Sen mitä olen oppinut Osmon tekstejä tuntemaan, hänellä helposti läikkyy yli ja tulee sanottua vähän tylymminkin. Mutta voi tätä pöyristelyn ja kaksilla rattailla ajamisen määrää. Osmon oppositio käyttää häntä kohtaan vähintään yhtä ikävää kieltä. Kuten monet muutkin palstapersoonat. Mä jouduin heti palstalle liityttyäni ignooraaman nickin Metukka, ja paljon ala-arvoisempaa tekstiä tämä pikkupoika tuottaa Osmoon verrattuna. Mä sanoin että mun inhimillisyyskäsitteeseen kuuluu että viattomien siviilien ei tarvitsisi asua roistovaltioissa ja on kansainvälisen yhteisön velvollisuus jeesata nämä edes välittömästä konfliktialueelta pois. Metukka suuttui tästä hirvittävästä ajatuksesta niin, että vain tuon mielipiteeni vuoksi sai kahteen viestiin haukuttua mut sosialistiksi, hulluksi, kommariksi ja epäili myös että taidan joku veropakolainen olla.
Palstan keskustelukulttuuri on valitettavasti tätä tasoa, ikävä vanhoja aikoja kun paskanuhumisesta seurasi selkäsauna. Nykyinen somen safe Spacey mahdollistaa kaikenlaisille insinööreille ja muille nörteille alustan kun uskaltavat puhua ääneen. Osmo tuntuu haukkuvan ihmisiä jotka haukkuvat muita ihmisiä, onko se välttämättä väärin sanoa ihmisille joka haukkuu kaikki romanit alimpaan helvettiin, että hei kaveri, sä oot pelle. Kaksisuuntainen tie, ei Osmo yksin agitoi.
Ja mun ajatusmaailman ohi menee ihan vitusti kaivella 10 vuotta vanhoja viestejä joissa käyttäjä on ollut ajatusmaailmaltaan vähän hukassa ja käyttää niitä vinoiluna häntä vastaan. Siitähän pitäisi mitali antaa että on päässyt ahdasmielisyydestään eroon ja kasvanut ihmisenä.
En oo Osmon puolella, en oo Osmoa vastaan, mutta nyt ainakin toinen nicki olen
@kehveli kaveriksi joka näkee tässä paskassa lähinnä koulukiusaamismenoa, porukalla yhtä vastaan.