Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 454 458
  • 15 213

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Tekeekö jotkut oikeasti tätä, että riitelevät yv:llä? Jos kyllä, niin pakko arvostaa moista hulluutta.
Mulle on eräältä jo palstaedesmenneeltä porilaiselta tullut uhkauksia lakituvasta muun muassa. Joskin kun mä alan kunnolla vittuilemaan, niin siinä on Matlockille tarvetta. Itse olen taas pistänyt muutaman pahoitteluviestin, että nyt ei mennyt mulla ihan putkeen, että sori, ollaanks kaverit. Modeilla on välillä asiaa, mutta ei onneksi ihan koko ajan ja asiasta ovat aina sanoneet. En ole järjestelmän uhri, vaikka välillä on siltä tuntunutkin.
 

npc

Jäsen
Mulle on eräältä jo palstaedesmenneeltä porilaiselta tullut uhkauksia lakituvasta muun muassa. Joskin kun mä alan kunnolla vittuilemaan, niin siinä on Matlockille tarvetta. Itse olen taas pistänyt muutaman pahoitteluviestin, että nyt ei mennyt mulla ihan putkeen, että sori, ollaanks kaverit.
Kerro milloin tämä oikeussalidraama mahdollisesti alkaisi. Tulisin saliin popparikulhon kanssa.

Alkaa istunto: "porilainen" vastaan "Individual".
 

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minua on yyveitse kehoitettu ampumaan itseäni päähän. Yksi koki tarpeelliseksi kertoa moneen otteeseen että olen trolli ja idiootti ja että tämä yyvee-sankari omistaa tämän palstan. Tässä on sanasta sanaan yksi saamani yksityisviesti: ”Vedä käteen, vitun haiseva paskaläjä.” Yhden viestin otsikko on ”vitun urpo” ja samalta nimimerkiltä sain aikaisemmin viestin missä kerrottiin että olen esimerkki siitä mitä tapahtuu kun mustalainen raiskaa huoran ja huora synnyttää raiskaamalla alulle laitetun äpärän.

Mutta muuten tää on ihan kiva paikka ja ihmiset on kivoja ja ystävällisiä eikä ollenkaan häiriintyneitä hulluja.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Minua on yyveitse kehoitettu ampumaan itseäni päähän. Yksi koki tarpeelliseksi kertoa moneen otteeseen että olen trolli ja idiootti ja että tämä yyvee-sankari omistaa tämän palstan. Tässä on sanasta sanaan yksi saamani yksityisviesti: ”Vedä käteen, vitun haiseva paskaläjä.” Yhden viestin otsikko on ”vitun urpo” ja samalta nimimerkiltä sain aikaisemmin viestin missä kerrottiin että olen esimerkki siitä mitä tapahtuu kun mustalainen raiskaa huoran ja huora synnyttää raiskaamalla alulle laitetun äpärän.

Mutta muuten tää on ihan kiva paikka ja ihmiset on kivoja ja ystävällisiä eikä ollenkaan häiriintyneitä hulluja.
Mihin lasket itsesi boldaamassani kohdassa, joooh, Mensan mittarin rikkonut, kosmopoliitti, viisinkertainenpenalttilainen jne...
Huomaatko, että en mainitse sitä yhden seuran kirosanaa enää sinun kohdalla kun lupasin sen!!
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse sain kesällä jalkapallon EM-kisojen johdosta vihapostia sekä aikoinaan yleisurheilun EM(vai olikohan MM)-kisojen takia kymppipykälää rikottiin yksityisviestitse. Kuitenkaan modet eivät rankkua anna, mikäli kymppipykälää rikotaan yksityisviestillä.

No mutta minäpä vastasin noihin, niin menivät jonnet hiljaisiksi. Vieläkin odottelen perusteluita heiltä.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Itse sain kesällä jalkapallon EM-kisojen johdosta vihapostia sekä aikoinaan yleisurheilun EM(vai olikohan MM)-kisojen takia kymppipykälää rikottiin yksityisviestitse. Kuitenkaan modet eivät rankkua anna, mikäli kymppipykälää rikotaan yksityisviestillä.

No mutta minäpä vastasin noihin, niin menivät jonnet hiljaisiksi. Vieläkin odottelen perusteluita heiltä.
Ihanaa, sana perustele on tullut takaisin!!
 

npc

Jäsen
Minua on yyveitse kehoitettu ampumaan itseäni päähän. Yksi koki tarpeelliseksi kertoa moneen otteeseen että olen trolli ja idiootti ja että tämä yyvee-sankari omistaa tämän palstan. Tässä on sanasta sanaan yksi saamani yksityisviesti: ”Vedä käteen, vitun haiseva paskaläjä.” Yhden viestin otsikko on ”vitun urpo” ja samalta nimimerkiltä sain aikaisemmin viestin missä kerrottiin että olen esimerkki siitä mitä tapahtuu kun mustalainen raiskaa huoran ja huora synnyttää raiskaamalla alulle laitetun äpärän.

Mutta muuten tää on ihan kiva paikka ja ihmiset on kivoja ja ystävällisiä eikä ollenkaan häiriintyneitä hulluja.
Luultavasti niitä jotka jäivät Mensan narikassa täpärästi 99 pisteellä ulkopuolelle.
 

VT

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Tekeekö jotkut oikeasti tätä, että riitelevät yv:llä? Jos kyllä, niin pakko arvostaa moista hulluutta.
Kyllä ainakin yrityksiä on nähty. Suosikkejani on SaiPan kannattajalta tullut lyhyt ja ytimekäs "HV!" (asiayhteydestä päättelin, että tämä ei ollut lyhenne sanoista Hyvä veli) ja IFK-fanioletetulta tullut "PYYDÄ KIRJOITUSTASI ANTEEKSI,tai vaikene iäksi". En pyytänyt pelitilanneanalyysiäni silloin anteeksi ja olen myös vaiennut kyseisestä asiasta iäksi, kun en muista mihin se liittyi.
 

Huono pakki

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa, Ketterä
Mä olen joskus saanut yksityisviestin, missä kehuttiin Klaeboa, että kuinka komea on ja se johtuu siitä, että Klaebo syö niin kuin urheilijat. Iivo syö paskaa.
Sen tai samansisältöisen viestin taisivat saada kaikki vähänkään enemmän hiihtourheiluketjuun kirjoittaneet.

Toinen keneltä olen saanut erikoisia yksityisviestejä on eräs, löylyhuoneesta poistettu ja sen myötä lähes koko muultakin palstalta poistunut persoona. Vielä alkuvuodesta hän luuli "asuvansa" ihoni alla, jos asia näin on, niin sitten meillä on hieman erävät käsitykset ihon alla olemisesta.

Toki jokainenhan on täällä vapaa toimimaan omalla valitsemallaan tyylillään, oli se sitten minkälainen tahansa.
 
(1)
  • Tykkää
Reactions: npc

verikuut

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suonen Veto
Yksityisviestejä saa näköjään julkaista, kunhan kertoo kierrellen. Vaan auta armias niitä ikuisia arpia, jos joku onneton puhuu voissa paistetuista, oli asiayhteys sitten terroristivaltion hyökkäyssota tai kuopiolainen muikkuravintola.

Ei siinäkään mitään provoamista varmaan olisi, kun menisi jonkun seuran palstalle jonkun pahoinpitelyuutisen jälkeen kyselemään, että kuka teistä piip kaupungin asukkaista on hakannut muijansa?
Meneekö se oikein, jos kysyy, että ketkä teistä porilaisista on hakannut muijansa? Vai miten taipuu ketä monikkoon?
 

WildCore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Yksityisviestejä saa näköjään julkaista, kunhan kertoo kierrellen.
Ei kukaan ole yksityisviestejä julkaissut. Tai ainakaan niin, kuten sen itse käsitän eli kerrottaisiin suoraan lähettäjän nimimerkki ja viestin sisältö. Nyt on vaan kerrottu, että mitä nimimerkki X on yksityisviestillä oletettavasti lähettänyt. Kunnes joku tulee sanomaan, että on kehoittanut toista käyttäjää ampumaan päähänsä ja tämä toinen on sen mennyt paljastamaan, ovat nämä viestin sisällön paljastamiset ainoastaan yhden osapuolen kertomaa. Kutsuisin näitä huhuiksi.
 

Txjokeri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Men in Blue ja muut oikeudenjakajat
Antakaa nyt penalttia tolle yhdelle kun kehtaa kirjoittaa "Soccerin MM-kisat"
Jumalauta mulla kiehuu päässä!!

Itse asiassa, "soccer" on brittien itse kehittämä sana, lyhenne termistä "association football". Näin ainakin britannica.comin mukaan.

Edit. Anteeksi off topic, en huomannutkaan, mihin ketjuun kirjoitin.
 
Viimeksi muokattu:

Timbit

Jäsen
Suosikkijoukkue
HPK, BC Lions
Minua on yyveitse kehoitettu ampumaan itseäni päähän.
Minua ei sentään ole mitään tuollaista kehotettu tekemään, mutta muuten aika tervehenkistä settiä on tullut. On esimerkiksi tiedetty, että vanhempani ovat mielenterveysongelmaisia ja että itse olen kelvoton isä omalle jäkikasvulleni. Nämä siis ihmisiltä, jotka eivät ole minua koskaan tavanneet. Erikoista, miten pelkästään nettikirjoittelun perusteella jotkut kokevat jollain tavoin häviävänsä jossain asiassa jollekin tuntemattomalle, ja käsittelevät tilanteen silmittömän raivon kautta. Siinä ei taida ihan liikaa olla muita työkaluja käytössä kuin huono vasara.
 
Suosikkijoukkue
Manchester United, Bruceola
Antakaa nyt penalttia tolle yhdelle kun kehtaa kirjoittaa "Soccerin MM-kisat"
Jumalauta mulla kiehuu päässä!!
Mä meinasin kommentoida jotain mutta olin aika varma, että jollain muulla menee hermot ennen mua. Ajattelin että Qatarin kisojen jälkeen jalkapallon MM-kisoja ei voi enää raiskata pahemmin mutta olin väärässä.
 

V-G-

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна | isn't
Mä meinasin kommentoida jotain mutta olin aika varma, että jollain muulla menee hermot ennen mua. Ajattelin että Qatarin kisojen jälkeen jalkapallon MM-kisoja ei voi enää raiskata pahemmin mutta olin väärässä.
Joku puhunut jalkapallon sijaan soccerista? Tietty vähän junttia, mutta olen huomannut, että tuo on nykynuorisolle aika tyypillistä. Kesällä kuuntelin kun omien muksujen kanssa samalla kentällä pelanneet teinit puhuivat "socceroimisesta" jalkapalloilua tarkoittaen. Se särähti korvaan aika kovasti.

Mun makuun tuollaiset sanavalinnat, kuten soccer, viesteissä voivat olla joko hassuttelua, tötöilyä tai sitten kevyttä provoa (ikään kuin yrityksessä olla jotenkin hauska, "moderni" tai erottuva) - tietenkään sen enempää tapausta tuntematta kun en ole tuollaisiin viesteihin nyt törmännyt.
 

vanukas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät, Sebastian Ahon kiekkokoulu
Joku puhunut jalkapallon sijaan soccerista? Tietty vähän junttia, mutta olen huomannut, että tuo on nykynuorisolle aika tyypillistä. Kesällä kuuntelin kun omien muksujen kanssa samalla kentällä pelanneet teinit puhuivat "socceroimisesta" jalkapalloilua tarkoittaen. Se särähti korvaan aika kovasti.

Kunhan itse alkaa puhua "sosseroinnista" niin kaikki cooleus katoaa siitäkin sanasta. Nuorisokieltä vastaan täytyy taistella kovin asein!
 

Huppu

Jäsen
Suosikkijoukkue
Україна
Itse asiassa, "soccer" on brittien itse kehittämä sana, lyhenne termistä "association football". Näin ainakin britannica.comin mukaan.

Edit. Anteeksi off topic, en huomannutkaan, mihin ketjuun kirjoitin.
Juu, Rugbyn väki tällaisen, arvattavasta syystä, kehitti mutta ei se ole koskaan saarilla laajalle levinnyt. Vaikka ymmärrän, mitä otsikossa on haettu, on se aika karmiva suomenkielisellä palstalla ja toivoisin tämän muutettavan.
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
@FASlapsi on kerännyt vuosien mittaan melko mittavan määrän erilaisia pelikieltoja epäonnistuneista hassutteluista/pieleen menneistä vitseistä/mauttomuuksista.

Joku toinen olisi tuolla kaverin pelikieltohistorialla saanut jo ikibannit, just saying.

Harmi että tällä palstalla ei edelleenkään samat säännöt koske kaikkia. Siinä missä @Esteri lensi tänään ulos, selvisi mittavammalla rikosrekisterillä operoiva @FASlapsi taas parin viikon huililla. Miettikää sitä.

Disclaimer: Mulla ei siis oo mitään FASlasta vastaan. Kunhan vaan totesin, että aika löysällä on modejen siima hänen toilailuja kohtaan verrattuna jos kyseessä olisi joku vähemmän tunnettu kirjoittaja.
 
Viimeksi muokattu:

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
@FASlapsi on kerännyt vuosien mittaan melko mittavan määrän erilaisia pelikieltoja epäonnistuneista hassutteluista/pieleen menneistä vitseistä/mauttomuuksista.

Joku toinen olisi tuolla kaverin pelikieltohistorialla saanut jo ikibannit, just saying.

Harmi että tällä palstalla ei edelleenkään samat säännöt koske kaikkia. Siinä missä @Esteri lensi tänään ulos, selvisi mittavammalla rikosrekisterillä operoiva @FASlapsi taas parin viikon huililla. Miettikää sitä.

Disclaimer: Mulla ei siis oo mitään FASlasta vastaan. Kunhan vaan totesin, että aika löysällä on modejen siima hänen toilailuja kohtaan verrattuna jos kyseessä olisi joku vähemmän tunnettu kirjoittaja.
Lapsukainen on mielestäni palstan hauskin kirjoittaja (palkintokaappikin sen jo kertoo), hän myös osaa myöntää tekemänsä virheet toisin kuin eräät.
#FreeFASlapsi
 
Suosikkijoukkue
Lahen Pelsu, Dallas Stars, Leksand, Orlando Magic
Lapsukainen on mielestäni palstan hauskin kirjoittaja (palkintokaappikin sen jo kertoo), hän myös osaa myöntää tekemänsä virheet toisin kuin eräät.
#FreeFASlapsi
Hauska voi olla myös ilman että vitsinheitto menee yli hyvän maun rajojen, kysy vaikka vitsiketjun kuninkaalta @vastaantulijalta. Edelleen, ei mulla oo mitään lasta vastaan mutta harva käyttäjä on varmaankaan jatkiksen historiassa istunut yhtä monesti viltissä säilyttäen kirjoitusoikeutensa.

Kyllä FASlapsella on omanlaisena palstahahmona paikkansa täällä, kun nyt vain opettelisi milloin ei ole sopiva paikka heittää huulta. Monesti hänellä tuntuu toi tilannetaju pettävän.
 

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Hauska voi olla myös ilman että vitsinheitto menee yli hyvän maun rajojen, kysy vaikka vitsiketjun kuninkaalta @vastaantulijalta. Edelleen, ei mulla oo mitään lasta vastaan mutta harva käyttäjä on varmaankaan jatkiksen historiassa istunut yhtä monesti viltissä säilyttäen kirjoitusoikeutensa.

Kyllä FASlapsella on omanlaisena palstahahmona paikkansa täällä, kun nyt vain opettelisi milloin ei ole sopiva paikka heittää huulta. Monesti hänellä tuntuu toi tilannetaju pettävän.
Oikeassa olet, mutta hän ei ole pahantahtoinen kuten jotkut tuntuvat olleen/olevan.
P.S. Ehkä ostan tällä ääniä tulevaan vuoden jatkisäänestykseen, jos sais edes yhden!!
 

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Onpa kerrassaan karmea viesti. Verrataan ihmistä aivosyöpään kertoen, että itse ihminen on jopa pahempi kuin aivosyöpä. Tämän lisäksi flirttaillaan ajatuksena hänen kuolemallaan. Vähemmän yllättäen kohteena oli tällä(kin) kertaa nuori kaunis nainen. Kun rikoshistoriaa löytyy todella paljon ja viesti on noin karmea, niin täytyy minunkin ihmetellä miten vain tuli kaksi viikkoa.

Itse tein jopa niin, että linkkasin kyseisen viestin kohteen Instagram DM:ään. Saa Metti itse lukea tuon ja päättää, että tekeekö asiasta rikosilmoituksen.
 

Alejandro

Jäsen
Itse tein jopa niin, että linkkasin kyseisen viestin kohteen Instagram DM:ään. Saa Metti itse lukea tuon ja päättää, että tekeekö asiasta rikosilmoituksen.
Jos olet tosissasi, niin mietitköhän ihan loppuun asti. En kyseistä henkilöä tunne, mutta en kyllä haluaisi, että tuollaisia internetin oksennuksia lähetettäisiin yksityisviestillä. Ei kiinnostaisi yhtään lukea, parempi vaan, kun en tietäisi.

Suorat uhkailut tai kunnianloukkaukset ovat toki eri asia, mutta tuo pelikieltoon johtanut viesti oli mielestäni 'vain' todella paskaa ja mautonta läppää. Viemäritavaraa.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös