Olen pahoillani, mutta minä en ole käytettävissä. Syy: olen laiska.Äänestän myös sen puolesta, että tämäkin pelikielto oli paska. Haluaisin älykkäämpiä moderaattoreita, jotka osaa ajatella.
Olen pahoillani, mutta minä en ole käytettävissä. Syy: olen laiska.Äänestän myös sen puolesta, että tämäkin pelikielto oli paska. Haluaisin älykkäämpiä moderaattoreita, jotka osaa ajatella.
Onko palstan modet afrikasta?Äänestän myös sen puolesta, että tämäkin pelikielto oli paska. Haluaisin älykkäämpiä moderaattoreita, jotka osaa ajatella.
Ei suomalaiset ole rasisteja.Tätä se on kun ei saa mitään enää sanoa, kyllä oli tuikitavalliselle suomalaiselle rasistille kaikki ennen paremmin!
Mistä vetoa, että luit ääneen samalla kun kirjoitit.Olen puhunut. Tai oikeastaan kirjoittanut. En minä lukenut tätä tekstiä samalla ääneen kun sitä tänne kirjoittelin.
Ainakin maihinnousukenkien ja Aadolfin raksujen hinnat oli paljon halvemmat!Tätä se on kun ei saa mitään enää sanoa, kyllä oli tuikitavalliselle suomalaiselle rasistille kaikki ennen paremmin!
Miksi sinulla sitten on Jokereiden-kausikortti?Olenko muistanut mainita, että kuulun Mensa-kerhoon? Jos en, niin nyt olen. Jos olin, niin ei kertaus varmaan mitään haittaa.
Minä olen sitä mieltä, että ihminen voi olla älykäs ihonväristään tai synnyin/asuinmantereestaan riippumatta. Ja olen myös sitä mieltä, että oli ihminen sitten minkä värinen tahansa ja mistä tahansa maailmankolkasta, on hyvin todennäköistä että minä olen sitä älykkäämpi, koska minun älykkyysosamääräni meni Mensan testeissä yli asteikon. Olen siis huippuälykäs. Poikkeuksellisen älykäs jopa Mensa-kerhossa. Tämä on totta.
Olen siis hyvin todennäköisesti älykkäämpi kuin sinä, hyvä lukija, ja koska olen huippuälykkyyteni lisäksi myös kosmopoliitti maailmanmatkaaja, kuuntele sanojani ja ota opiksi: ihmiset ovat keskimääräisesti oikein kivoja otuksia ihan joka puolella maailmaa. Joka kolkasta voi silti kävellä vastaan myös ihan vitunmoinen idiootti jos huono tuuri käy.
Olen puhunut. Tai oikeastaan kirjoittanut. En minä lukenut tätä tekstiä samalla ääneen kun sitä tänne kirjoittelin.
Itsepäs olet pösilö ja mäntti!Miksi sinulla sitten on Jokereiden-kausikortti?
Itiksessä tänään "mielenosoitus". Onko foorumin vassareita menossa?
Mode-edit: Tämä viesti on kurinpitokäsittelyssä
Miksi tämä viesti joutui kurinpitokäsittelyyn?
Saankohan perusteluita jos tuosta viestistä jotain rankkua tulisi?Miksi tämä viesti joutui kurinpitokäsittelyyn? Johtuiko se tuosta vikasta lauseesta?
Saankohan perusteluita jos tuosta viestistä jotain rankkua tulisi?
Turhaa provoilua.Miksi tämä viesti joutui kurinpitokäsittelyyn? Johtuiko se tuosta vikasta lauseesta?
Turhaa provoilua.
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida. Vähän sama kuin se että linkkaisin jonkun uusnatsien mielenosoituksen tänne ja kysyisin että ovatko palstan persut menossa sinne.Mikä tuossa provoaa? Tuo "vassareita" ? En nyt ymmärrä.
Ei siinäkään mitään provoamista varmaan olisi, kun menisi jonkun seuran palstalle jonkun pahoinpitelyuutisen jälkeen kyselemään, että kuka teistä piip kaupungin asukkaista on hakannut muijansa?Mikä tuossa provoaa? Tuo "vassareita" ? En nyt ymmärrä.
Tämä on toki täysin omaa tulkintaasi. Todellisuudessa siinä ei vihjailla, hämmennetä eikä provosoida. Vasurithan ovat ottaneet aiemminkin kantaa Hamasin puolesta, joten on luontevaa kysyä löytyykö palstalta tämänpäiväiseen menijöitä.Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida.
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida. Vähän sama kuin se että linkkaisin jonkun uusnatsien mielenosoituksen tänne ja kysyisin että ovatko palstan persut menossa sinne.
Tämä on toki täysin omaa tulkintaasi. Todellisuudessa siinä ei vihjailla, hämmennetä eikä provosoida. Vasurithan ovat ottaneet aiemminkin kantaa Hamasin puolesta, joten on luontevaa kysyä löytyykö palstalta tämänpäiväiseen menijöitä.
No, persuketjussa kyllä menee kaikki provot läpi mode-sormien. Ne provosoituneet kyllä liputetaan sivuun tehokkaasti.
Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.
Sä olet muuten keksinyt tämän "kaikki persut on rasisteja -argumentin" ihan itse. OK, en mene vannomaan etteikö joku olisi voinut niin joskus sanoa, mutta ylivoimainen enemmistö on puhunut "isosta" tai "merkittävästä" osasta, ei "kaikista" tai edes "suurimmasta" osasta.Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.
Ai taas sinä tulit tänne vääristelemään muiden sanomisia. Näytätkö sen viestin jossa sanotaan että kaikki persut ovat rasisteja.No, persuketjussa kyllä menee kaikki provot läpi mode-sormien. Ne provosoituneet kyllä liputetaan sivuun tehokkaasti.
Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.
Tätä juttua ennenkin ihmetellyt, mutta olisi hauska seurata joskus kärpäsenä katossa pari minuuttia kun kaksi toisilleen tuntematonta tappelee keskenään jossain keskustelupalstan yksityisboxissa.Hoitakaa löylyhuonedebattinne asiaan kuuluvassa osiossa tai vaikka yksityisviesteillä.