Ribarista ylös!
Jäsen
Joku nobody eli marionettihän siihen valitaan; ei kysele tyhmiä eikä esitä smarttia.
Kuka tuohon tosissaan edes haluaa? Mitään et saa tehdä tai kommentoida, varsinkaan jos aihe koskee jengin rahoitusta. Onnea vaan etsintään.
Minä ainakin. Pääisisinköhän? Jari, luetko palstaa?
Sanoisin että jos palkkaa maksetaanKuka tuohon tosissaan edes haluaa? Mitään et saa tehdä tai kommentoida, varsinkaan jos aihe koskee jengin rahoitusta.
Johtajatyypeille raha ei useinkaan ole ensisijaisin motiivi työntekoon. Monille merkitsee paljon enemmän valta ja se, että saa ylipäätään johtaa toimintaa. Saa vedellä naruista ja pistää asioita tapahtumaan. Jos ja kun tuo Jokereiden TJ:n pesti on pelkkä kulissivirka niin ei siitä välttämättä kovinkaan moni oikea osaaja kiinnostu. Edes hyvän palkan takia. Hyvät tyypit kun löytää mieluisan ja hyväpalkkaisen homman muualtakin.Sanoisin että jos palkkaa maksetaan
10-15k€/kk niin aika moni. Edelleen tekijöitä löytyy kyllä. Sitä saako kommentoida - sitähän emme tiedä. Voihan olla että tämä on myös Mikkolan itsensä valitsemaa tai suosittamaa linjaa.
Vuorinen saisi kenkää ainakin nopeasti :D
Mä olen kaikkea noita. Mun visiot ei vain osu Jarin pirtaan.Vai että mielenkiintoinen pesti vailla osaajaa, joka on samalla visionääri, talousguru, henkilöjohtaja sekä liike-elämässä kyntensä näyttänyt kova luu.
Minäkin olen käytettävissä. Voisin tehdä etänä täältä Lappeenrannasta käsin. Nykyisin työn Linja-auton kuljettajan ohella. Odotan Jari soittoasi.Valtakunnan halutuin virka on siis vihdoin vapaana, ja tähän perään miljoona hymiötä.
Kuka tuohon tosissaan edes haluaa? Mitään et saa tehdä tai kommentoida, varsinkaan jos aihe koskee jengin rahoitusta. Onnea vaan etsintään.
Eiköhän tääkin homma vedetä vielä enemmän pelleilyks ja seuraavassa diilissä on palkintona tj:n paikka tässä sirkuksessa.
Amanda Harkimo & Sointu Borg olisi sopivan muovinen seuran nykyiselle identiteetille.Eikö joku isotissinen blondi olisi just eikä melkein. Ei kai tossa hommassa tarvi kuin patsastella hyvännäköisenä.
Meinaatko että Mikkola niin vakuuttanut Tepsin. :)TPS:n toimari lopettaa... 1+1? Ihan pelkkää mutuilua, ei mitään huhun tynkää...