Kalsarikänniketju

• 5 302 991
  • 66 744
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Onko Keitelejazziin menijöitä? Ite aattelin mennä ainakin perjantaina, Hendrix ja Zawinul on sen verran kova kattaus, vaikkeivät itse luonnollisista syistä paikalla olekaan.

Lauantaina olis tietysti Dave Holland, jota jo nimimerkkinikin velvoittaisi menemään kuulemaan...

Viimeksi muokattu:
Suosikkijoukkue
Die Nationalmannschaft, Bayern München, HIFK
Meikäläisen kirjoituksiin ei kukaan kommentoinu viimeksikään kun tänne kirjoittelin, eikä näköjään kommentoi nytkään. Ollu jumalauta liian neutraaleja. Hävetkää. Sehän tässä kuitenkin pohjimmiltaan on ideana, että jokainen kalsarikänneilevä toivoo muiden huomioivan oman kommenttinsa. Koska kännissä huomio tuntuu parhaalta. Vai?
Äläs nyt vielä ahdistu. Kerroit että olet lomalla, saunot ja nautit olutta. Tästä on hyvä aloittaa. Paljoakaan kommentoimista täydellisessä suvionnessasi ei kuitenkaan ole, enkä tiedä kannattaako moista nirvananomaista olotilaa edes häiritä millään latteuksilla. Pyhyyttä hipovan yksinsiivuttelun kommentointi edellyttää muilta kirjoittajilta niin suuria henkisiä ja verbaalisia ponnistuksia, ettei Jatkoajassa monikaan kykene moisia tuntoja kuvailemaan sen paremmin pää- kuin sivulauseisiin.

Kynnys keskustella olisi olennaisesti alhaisempi jos olisit esimerkiksi kertonut kirvestäväsi pirttikaluston päreiksi ränninoton oheistoimintana.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Onko Keitelejazziin menijöitä? Ite aattelin mennä ainakin perjantaina, Hendrix ja Zawinul on sen verran kova kattaus, vaikkeivät itse luonnollisista syistä paikalla olekaan.

Lauantaina olis tietysti Dave Holland, jota jo nimimerkkinikin velvoittaisi menemään kuulemaan...

Keitelejazz olisi kiinnostanut, mutta on muuta menoa. Kuulemani mukaan hieno tapahtuma. Oliko se Keitelejazz vai mikä keskisuomalainen tapahtuma, jossa Juice esiintyi aikoinaan kirkossa? Ihmiset pyörtyilivät kuumuudessa, ja lattia oli vuorattu patjoilla.

Taitaa ainoa yleisötapahtuma, jossa käyn olla Lutakko Liekeissä. Sinnekin menen lähinnä kuuntelemaan Otraa ja Murheenlaaksoa.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tulipahan käytyä Jyväskylän Kesässäkin, Stevie Wonder -nightissä, which was nice.

Todellinen helmi oli silti "Violons Barbares", jonka linkittäisin tähän, jos se onnistuisi helposti. iPadilla ei onnistu, tai sitten olen vaan käsi.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Maailma ei ole täydellinen, vieläkään (I'm working on it). Täydellisessä maailmassa ei olisi Piiiitkätukkalössiä ja Nikkinenkin olisi mennyt oikeisiin töihin.

Jumalauta näitä Cliftersin biisejä. Ihan kiva, että tehdään musiikkia, mutta siinä vaiheessa kun Yö ja Mamba jäävät myötähäpeän määrässä taakse, kannattaa oikeasti lopettaa, vaikkei osaisikaan sitoa hirttosilmukkaa tai partakoneen terät olisivat liian tylsiä, kuten Jirillä laulamansa mukaan asiat on.

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Jess! Sain huomiota. Tekee hyvää. Mitä tulee miehiseen perusasioiden äärellä olemiseen, niin olen mäkin kaatanut puun humalapäissäni pihaltani.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Meinaa tulla oluet nenästä kun Isänmaan Toivot. Se on hyvä, kun sen on niin huono ja nostalginen.

Cliftersistä en sano mitään. Ei ole mitään syytä sanoa. Mitään.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Olen muuten vissiin ostanut jonkun ihme puhallusvillan tänään talooni. Joku myyntiedustaja kävi, mutta olin jo sen verran päissäni, etten viitsinyt paneutua aiheeseen sen tarkemmin. Whatever.

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Miks kaikki on lomalla? Mul ei oo lomaa koskaan, no itteppä on ammattini valinnut. Tiistaista on tullut mulle kalsarikännipäivä.. En muista koska olisin viimeksi ollut tiistain selvin päin..

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
En minäkään.

Kippis siis sille!

Tosin en myös muista päivää jolloin olisin juonut kaksi tai useampaa päivää putkeen.. Juon usein mutta en putkissa.. Se on varmaa että olen juonut kaksi päivää putkeen viimeksi yli 7 vuotta sitten..

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Tosin en myös muista päivää jolloin olisin juonut kaksi tai useampaa päivää putkeen.. Juon usein mutta en putkissa.. Se on varmaa että olen juonut kaksi päivää putkeen viimeksi yli 7 vuotta sitten..

Eteläisemmässä Euroopassa on kuulemma (no olen mie heitä tavannutkin, ettei tämä ihan kuulopuheen varassa ole) ihmisiä, jotka juovat päivittäin. Nyttemmin näyttää käyneen ilmi, jotta meidän rahoillahan nuo ovt ryypänneet, kelvottomat.

Tällaisiinkiin tulkintoihin yltävät maakuntalehden tekstiviestiviestipalstoilla jotkut.

jamppa1919

Jäsen
Suosikkijoukkue
♠Ässät♠
Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Kuka perkele kirjoittaa ohjelmaesittelyt Teemalle? Olisi suotavaa, että ko. henkilö näkisi sen verran vaivaa, että katsoisi kyseiset ohjelmat, jotta osaisi kirjoittaa niistä informatiivisesti.

-FNM-

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
En ole perehtynyt ohjelmaesittelyihin, mutta leffojen suomennoksiin kyllä. Vasta tuli elokuva nimeltään "Taistelija". No, oletin että siinä olisi näytellyt Sylvester Stallone, ei näytellyt. Vitutti kovasti.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Hey ho let's go, riimitteli Ramones aikoinaan. Stolishnaja (vai mikä sen nimen suomalainen ulospano sitten lieneekään) teki, mitä pyydettiin.

Että voi ikkunoiden listoitus olla tympeää hommaa. No kuluuhan se loma näinkin, ei siin mitn.

Suosikkijoukkue
Greek Philosophers
Niistä ikkunoista nimittäin. Homma on melkoista säveltämistä, kun talon aikoinaan rakentanut kaveri ei ollut turhan tarkkana siitä, onko seinät suorassa vai ei. Ottaa aikaa ja evästä saada uudet ikkunat näyttämään edes jotenkuten asiallisilta.

No kyseinen tyyppi teki itsemurhan, ettei pääse edes syyttämään huonosta työn laadusta. Yritti viedä vaimonsakin mukanaan, muttei onneksi onnistunut siinä.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy