Nyt puhuu Heimo Viinanen.
"– Sen sijaan jos isossa kuvassa ollaan rehellisiä, niin sokkihan tämä kuvio on ollut JYPille, minulle ja aika monelle muullekin keskisuomalaiselle urheiluihmiselle. Tuntuu niin väärältä, että yksi ihminen pystyy jarruttamaan tämänkaltaisia hankkeita, Viinanen selvittää tuntojaan.
– Jos tähän todella tulee vuoden aikalisä, eiköhän koko hankkeen saa unohtaa, hän toteaa.
Viinanen ei kuitenkaan halua lietsoa luovutusmielialaa - päinvastoin.
– En tiedä, antaako tämä kaikki voimia lisää vai vähentääkö se niitä, mutta siitä olen varma, että taistelu jatkuu. Katsotaan sitten, miten tämä “sota” lopulta päättyy."
JYPin omistajiin kuuluvan Heimo Viinasen mukaan Hippos-hanketta ei ole vielä menetetty: "Katsotaan, miten tämä “sota” lopulta päättyy"
JYP Jyväskylä Oy:n hallituksen jäsen ja yhtiön isoihin omistajiin kuuluva Heimo Viinanen ei juurikaan kohauttanut olkapäitään Hippos-hankkeen valitusa...
www.ksml.fi
– Jos tähän todella tulee vuoden aikalisä, eiköhän koko hankkeen saa unohtaa, hän toteaa.
Viinanen ei kuitenkaan halua lietsoa luovutusmielialaa - päinvastoin.
– En tiedä, antaako tämä kaikki voimia lisää vai vähentääkö se niitä, mutta siitä olen varma, että taistelu jatkuu. Katsotaan sitten, miten tämä “sota” lopulta päättyy."
Viimeksi muokattu: