Mainos

Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 495 534
  • 15 436

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Äänestän myös sen puolesta, että tämäkin pelikielto oli paska. Haluaisin älykkäämpiä moderaattoreita, jotka osaa ajatella.
Olen pahoillani, mutta minä en ole käytettävissä. Syy: olen laiska.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Olen puhunut. Tai oikeastaan kirjoittanut. En minä lukenut tätä tekstiä samalla ääneen kun sitä tänne kirjoittelin.
Mistä vetoa, että luit ääneen samalla kun kirjoitit.
Ooo, äll, ee, änn,kooo, sitten toi ooo...

(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olenko muistanut mainita, että kuulun Mensa-kerhoon? Jos en, niin nyt olen. Jos olin, niin ei kertaus varmaan mitään haittaa.

Minä olen sitä mieltä, että ihminen voi olla älykäs ihonväristään tai synnyin/asuinmantereestaan riippumatta. Ja olen myös sitä mieltä, että oli ihminen sitten minkä värinen tahansa ja mistä tahansa maailmankolkasta, on hyvin todennäköistä että minä olen sitä älykkäämpi, koska minun älykkyysosamääräni meni Mensan testeissä yli asteikon. Olen siis huippuälykäs. Poikkeuksellisen älykäs jopa Mensa-kerhossa. Tämä on totta.

Olen siis hyvin todennäköisesti älykkäämpi kuin sinä, hyvä lukija, ja koska olen huippuälykkyyteni lisäksi myös kosmopoliitti maailmanmatkaaja, kuuntele sanojani ja ota opiksi: ihmiset ovat keskimääräisesti oikein kivoja otuksia ihan joka puolella maailmaa. Joka kolkasta voi silti kävellä vastaan myös ihan vitunmoinen idiootti jos huono tuuri käy.

Olen puhunut. Tai oikeastaan kirjoittanut. En minä lukenut tätä tekstiä samalla ääneen kun sitä tänne kirjoittelin.
Miksi sinulla sitten on Jokereiden-kausikortti?

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi sinulla sitten on Jokereiden-kausikortti?
Itsepäs olet pösilö ja mäntti!

Eikä tohon tuu väliviivaa.

Ja jokerit kirjotetaan pienellä, ja käsittääkseni kyrillisillä kirjaimilla.

Taze

Jäsen
Suosikkijoukkue
Tappara, Red Wings
Joko Jatkoajan modet ovat entistäkin herkkänahkaisempia (toki vain tietyissä asioissa) tai sitten siellä on uusia vallastaan kiihkoutuneita modeja, mutta tässä on useampiakin pelikieltoja jaettu viime aikoina, joita ei "vanhalla linjalla" edes tutkittu tai ainakaan rangaistu. Sinällään vähän epäreilua, kun sääntömuutoksista ei ole missään tiedotettu, esim. 10 säännön kattavuutta on ilmeisesti laajennettu merkittävästi kerran vihjailut "bussikuskista" (paljastaako tuo edes teoriassa jollekin jonkun henkilön?) tai "Tomi Lämsän sukulaisesta" (onko niitä vain yksi?) tuovat pelikieltoa. Jatkossa ei vissiin voi kirjoittaa yhtään nimeä tai ammattia viesteihin. Toki linja täällä nyt on aina ollut tuollainen Liigan kaltainen "otetaan rike sieltä ja toinen täältä ja jätetään loput viheltämättä", sinällään toki ihan sopiva tälle palstalle. Kymppi sääntö on Jatkoajan ihan oma "kiekko katsomoon" -sääntö, ainoa joka poimitaan joka kerta ja varmuuden vuoksi laitetaan pari kertaa kuussa lapsi pesuveden mukana.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikä tuossa provoaa? Tuo "vassareita" ? En nyt ymmärrä.
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida. Vähän sama kuin se että linkkaisin jonkun uusnatsien mielenosoituksen tänne ja kysyisin että ovatko palstan persut menossa sinne.

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida.
Tämä on toki täysin omaa tulkintaasi. Todellisuudessa siinä ei vihjailla, hämmennetä eikä provosoida. Vasurithan ovat ottaneet aiemminkin kantaa Hamasin puolesta, joten on luontevaa kysyä löytyykö palstalta tämänpäiväiseen menijöitä.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida. Vähän sama kuin se että linkkaisin jonkun uusnatsien mielenosoituksen tänne ja kysyisin että ovatko palstan persut menossa sinne.

No, persuketjussa kyllä menee kaikki provot läpi mode-sormien. Ne provosoituneet kyllä liputetaan sivuun tehokkaasti.

Tämä on toki täysin omaa tulkintaasi. Todellisuudessa siinä ei vihjailla, hämmennetä eikä provosoida. Vasurithan ovat ottaneet aiemminkin kantaa Hamasin puolesta, joten on luontevaa kysyä löytyykö palstalta tämänpäiväiseen menijöitä.

Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No, persuketjussa kyllä menee kaikki provot läpi mode-sormien. Ne provosoituneet kyllä liputetaan sivuun tehokkaasti.

Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.

Odotan ensimmäistä "salaliitto" hassutteluviestiä. Sellaisetkaan ei ole provoamista :D

edit: Näköjään olikin mennyt jo ohi, se tuli jo.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sä olet muuten keksinyt tämän "kaikki persut on rasisteja -argumentin" ihan itse. OK, en mene vannomaan etteikö joku olisi voinut niin joskus sanoa, mutta ylivoimainen enemmistö on puhunut "isosta" tai "merkittävästä" osasta, ei "kaikista" tai edes "suurimmasta" osasta.

Tästä on sinulle ihan tutkimustietoakin toki tarjottu.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ai taas sinä tulit tänne vääristelemään muiden sanomisia. Näytätkö sen viestin jossa sanotaan että kaikki persut ovat rasisteja.

Ai niin ja kaikki provot eivät mene läpi persuketjussa todisteena esimerkiksi:

Punakynäviesti on saanut punakynää mahdollisen provosoinnin vuoksi. Sen enempää sanottavaa meillä ei ole tässä vaiheessa.

Sen sijaan kommentoimme tätä ketjua. Täällä on taas kerran samat tyypit vänkäämässä keskenään samoja juttuja. Tämä ketju käsittelee moderointia ja siitä saakin mielipidettä antaa. Mutta tässä on taas kerran käymässä sillä tavalla, että kun löylyistä on tultu toisaalle jäähdyttelemään, aletaan tätä ketjua käyttää samojen juttujen jatkopaikkana.

Hoitakaa löylyhuonedebattinne asiaan kuuluvassa osiossa tai vaikka yksityisviesteillä.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Pakko arvostaa Kapteeni Koukun, Copperfieldin ja Jääkaapin viime aikoina saamia portti-/ pelikieltoviestejä.

npc

Jäsen
Hoitakaa löylyhuonedebattinne asiaan kuuluvassa osiossa tai vaikka yksityisviesteillä.
Tätä juttua ennenkin ihmetellyt, mutta olisi hauska seurata joskus kärpäsenä katossa pari minuuttia kun kaksi toisilleen tuntematonta tappelee keskenään jossain keskustelupalstan yksityisboxissa.

Näkee aina välillä näitä: "Jos sulle edelleen jokin epäselvää niin laita yyveetä, vittu!"

Aijaij. Mistä varjopopparit?

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy