Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 249 782
  • 13 719

Cow's opinion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dark side of the Moo
Millä nikillä olet ennen tänne kirjoitellut? Se nimittäin on ollut päivänselvää, että sinä et ole lokakuussa tänne joinannut uusi kirjoittelija. Ei tullut siis yllätyksenä Osmon puolustelukaan.

Outoa, että bannatut saa "hyvän asian puolesta" tehdä uusia nimimerkkejä. Ja vaikka niistä on viikkoja sitten raportoitu, niin homma saa jatkua.

En ole kirjoitellut tänne muilla nimimerkeillä. Koko viestisi oli vain jotain outoa metakeskustelua ja morkkaamista ilman totuuden ripettäkään. Ehkä tämä on se syy minun Osmon "puolusteluun" kun tälläiset sinun viestit on just sitä kuraa. Osmo sopii ärhäkyytensä puolesta kuin nenä päähän näiden sun nollatason mutusekoilujen sekaan.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Epäilen tätä. Osmohan on ihan tähdenkirkkaasti tuonut omat mielipiteensä esiin eikä ole vaihdellut kantaansa. Jos se on epäselvää mitä mies on mieltä koska kirjoitti 10 vuotta sitten pölhöjä ja nyt on vuosikausia ollut eri linjalla, niin ihmetellä täytyy.
Kyseessä on vanha tunnettu nettihörhö, jonka ajatuksista nyt ja joskus aiemmin ei ota pirukaan selvää. Vetää milloin minkäkinlaista roolia ja kerralla överiksi. Rasittava tyyppi joka viitsii vielä kehuskella muualla kuinka hämmentää ja trollailee täällä. Taustat huomioon ottaen aivan uskomatonta touhua.

Nauttii selvästi hämmentämisestä, mutta oma perse ei kestä merivettä laisinkaan. Yksityisviestiä pukkaa ja kellonaikaan jonka johdosta olisin aika huolissani jos olisi kaverini.
 
Viimeksi muokattu:

Aapee79

Jäsen
En ole kirjoitellut tänne muilla nimimerkeillä. Koko viestisi oli vain jotain outoa metakeskustelua ja morkkaamista ilman totuuden ripettäkään. Ehkä tämä on se syy minun Osmon "puolusteluun" kun tälläiset sinun viestit on just sitä kuraa. Osmo sopii ärhäkyytensä puolesta kuin nenä päähän näiden sun nollatason mutusekoilujen sekaan.

Ihan varmasti joku pari viikkoa palstalla ollut henkilö kirjoittelee tietyissä ketjuissa ja tietyllä äänensävyllä kuten sinä sekä esim. vänkää nyt tässä ketjussa ja tietää kertoa, miten joku on jo vuosia ollut sitä taikka tätä mieltä. No, kohtahan se on joulukin ja joulupukki tulee! Minä ainakin uskon joulupukkiin.
 

Cow's opinion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dark side of the Moo
Ihan varmasti joku pari viikkoa palstalla ollut henkilö kirjoittelee tietyissä ketjuissa ja tietyllä äänensävyllä kuten sinä sekä esim. vänkää nyt tässä ketjussa ja tietää kertoa, miten joku on jo vuosia ollut sitä taikka tätä mieltä. No, kohtahan se on joulukin ja joulupukki tulee! Minä ainakin uskon joulupukkiin.

Sulla on huvittava ajatusmaailma. Minkälaisiin ketjuihin ja minkälaisella äänensävyllä on suotavaa kirjoitella jos ei ole pitkää palstahistoriaa? Mun mielipiteet on ollut mun mielipiteitä kymmeniä vuosia, randomille keskustelupalstalla rekisteröityminen ei muuta suuntaan tai toiseen sitä millainen ihminen olen.

Sulla huokuu sun angstailusta ja salaliittoteorioista se että otat nämä Internetin keskustelupalstat vähän turhan tosissaan.
 

Neely

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, Kings ,Englanti, Blaugrana&C.D. Santa Clara
En oo Osmon puolella, en oo Osmoa vastaan, mutta nyt ainakin toinen nicki olen @kehveli kaveriksi joka näkee tässä paskassa lähinnä koulukiusaamismenoa, porukalla yhtä vastaan.
On kyllä erikoinen näkemys teillä siitä kuka se kiusaaja on. Sekö joka hyökkää milloin kenenkin kirjoituksia provosoiden vähättelemään ja leimaamaan kirjoittajaa vaikka miksi vai se jolle moinen perseily ei maistu ja antaa takaisin? Osmo on lähempänä kiusaajaa kuin kiusattua. Jos vittuilen ja vähätellen näppäilet ympäri palstaa menemään niin ei kannattaisi ensimmäisenä olla itkemässä moderaattoreiden suuntaan jos saa vähän takaisin.
 

Aapee79

Jäsen
Sulla on huvittava ajatusmaailma. Minkälaisiin ketjuihin ja minkälaisella äänensävyllä on suotavaa kirjoitella jos ei ole pitkää palstahistoriaa? Mun mielipiteet on ollut mun mielipiteitä kymmeniä vuosia, randomille keskustelupalstalla rekisteröityminen ei muuta suuntaan tai toiseen sitä millainen ihminen olen.

Sulla huokuu sun angstailusta ja salaliittoteorioista se että otat nämä Internetin keskustelupalstat vähän turhan tosissaan.


Uutena kirjoittajana kirjoittelisin varmaan jääkiekosta, jos olisin sitä aihepiiriä käsittelevälle palstalle varta vasten hakemuksen tehnyt ja siihen liittynyt. Jos en olisi uusi, niin jatkaisin varmaan ihan muissa aihepiireissä...
 

Cow's opinion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dark side of the Moo
On kyllä erikoinen näkemys teillä siitä kuka se kiusaaja on. Sekö joka hyökkää milloin kenenkin kirjoituksia provosoiden vähättelemään ja leimaamaan kirjoittajaa vaikka miksi vai se jolle moinen perseily ei maistu ja antaa takaisin? Osmo on lähempänä kiusaajaa kuin kiusattua. Jos vittuilen ja vähätellen näppäilet ympäri palstaa menemään niin ei kannattaisi ensimmäisenä olla itkemässä moderaattoreiden suuntaan jos saa vähän takaisin.

Juu ilmaisin itseäni kömpelösti. Mielestäni kuitenkin mittasuhteet Osmoa vastaan poikkeavat tyystin kaikista vastaavista provolinjan miehistä ja naisista. Että nyt on Osmo tikun nokassa ja häntä lyödään porukalla.

Mä en ole Osmon tuotantoon tarkasti perehtynyt, keskustelut jotka olen kuitenkin lukenut niin pahempi toistaan lienee se miten asian näen. Lisäksi kuten perustelin noiden ikivanhojen viestien kaivelun lyömäaseeksi käytön järjenvastaiseksi. Ihmistä tulee palkita jos se tulee järkiinsä edes jossain asioissa, eikä takertua menneisiin.

Mä en myöskään ole woke/cancel/femakko/vassari joten mun motiivit puolustella Osmoa ei johdu samankaltaisesta arvomaailmasta vaan närkästyn helposti tälläistä missä on tuhat rosvoa mutta loput 999 jätetään rauhaan.
 

Cow's opinion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dark side of the Moo
Uutena kirjoittajana kirjoittelisin varmaan jääkiekosta, jos olisin sitä aihepiiriä käsittelevälle palstalle varta vasten hakemuksen tehnyt ja siihen liittynyt. Jos en olisi uusi, niin jatkaisin varmaan ihan muissa aihepiireissä...

Kiva homma sulle, se on vaan aika yhdentekevää minulle mitä sinä teet tai tekisit. Me emme ole sama ihminen, meillä voi siis jopa olla erilaisia kiinnostuksen kohteita.

Ja kyllä mä olen rutkasti kirjoitellut niin lätkästä kuin fudiksestakin.
 

Aapee79

Jäsen
Kiva homma sulle, se on vaan aika yhdentekevää minulle mitä sinä teet tai tekisit. Me emme ole sama ihminen, meillä voi siis jopa olla erilaisia kiinnostuksen kohteita.

Ja kyllä mä olen rutkasti kirjoitellut niin lätkästä kuin fudiksestakin.

Onko teillä dementia vai oletteko päihteissä? Kysyitte edellisessä viestissä: "Minkälaisiin ketjuihin ja minkälaisella äänensävyllä on suotavaa kirjoitella jos ei ole pitkää palstahistoriaa?"

Vastasin teidän kysymykseen ja te kommentoitte sitten sitä nyt tämmöisellä sekasotkulla. En jaksa enää tuhlata aikaani teihin, joten voitte lopettaa minulle viestittelyn. Tämä on muutenkin väärä ketju, joten ei enempää offtopicia.
 

Cow's opinion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dark side of the Moo
Onko teillä dementia vai oletteko päihteissä? Kysyitte edellisessä viestissä: "Minkälaisiin ketjuihin ja minkälaisella äänensävyllä on suotavaa kirjoitella jos ei ole pitkää palstahistoriaa?"

Vastasin teidän kysymykseen ja te kommentoitte sitten sitä nyt tämmöisellä sekasotkulla. En jaksa enää tuhlata aikaani teihin, joten voitte lopettaa minulle viestittelyn. Tämä on muutenkin väärä ketju, joten ei enempää offtopicia.

Ei vaan sä olet tapasi mukaan ihan hukassa. Vastasit kysymykseeni kyllä, minä en ole samaa mieltä vastauksesi kanssa. Vaikea edes ajatella miten sulla meni noin simppeli asia jotenkin ohi.

Minä en lopeta sinulle viestittelyä sinun pyynnöstäsi, en toki enää jatka aiheesta jos et sinäkään. Mulle riittää viimeinen sana ja keskustelukumppanin selätys mainiosti.
 

Aapee79

Jäsen
Ei vaan sä olet tapasi mukaan ihan hukassa. Vastasit kysymykseeni kyllä, minä en ole samaa mieltä vastauksesi kanssa. Vaikea edes ajatella miten sulla meni noin simppeli asia jotenkin ohi.

Minä en lopeta sinulle viestittelyä sinun pyynnöstäsi, en toki enää jatka aiheesta jos et sinäkään. Mulle riittää viimeinen sana ja keskustelukumppanin selätys mainiosti.

Tapani mukaan? Olet siis pitkään seuraillut palstalla, hyvä että myönsit itsekin jo asian.

Miksi jokaisessa viestissä pitää yrittää henkilökohtaisesti hyökkäillä ja vittuilla? Onko sinulla sitä "angstia" nyt liikaa vai mitä sanaa sinä niin hienosti käytitkään.

Eikä kyllä ole ihme tällä viestien tasolla, että olet jo ennenkin saanut bannit palstalta. Pärjäile!
 

Cow's opinion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dark side of the Moo
Et ole kyllä selättänyt tässä ketään, lähinnä tehnyt itsesi naurunalaiseksi. Kaiken huippuna tämä, että julistat itse selättäneesi keskustelukumppanin.

En usko, että kukaan on vakuuttunut viesteistäsi tässä ketjussa.

Harmi homma että minä osaan itsekin lukea ja näin mitä keskustelussa tapahtui. Kaverilla oli 0 argumenttia mua vastaan, minä en ollut väärässä missään asiassa.

Sinun väärä johtopäätös kun kaveria tönittiin ei nyt vaan valitettavasti merkkaa minulle mitään.
 

Cow's opinion

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dark side of the Moo
Tapani mukaan? Olet siis pitkään seuraillut palstalla, hyvä että myönsit itsekin jo asian.

Miksi jokaisessa viestissä pitää yrittää henkilökohtaisesti hyökkäillä ja vittuilla? Onko sinulla sitä "angstia" nyt liikaa vai mitä sanaa sinä niin hienosti käytitkään.

Eikä kyllä ole ihme tällä viestien tasolla, että olet jo ennenkin saanut bannit palstalta. Pärjäile!

Olen aika pitkään seurannut palstaa. Sinä et ole mulle tuttu nimi entuudestaan, mutta "tapasi mukaan" tarkoittaa useampaa kuin yhtä kertaa, ja olet ollut väärässä jokaisessa kanssakäymisessä kanssani joten sanavavalintani on validi.

Sinähän tässä yrität vittuilla, et vaan onnistu siinä koska minusta ei saa tanssikaveria tuollaiset.

Pärjäile!

Sori modet nootti tuli viestini kirjoittamisen aikaan. Ei kai leikkimielinen ilmaisu nettiväännön voittamisesta voi olla mikään mainitsemisen arvoinen rike? Tässä on vertailukohtana kirjoittaja joka spammaa että olen luonut palstalle uusia nickejä ja siten rikkonut palstan sääntöjä.

@Moderaattorit
 
Viimeksi muokattu:

heketsu88

Jäsen
Suosikkijoukkue
Dallas Stars Kärpät Joensuun Kiekkopojat ManU
Eiköhän istuta yhdessä nuotiotulen ääreen ja lauleta Kumpayata.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Mä en ole Osmon tuotantoon tarkasti perehtynyt, keskustelut jotka olen kuitenkin lukenut niin pahempi toistaan lienee se miten asian näen. Lisäksi kuten perustelin noiden ikivanhojen viestien kaivelun lyömäaseeksi käytön järjenvastaiseksi. Ihmistä tulee palkita jos se tulee järkiinsä edes jossain asioissa, eikä takertua menneisiin.

@Osmo Rapeli saa varmasti kehuja jos joskus tulee järkiinsä. Ei ole vielä ajankohtainen asia.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Luojan kiitos tuosta @Kuutti90 :stä päästiin eroon. Taas yksi trolli palstalla vähemmän. Jatkoajan Pelicans-osio kiittää!
 

teroz

Jäsen
Suosikkijoukkue
KooKoo, KPU, Eno Jets & Jan Lundell
Hei,

Olen tullut takaisin. En todella tällä valtavalla palstakokemuksella tiennyt, että ”moi x” heitto, joka on ilmiselvä huono vitsi on pelikiellon arvoinen rike.

Tarkoitus oli vain piikitellä käyttäjän hyvin äidillistä lähestymistä pelaajan otteisiin ja niiden arvostelemiseen - toteamalla hei Ratisen äiti, nimimerkille, jonka nimessä on miehen nimi. Tosissaan en koskaan kenenkään identiteettiä arvuuttelesi, mielestäni kuukausi oli tuosta absurdin pitkä kakku. Mutta itsepähän en tietty ollut sääntöjä 20 vuoteen näköjään lukenut ja näin kävi.
 

Via Dolorosa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Olen tullut takaisin. En todella tällä valtavalla palstakokemuksella tiennyt, että ”moi x” heitto, joka on ilmiselvä huono vitsi on pelikiellon arvoinen rike

Henkilökohtaisesti itse ihmettelen, että miten vitussa voi olla mahdollista, ettei joku/jotkut tästä säännöstä muka tiedä.

Kun se niin monen monta kertaa on ollut täälläkin framilla ja selvästi ilmoitettu, että nämä "Hei X heitot" ovat automaattisesti kuukauden arvoisia, niin miksi pitää tanssia tulen päällä?

En vaan ymmärrä ja sitten tänne tullaan vielä ruikuttamaan pahaa mieltä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | is
Henkilökohtaisesti itse ihmettelen, että miten vitussa voi olla mahdollista, ettei joku/jotkut tästä säännöstä muka tiedä.
Eivätpä kaikki noita pelikieltoilmoituksia tai säätöpalstaa lue. Kuten @teroz tuossa sanookin, ei ollut lukenut sääntöjä pariin kymmeneen vuoteen lukenut, ja siinä perspektiivissä tuo on vieläpä aika uusi sääntö. Myöskään mitään erityisen ruikuttavaa tuossa viestissä ei ollut. Ellei nyt pidä sitä ruikutuksena, että sanoo tuota kuukauden automaattista pelikieltoa absurdin pitkäksi.

Tuo tyyli heittää "Moi X" on niin totaalisen yleinen kaikilla palstoilla, joihin olen koskaan törmännyt, ettei ole mikään ihme että sitä täälläkin esiintyy. Ja kyllä minäkin pidän aivan naurettavana, että aivan selkeistäkin huumoriheitoista annetaan kuukausi huilia vain siksi, että lause muistuttaa ulkoisesti vähän sellaista tilannetta, jossa nimimerkin henkilöllisyyttä saatettaisiin vihjailla. Tuo on moderointia samalla tavalla kuin mikromanagerointi on johtamista.
 

axe

Jäsen
Henkilökohtaisesti ihmettelen edelleen ja taas, kuinka noin vitun typerä sääntö (ilman mitään tulkinnanvaraa) voi olla edes olemassa. Ja myös sitä että sille löytyy puolustelijoitakin "koska se nyt lukee säännöissä". Eniten ihmettelen jos joku on vielä sitä mieltä, että se on oikeasti hyvä sääntö. Modeiltakin tuo taitaa olla enemmänkin joku sinnikkään sisukkuuden näyttöpaikka vaan, että tällänen tuli joskus tonne laitettua, niin jumalauta me mennään sen kanssa vaikka hautaan saakka, ei siinä hypi silmille kapitalisti eikä kommunisti!

Itse ehdotan, että sääntöihin voisi lisätä, että aina kun kirjoittaa "enään", siis se n lopussa, niin saisi kans sen kuukauden pelikiellon. Ei se nyt voi saatana enää nykymaailmassa olla ettei joku olisi sitä jo oppinut, kun siitä on paasattu vuosikymmeniä!
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Henkilökohtaisesti ihmettelen edelleen ja taas, kuinka noin vitun typerä sääntö (ilman mitään tulkinnanvaraa) voi olla edes olemassa. Ja myös sitä että sille löytyy puolustelijoitakin "koska se nyt lukee säännöissä". Eniten ihmettelen jos joku on vielä sitä mieltä, että se on oikeasti hyvä sääntö. Modeiltakin tuo taitaa olla enemmänkin joku sinnikkään sisukkuuden näyttöpaikka vaan, että tällänen tuli joskus tonne laitettua, niin jumalauta me mennään sen kanssa vaikka hautaan saakka, ei siinä hypi silmille kapitalisti eikä kommunisti!

Itse ehdotan, että sääntöihin voisi lisätä, että aina kun kirjoittaa "enään", siis se n lopussa, niin saisi kans sen kuukauden pelikiellon. Ei se nyt voi saatana enää nykymaailmassa olla ettei joku olisi sitä jo oppinut, kun siitä on paasattu vuosikymmeniä!
Sääntö on tiukka siksi, että modeilla ei menisi kauheasti aikaa, kun lähdetään arvuuttelemaan mikä heitto on vitsi ja missä on totuuden siemen mukana. Nollatoleranssi on nollatoleranssi ja tällaisessa asiassa se on varsin ymmärrettävää, kun kukaan ei mitään siinä häviä, että kirjoitellaan tuon säännön vaatimissa puitteissa.

Tuo sääntö ei ole aina ollut yhtä tiukka, mutta kun se oli löysempi, niin se aiheutti paljon enemmän ongelmia, kuin nykyinen tiukka linja.

Ei tämä voi olla niin vaikeaa. Ymmärtäisin tuon säännön ihmettelemisen, jos kyseinen sääntö oleellisesti rajoittaisi sitä miten palstalla saa keskustella. Tämä sääntö ei kuitenkaan sitä tee, eli riittää kun jättää tyhmät ja turhat heitot pois, niin ei tuota mitään ongelmaa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös