu jumalauta liian neutraaleja. Hävetkää. Sehän tässä kuitenkin pohjimmiltaan on ideana, että jokainen kalsarikänneilevä toivoo muiden huomioivan oman kommenttinsa. Koska kännissä huomio tuntuu parhaalta. Vai?
Älä ole noin malttamaton. Joku hyvä linkki tai naseva punchline niin koko palstan perse repeää ja alkaa sellainen verbaalinen Nasse-setäily ettei ole ennen nähty. Käyt siellä paikallisessa vaan nopeilla ja takaisin sorvin ääreen.Meikäläisen kirjoituksiin ei kukaan kommentoinu viimeksikään kun tänne kirjoittelin, eikä näköjään kommentoi nytkään. Ollu jumalauta liian neutraaleja. Hävetkää. Sehän tässä kuitenkin pohjimmiltaan on ideana, että jokainen kalsarikänneilevä toivoo muiden huomioivan oman kommenttinsa. Koska kännissä huomio tuntuu parhaalta. Vai?