Asia, johon voit vaikuttaa: käytkö Jokereiden peleissä vai et. Jokereista tuli KHL:n myötä venäläisen vallankäytön väline. Jos seuraat Jokereita, olet osa sitä vallankäyttöä. Jos jätät Jokerit vaille huomiotasi, et ole osa sitä venäläistä tavoitetta, jonka vuoksi venäläistet ostivat Jokerit käyttöönsä.Tää on aivan naurettava väite, et pehmeä vallankäyttö vaikuttas jotenkin mun ajatusmaailmaan. En ollut maailmanparantaja ennen venäläisten rahaa, enkä oo sitä nyttenkään. Oon omannut aina hieman juntin ajatusmallin, enkä oo stressannut päätäni asioilla mille en yksinkertaisesti voi mitään. Keskityn mieluummin asioihin, mitkä vaikuttaa meihin suomalaisiin ja omiin läheisiin.
Perustelu "en ole ennenkään välittänyt" on paitsi aika laiska, myös tässä yhteydessä täysin toimimaton: Jokereiden merkitys muuttui täysin olosuhteiden muuttuessa. Se, ettet välittänyt ennen tarkoittaa aivan eri asiaa kuin se, ettet välitä nyt. Aiemmasta välinpitämättömyydestä on väistämättä tullut tiedostettua toimintaa, joka on aina väärässä olemista, usein itsekeskeisyyttä ja toisinaan pahuutta. Näitä kaikkia Jokerit muuten nykyään edustaa seurana.
Osaatkohan ollenkaan kuvitella mitä saatoin tuossa implikoida, vai oletko taas yksi KHL-ajan uusi palstalainen, joka lähinnä huutaa asian vierestä?Lihavoituun, uskotko sä itsekkään näihin juttuihin vai trollaatko tarkoituksella?
Kuten Bat Helvetistä, olen poissa kun aurinko taas saa
All vibes, no tactics
All vibes, no tactics