Henkilökohtaisesti mua tässä asiassa nyt ottaa päähän se, että monet kyllä osallistuu aktiivisesti täällä ja muualla ideoimaan näitä asioita, mutta täälläkin tuntuu, että pallo heitettiin sit käytännössä
@KOLT :ille ja ei oltu kumminkaan sitten itse valmiita tekemään käytännössä asian eteen mitään.
No tämäkin on tosiaan erikoinen ilmiö, mistä eilen mainitsinkin. Innokkuutta oli, mutta konkreettisten asioiden tekeminen ei ainakaan vielä ottanut tuulta alleen. Eikä henkilöidy edes yksin minuun, vaan siihen pieneen porukkaan, mikä Hurrikaanisydämen toimintaa pyörittää.
Odotettiin, että "kyllä ne hoitaa kaiken, kun muutenkin tekevät asioita ja vetävät toimintaa". Jostain pitäisi vielä repiä aika ja energia kaiken hoitamiseen, mutta se jää helposti toissijaiseksi. Ehkä siinä on taustalla sitä, ettei ole niin selvää, miten vähän niitä konkreettisia asioita tekeviä on. Läheskään kaikki, jotka peleissä
katsomotoimintaa edistävät huutaen, laulaen ja yleisesti kannustaen, eivät ole halukkaita ottamaan vastuuta niinkään
kannattajatoiminnan pyörittämiseen. Ja se on ihan ymmärrettävää, en minä sillä. Ykkösprioriteetti on ja pitääkin olla juuri se, mitä katsomossa (peleissä) tehdään. Enemmänkin haen sitä, että vaikka meillä katsomossa olisi pelissä ihmisiä paljon, se ei ole yhtä kuin määrä sille, minkä verran yleisen kannattajatoiminnan pyörittämiseen innokkaita on.
Juuri tämän takia olisi ollut hienoa, että kun täältä useampi innokas vaikutti löytyvän, olisi tuo mielenilmaus ottanut tuulta alleen ja lähtenyt etenemään. Kuten sanottua, tietoa saadaan leviämään kyllä taatusti ja yrittäisin tarvittaessa henk.koht. parhaani mukaan jeesata, jos jotain pulmia tulee.