Roger Moore
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Upeeta Ville upeeta, KuPS
Joo, me jotkut olemme rohkeita.muutama nimimerkki kun taitaa olla täällä ihan omilla nimillään…
Joo, me jotkut olemme rohkeita.muutama nimimerkki kun taitaa olla täällä ihan omilla nimillään…
Tulisikohan kuukausi kakkua, jos rohkenisin kysyä, oletko noussut kuolleista?Joo, me jotkut olemme rohkeita.
Joo, me jotkut olemme rohkeita.
No tää nyt oli vähän tyhjä paljastus. Muistelisin sinun paljastaneesi oikean nimesi, joka oli kertomasi mukaan Seppo FASlapsi. eli ihan nollatason viesti sulta!Voin paljastaa, että mun oikea nimi ei ole Pertti FASlapsi.
Samulin äiti pyysi minua ilmoittamaan että hän ei halua olla missään tekemisissä tämän Andjin kanssa. Minä en ole Samuli Ratisen isä.Jos minä nyt tässä ketjussa vakuutan ja vannon, että minä EN ole Samuli Ratisen äiti, niin saako siitä pelikieltoa, jos jossain toisessa ketjussa joku kutsuu minua Samuli Ratisen äidiksi? Samuli Ratisen äidin puolesta kyselen.
Voin paljastaa, että mun oikea nimi ei ole Pertti FASlapsi.
Kun näitä perussuomalaisten kampanjoita ja muita ideoita vähänkään pohtii, tulee ajatukseksi että tämä ketju pitäisi yhdistää tuohon viereiseen Huuhaa ja humpuuki yhteiskunnassamme-ketjuun.
Viimeiset viestit kuuluisivat enemmän tuohon huuhaa ja humpuuki -ketjuun. Toisaalta sinne kuuluisi tämä ketjun puoluekin.
Tässä muuten loistava esimerkki moderaattoreiden "tasapuolisuudesta": Pari aikalailla samanlaista viestiä:
Ero tietysti on siinä että tuo vanhempi tuotti viikon pelikiellon... Aika selvästi rankaistiin nimimerkin, ei sisällön perusteella.
Ero tietysti on siinä että tuo vanhempi tuotti viikon pelikiellon... Aika selvästi rankaistiin nimimerkin, ei sisällön perusteella.
Tuo oli toinen tikunnokkaan nostetuista viesteistä eli sitä pahinta sorttia varmaan... Minusta se ei ollut provosoiva, onelineri taikka heikkotasoinen. Sanoisin jopa että kaikkien aikojen parhaita viestejä jatkiksen historiassa.Pelikieltosi siis tuli tuosta yhdestä viestistä, eikä "provosoivasta keskustelutyylistä, useista onelinereista ja heikkotasoisista viesteistä Löylyhuoneessa", kuten pelikieltoilmoituksessa lukee?
En voi olla asiasta varsinaisesti eri mieltä.Minusta se ei ollut provosoiva, onelineri taikka heikkotasoinen. Sanoisin jopa että kaikkien aikojen parhaita viestejä jatkiksen historiassa.
Nyt olet Heidekenin oman pojaan tapaan turhan vaatimaton. Jokainen ajattelukykyinen ymmärtää, että se oli kaikkien aikojen paras viesti. Reiluuden nimissä täytyisi pelikieltosi purkaa ja ilmoittaa ettet ollutkaan tuon ansiokkaan viestin takia pelikiellossa.Tuo oli toinen tikunnokkaan nostetuista viesteistä eli sitä pahinta sorttia varmaan... Minusta se ei ollut provosoiva, onelineri taikka heikkotasoinen. Sanoisin jopa että kaikkien aikojen parhaita viestejä jatkiksen historiassa.
Näin Heidekenin poikana täytyy sanoa, että täyttä asiaahan tuo viesti oli.Nyt olet Heidekenin oman pojaan tapaan turhan vaatimaton. Jokainen ajattelukykyinen ymmärtää, että se oli kaikkien aikojen paras viesti.
Olisitko kaivannut majoituspalveluita Pälkäneeltä ja nyt et saa enää yhteyttä tarjoajaan?Tänään Moderaattorit poistivat erään nimimerkin viesteineen kuin Stalin Trotskin valokuvista. Ei mitään ilmoitusta. Ihmisiä vaan katoaa täältä. Järkyttävää.
Ehkä nimimerkki on vain itse pyytänyt poistamaan tunnuksensa?Tänään Moderaattorit poistivat erään nimimerkin viesteineen kuin Stalin Trotskin valokuvista. Ei mitään ilmoitusta. Ihmisiä vaan katoaa täältä. Järkyttävää.
Olisitko kaivannut majoituspalveluita Pälkäneeltä ja nyt et saa enää yhteyttä tarjoajaan?
Formulaseurannassa annetaan aika kovin painetta yhdelle nimimerkille. Milloin modet jyrähtävät että jättäkää hänet rauhaan?
Ei se jäähy moderointikritiikistä tullut, vaan omatoimisesta moderoinnista. Aika selkeä penaltti, tosin kurinpitopäätöksen toinen linkattu viesti oli hiukan outo, jos se jotenkin vaikutti päätökseen. Vaikka jokainen raportointi ei tuottaisi penalttia, palsta on parempi paikka kun nuo avautumiset karsitaan.Olenko ainoa, jonka mielestä nimimerkin @Helsingforce pelikielto on täysin käsittämätön? Asiallisesti perustellut kysymykset ja kommentit eivät kelpaa. Sen sijaan ilmeisesti vähäinenkin kritiikki moderointia kohtaan aiheuttaa pelikiellon.
@Moderaattorit, teiltä menee jatkuvasti läpi suoraa vittuilua, nimittelyä ja muuta vähättelyä ja kaikenlaista tyhjää provosointia. Älkää siis valehdelko, että kaikki raportoinnit ovat tarpeen.
Korostan, että en tunne enkä tiedä ko. nimimerkkiä mistään enkä taatusti kannata samaa seuraa.
Ihan selvästi tuossa rikottiin palstan sääntöjä (ainakin sääntöä 14), joten ihan oikein meni. Jos tuntuu ettei raportointi riitä, niin modeja voi myös pingata ja jättää asian siitä eteenpäin heidän käsiinsä. Vaihtoehtoisesti modeille voi laittaa yksityisviestiä.Olenko ainoa, jonka mielestä nimimerkin @Helsingforce pelikielto on täysin käsittämätön? Asiallisesti perustellut kysymykset ja kommentit eivät kelpaa. Sen sijaan ilmeisesti vähäinenkin kritiikki moderointia kohtaan aiheuttaa pelikiellon.
@Moderaattorit, teiltä menee jatkuvasti läpi suoraa vittuilua, nimittelyä ja muuta vähättelyä ja kaikenlaista tyhjää provosointia. Älkää siis valehdelko, että kaikki raportoinnit ovat tarpeen.
Korostan, että en tunne enkä tiedä ko. nimimerkkiä mistään enkä taatusti kannata samaa seuraa.
Nyt kyllä ihmettelen tuota yhden Ilvesfanin saamaa pelikieltoa (en enää muista edes nimimerkkiä). Hän sanoi yhtä nimimerkkiä, jolla on pelaajan nimi tunnuksenaan toisella samantyylisen pelaajan nimellä ja jatkoi - tai joku vastaava. En mä kyllä tuossa näe mitään nimimerkin arvuuttelua. Se on vähän niinkuin sanoisi moderaattoreita modulaattoreiksi.
Joskus pitäisi ottaa maalaisjärki käyttöön ja myöntää virheensä.