Kalsarikänniketju

  • 5 208 409
  • 66 643
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Yksi parhaista musaleffoista ikinä menossa juuri TV5:llä.
The Doors.
Ihan Val Kilmerin kera? Melkein avasin TV:n.

Facebook on saatanasta. Nyt pitäisi kestitä tuttavia, olla tuttavien kestittävinä ja vielä matkustaa häihin Las Vegasiin vähän itsepäisyyspäivän jälkeen.

No, kuuntelen kevyttä kamarimusiikkia (juuri nyt soi: W.A.S.P. - Hellion), otan Santun kanssa kädenvääntöä ja unohdan tuollaiset aamuun saakka.
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Piti olla alunperin selvinpäin koko viikonloppu, mutta tuli taas keitettyä sellanen soppa noiden naisten kanssa, että ei ollut muuta vaihtoahetoa kuin korkki auki. Jos tästä jotain positiivista etsitään, niin eipähän tarvii ainakaan pariin päivään varmaan jutella kenenkään kanssa mistään!

Helpotetaan oloa tällä ja kuunnellaan To/Die/For - In the heat of the nightia.

On muuten ollut paska päivä.
 

mohmot

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Yksi parhaista musaleffoista ikinä menossa juuri TV5:llä.
The Doors.
Helvetti meni täysin ohi kun laitoin elisa viihteen boksin laulamaan tallennuksien kanssa. Noihin musaleffojen parhaimmistoon kuuluu myös ehdottomasti Johnny Cashin elämästä kertova i walk the line.

Litovelejä 5 tsipaletta mennyt. Siirrytään pääruokaan eli Jack Danielsiin. Nyt syvennytään parvekkeella Al Capone sikareitten seurassa.
Oon varmaan rokkari.
 

pehtoori

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings, HPK
Minä täällä yritän vielä olla. :)

Minä myös, saunominen vie liian terän.

Levari alkoi juuri soittamaan tätä levyä.

Jaa miksikö? Koska se on Kaikkien Aikojen Paras Levy. Kautta Aikojen. Aina Ja Ikuisesti. Suosittelen kuuntelemaan ainakin ekan raidan loppuun.

Linkki youtubeen Maailman Parhaaseen Albumiin.
 

mohmot

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
mutta tuli taas keitettyä sellanen soppa noiden naisten kanssa, että ei ollut muuta vaihtoahetoa kuin korkki auki.

Noniin kohtalotovereita. Luulin että oon ainoa joka kalsottelee naisten takia. Itsellänihän päättyi n. 9v pari suhde tasan viikko sitten. Menis varmaan Naisasiat ketjuun. Katsotaan

Kippis. Naisille.
 

tuplapukki

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Focus - Hocus Pocus Live '73
sorry en osaa pistää linkkiä. Tätä on tullut naureskeltua vuosikaudet, jätkät on ihan hirveissä sienissä mutta jotenkin tämä on aivan loistava biisi. Jan Akkerman veti tässä pohjat, moni kitaristi veti tästä mallia
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Pitkästä aikaa täällä! syynä poissaoloon ei ole muu kuin hirveä kiire, eli ei ole ehtinyt ottaa aikaa itselle (Klamydia pala rauhaa)

Aloitin illan siivoamalla varastoa laatikon kanssa, samalla lämmitin puusaunan, nyt istun sohvalla ja juon lisää olutta. JJoku pyhimys tulee vissii telkasta

Kaapissa on kiniä ja rommia kumpaakohan ottasin seuraavaksi..
 

Dev

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kippis. Naisille.

Kippis ja naisille todellakin.

Itellähän ei ole mitään parisuhde juttuja, mutta yritys on ollut kova erään naisen suhteen, mutta eiköhän nyt vedetty aika saatanan kovaa mopolla pöpelikköön. Noo onneks se on uusi päivä huomennakin.

Onneksi jääkaapissa on monta tosikaveria jotka ymmärtää ja kuuntelee meikäläistä, eikä vedä herneitä nenään.
 
Viimeksi muokattu:

Opalixi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Minä kans yritän olla mukana. Koirat nukkuu vieressä niin vaikee ite pysyä hereillä. Kaljaa on juotu ja jokunen lonkero. Huonosti menee kun tänne joutuu enimmäkseen kirjottaan kun ton suosikkijoukkueen tila on mikä on.. Ei siitä sen enempää. Miksi kännissä tulee tarve kuunnella musiikkia? Täällä menee Charonia.
 

mohmot

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Miksi kännissä tulee tarve kuunnella musiikkia? Täällä menee Charonia.
Itse oon aina ollut sitä mieltä, että nousuhumalassa/humalassa ihminen on aidoimmillaan. Musiikki tulee siihen mukaan tunteiden tulkkina. Täällä soitossa Sentencedin Buried Alive live youtuben kautta. Jätkät aika soosissa ja keikka menee vähän miten menee, mutta roimasti tunnetta mukana. Viimeiseksi keikaksi kun jäi.

Jaaha. Ex tuli kotiin. Asumme siis vielä samankaton alla niin kauan kun löydän asunnon. Otetaas lasillinen Jackia. Ja olut kyytipojaksi.
 

ScottStevens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Pelicans, Peliitat, NasKi
Tekisi mieli taas kritisoida kkk antia mutta koska itse in ole ollut sitä parantamassa niin ei ole varmaan sananvaltaa vaikka kalsarikännit tänään joinkin ja juon vieläkin.

Onkohan muissa ketjuissa mielenkiintoisia väittelyitä joihin voisi osallistua? Antakaa vinkkiä!
 

Opalixi

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ilves
Joo ehkä näin on. Täällä voi kysyä tämmöstä kun en oo oikein muuta paikkaa keksiny, eli onko täällä ketään muuta jotka on riippuvaisia tekee ketjuja eri joukkueista. Mulla on ittellä joku pakottava tarve väsätä ketjut kun tulee joku uus pelaaja joukkueeseen.
 
Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Focus - Hocus Pocus Live '73
sorry en osaa pistää linkkiä. Tätä on tullut naureskeltua vuosikaudet, jätkät on ihan hirveissä sienissä mutta jotenkin tämä on aivan loistava biisi. Jan Akkerman veti tässä pohjat, moni kitaristi veti tästä mallia
No tässäpä tämä linkki sitten: Focus - Hocus Pocus Live '73 @ YT

Akkermanin puolesta on sanottava: melkoiset ritchieblackmoret se veti. "Antakaa mulle vielä vähän enemmän tilaa!"

mohmotille jaksamisia ja jossain vaiheessa tulevaisuudessa kireitä siimoja.
 

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nostetaan tätäkin ketjua ylöspäin, kun meinaa vajota seuraavalle sivulle.

Olutta on tullut siemailtua useampi tuopillinen saunan jälkeen. Hyvää suomalaista musiikkia kuuntelen. Tässä vähän vanhempaa Viikatetta. (Youtube)
 

DTremens

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, Red Wings, PattU, Wolves, Patriots
Terassille oli aikomus mutta vettä ripautteli töiden jälkeen eikä halukasta seuraa tuntunut pienen facebook tunnustelun perusteella löytyvän niin tässäpä sitä ollaan. Kolme kuraista keskiketterää sain lipitettyä mutta nyt vaihdoin maistelulasin eteen ja lorautin tukevan siivun Lagavulin 1995/2011 Distillers Editionia. Kyl tää tästä.
 
Suosikkijoukkue
Kärpät
Pelkästään maun vuoksi join pari pulloa Sandelsin triple filteredia ja muutaman Carillon. Olen lähes varma, että motiivini kestävät pitkälle huomispäivään.
 
Suosikkijoukkue
JYP, NY Rangers
Maun vuoksi minäkin olen maistellut kaksi päivää. Olut on hyvää, naiset ovat jättäneet minut rauhaan ja stereoissa soipi Impaled Nazarene. Ei elämältä kai voine enempää tähän hätään toivoa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös