Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 431 400
  • 15 052

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Olenko muistanut mainita, että kuulun Mensa-kerhoon? Jos en, niin nyt olen. Jos olin, niin ei kertaus varmaan mitään haittaa.

Minä olen sitä mieltä, että ihminen voi olla älykäs ihonväristään tai synnyin/asuinmantereestaan riippumatta. Ja olen myös sitä mieltä, että oli ihminen sitten minkä värinen tahansa ja mistä tahansa maailmankolkasta, on hyvin todennäköistä että minä olen sitä älykkäämpi, koska minun älykkyysosamääräni meni Mensan testeissä yli asteikon. Olen siis huippuälykäs. Poikkeuksellisen älykäs jopa Mensa-kerhossa. Tämä on totta.

Olen siis hyvin todennäköisesti älykkäämpi kuin sinä, hyvä lukija, ja koska olen huippuälykkyyteni lisäksi myös kosmopoliitti maailmanmatkaaja, kuuntele sanojani ja ota opiksi: ihmiset ovat keskimääräisesti oikein kivoja otuksia ihan joka puolella maailmaa. Joka kolkasta voi silti kävellä vastaan myös ihan vitunmoinen idiootti jos huono tuuri käy.

Olen puhunut. Tai oikeastaan kirjoittanut. En minä lukenut tätä tekstiä samalla ääneen kun sitä tänne kirjoittelin.
Miksi sinulla sitten on Jokereiden-kausikortti?
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Miksi sinulla sitten on Jokereiden-kausikortti?
Itsepäs olet pösilö ja mäntti!

Eikä tohon tuu väliviivaa.

Ja jokerit kirjotetaan pienellä, ja käsittääkseni kyrillisillä kirjaimilla.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös