Kalsarikänniketju

• 5 302 926
  • 66 744

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Loppuiko Juzsilta kunto? Itse juon taas olutta ja tietysti kotona kalsarit jalassa.
Tuollainen Jack Bauer-känni on aika rankka homma toteuttaa, jos ei ihan ammattilainen alkoholiagentti ole. Minä nuorempana pystyin sen tekemään mutta epäilen, että nykyään ei silmä niin kauaa pysy auki, vaikka viinapää onkin takuulla parin viime vuoden takia parempi. Parhaimmat muistot juomisista liittyvät juurikin tuollaisiin parin-kolmen päivän hapotteluihin kesällä, hyvällä porukalla. Joskus otettiin välikuolemia mutta joskus vedettiin samoilla silmilläkin. Alkaa kaikki jutut olla aika hauskoja, kun reilun vuorokauden juonut ja valvonut. Varma merkki, että on tullut vanhaksi, kun kaiholla muistelee vanhoja juopottelureissuja ja jopa inttijuttuja lukiessaan inttiketjuja täällä.
Noh, lisempää kaljaa.

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Tuollainen Jack Bauer-känni on aika rankka homma toteuttaa, jos ei ihan ammattilainen alkoholiagentti ole.

Totta. Ite en oo pystyny/edes kokeillut moisia. Viimeistään aamu kuudelta oli nuorempana simmut kiinni. Nykyään ei enää kovin paljon baareissa tule käytyä joten tulee myös nukkumaan mentyä/sammuttua aiemmin. Otetaas taaas.

Jeepeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Islanders
Totta. Ite en oo pystyny/edes kokeillut moisia. Viimeistään aamu kuudelta oli nuorempana simmut kiinni. Nykyään ei enää kovin paljon baareissa tule käytyä joten tulee myös nukkumaan mentyä/sammuttua aiemmin. Otetaas taaas.

Nimenomaan baarissa käydessä se on hankalampaa. Jossain keskellä metsää mökillä ollessa, varustettuna riittävällä määrällä juomista, mieluummin keskaria se onnistuu helpommin. Toki pari vuotta sitten vetäistiin väkisin baareineen kaikkineen kaverin kanssa ihan vanhojen aikojen muistoksi. Tunnit siinä aamukasin ympärillä on niitä vaikeimpia, niistä kun selviää niin helpottaa.

Orlando

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Nimenomaan baarissa käydessä se on hankalampaa. Jossain keskellä metsää mökillä ollessa, varustettuna riittävällä määrällä juomista, mieluummin keskaria se onnistuu helpommin.

Joo, sehän riippuu ihan porukasta, jossa aikaa viettää. Itse yleensä olen se viimeinen siinä nuotiolla. Toisaalta, miksi turhaan valvoa, kun huomenna on päivä uus?

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Tänään on se päivä, kun voi kaikessa rauhassa nautiskellen ottaa olutta ja lonkeroa. Lomakin vielä. Ensimmäinen jo juotu. Milleköhän sitä alkais samalla kun naukkailee... Muita kalsarikänneilijöitä linjoilla? :)

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Imuroin, tiskasin, pesin pyykkiä, nämä jo tullut tehtyä. Neljä olutta mennyt. Edelleen peräänkuulutan toista jatkoaikalaista, joka tänään naukkailee? Seuraavaksi ohjelmassa soittelut parille kaverille, joille lupasin soittaa kunhan kalsarikänneilen.

Nyt on varastossa se 29 tölkkiä Karhua. Viisi odottaa kylmässä eli rauhassa aloitetaan Karhujen tuhoaminen. Kiire ole mihinkään työttömällä. Siivousurakka oli sellainen että oikein vitutti eilen kun varastossa oli vain viisi tölkkiä Karhua... No olin eilen selvinpäin ja nyt on siis 29 tölkkiä.

Nukuin viime yönä neljä tuntia, joten saa nähdä monta tölkkiä jaksan nyt juoda. Veikkaan 10.

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Itse juonut nyt kahdeksan. Tekee hyvää. Siivous kaikin puolin, soittelut kavereille ja muille tärkeille ihmisille. Naapurin eläkeläismieskin hyvissä tunnelmissa kun vein roskia. Nauttii elämästä, se on hieno nähdä.

Patapakka

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät
Nhyt jo mennyt kymmenen juomaa, edelleen hyvä fiilis. Aloin katselemaan Youtubesta suomalaisia urheiluvideoita menestyksen hetkinä. Pelin henki on se, että uusi video otetaan aina niistä videoista jotka näkyy tällä hetkellä näytettävän videon oikeassa reunassa suositelluissa videoissa! Löytyy muuten monenlaisia helmiä joita ei aiemmin oo kattonu vaikka aika paljon urheilua on tullu katottua!

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Veikkaus oli 10 mutta taitaa 8 riittää. Huhhuh.

EDIT: 7...
Siis 7-8 pientä kaljaa on kuin happy meal. Ota vielä toinen mokoma ja tarvittaessa kolmaskin niin se on happy end.

Mä join päivällä neljä kaljaa, joka muuten oli aamupalani yhden snickerssin ohella, ja nyt sitten illalla on seitsemäs menossa. Normisettiä. Meinasin jo lähteä yökerhoon, night club roskapankkiin nimittäin, mutta löysinkin kotoa lisää kaljaa. Olin joskus jemmannut.

Suosikkijoukkue
Susanna Pöykiö
Kävin shoppailemassa alkossa. Toimisto on huomena suljettu. Älkää tulko oven taakse.
No voi perkele! Juuri kun olin tulossa keskustelemaan siitä holding-yhtiön uudesta lainarahoituksesta. Klassista sentteriä sinnekin!

Sainpahan tuon purettua ulos, sillä tovin verran olen tahtonut tuon puujalan veistää.

Olutta olutta, mitäs tässä vittu muutakaan. Eipähän tarvi turhaan miettiä mitään ylimääräistä.

pettter

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo tässähän alkaa päästä fiiliksiin. On tää kyllä mahtava tunne. Siis mistä muusta sä saat tällaiset kiksit näin yksinkertaisesti ja näin hyvään hinta/laatu-suhteeseen häh. Joku Linnanmäen vuoristoratakin kestää vaan pari minuuttia kerrallaan ja maksaa paljon. Samalla rahalla sä saat Tallinnasta pullon vodkaa ja känni kestää paljon kauemmin kuin joku hemmetin vuoristorata.

Marshmont

Jäsen
Suosikkijoukkue
Boston Bruins
Kaveri toi tupaantuliaslahjaksi 0,5l viskiä, hyvin ollaan jo vauhtiin päästy enkä näe mitään syytä miksi tahdin pitäisi hidastua.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Kolmannen oluen tuossa juuri nautin ja koitan asennoitua juuri alkaneeseen kesälomaan. Vähän omituinen olo, kun ei ole oikeastaan koskaan tullut pidettyä vastaavaa lomaa. Pitää hakea olutta kohta ja ehkäpä saatan villiintyä ja ottaa yhden A:n paikallisen terassilla.

On tullut otettua tasaiseen tahtiin tässä pari viikkoa 3-10 olutta päivässä. Vielä ei ole kyllästynyt lainkaan, voisi vetäistä vähän enemmänkin. Sain eräältä päivän tutulta eilen pullon Marskin ryyppyä. Tämä tuli aika puskista.

sonnychiba

Jäsen
Suosikkijoukkue
Porin Ässät
Itsellä aukesi eka Karjala pullo, ko kotiuduin Ylöjärven reissulta. Ekaa kertaa elämässä(tietääkseni) kävin Eppujen mailla ja kuulemma ajoin Tapolan Mervin kämpän ohi myös. Lastenrattaat hain, kiitoksia vain myyjälle. Yllättävän paljon oli liikennettä Porin suuntaan, mutta onhan täällä ny ne perkeleen jatsit. Tarkotus olis kiskoo useampi olut, vodkaa ja viskiä tietysti. Mutta jatseille en mene.

puuha-pete

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kerho, Minnesota, Hollanti
Menin terassille, missä oli miellyttävän vähän porukkaa. Lehti, tupakkaa sekä olut. Tuopin verran viihdyin. Sitten alkoi satamaan, hain kopan olutta ja tulin kotiin. Mukavampaa täällä on.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy