Mainos

Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

• 2 498 981
  • 15 402

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings
Mikä tuossa provoaa? Tuo "vassareita" ? En nyt ymmärrä.
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida. Vähän sama kuin se että linkkaisin jonkun uusnatsien mielenosoituksen tänne ja kysyisin että ovatko palstan persut menossa sinne.

Quaser

Jäsen
Suosikkijoukkue
O'Neill, KiVa
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida.
Tämä on toki täysin omaa tulkintaasi. Todellisuudessa siinä ei vihjailla, hämmennetä eikä provosoida. Vasurithan ovat ottaneet aiemminkin kantaa Hamasin puolesta, joten on luontevaa kysyä löytyykö palstalta tämänpäiväiseen menijöitä.

Noppa10

Jäsen
Suosikkijoukkue
Toronto Maple Leafs
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida. Vähän sama kuin se että linkkaisin jonkun uusnatsien mielenosoituksen tänne ja kysyisin että ovatko palstan persut menossa sinne.

No, persuketjussa kyllä menee kaikki provot läpi mode-sormien. Ne provosoituneet kyllä liputetaan sivuun tehokkaasti.

Tämä on toki täysin omaa tulkintaasi. Todellisuudessa siinä ei vihjailla, hämmennetä eikä provosoida. Vasurithan ovat ottaneet aiemminkin kantaa Hamasin puolesta, joten on luontevaa kysyä löytyykö palstalta tämänpäiväiseen menijöitä.

Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.

Spine

Jäsen
Suosikkijoukkue
Uramaton Turun Palloseura
No, persuketjussa kyllä menee kaikki provot läpi mode-sormien. Ne provosoituneet kyllä liputetaan sivuun tehokkaasti.

Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.

Odotan ensimmäistä "salaliitto" hassutteluviestiä. Sellaisetkaan ei ole provoamista :D

edit: Näköjään olikin mennyt jo ohi, se tuli jo.

asyouwere

Jäsen
Suosikkijoukkue
Lukko
Sä olet muuten keksinyt tämän "kaikki persut on rasisteja -argumentin" ihan itse. OK, en mene vannomaan etteikö joku olisi voinut niin joskus sanoa, mutta ylivoimainen enemmistö on puhunut "isosta" tai "merkittävästä" osasta, ei "kaikista" tai edes "suurimmasta" osasta.

Tästä on sinulle ihan tutkimustietoakin toki tarjottu.

Ollakseni

Jäsen
Suosikkijoukkue
Detroit Red Wings

Ai taas sinä tulit tänne vääristelemään muiden sanomisia. Näytätkö sen viestin jossa sanotaan että kaikki persut ovat rasisteja.

Ai niin ja kaikki provot eivät mene läpi persuketjussa todisteena esimerkiksi:

Punakynäviesti on saanut punakynää mahdollisen provosoinnin vuoksi. Sen enempää sanottavaa meillä ei ole tässä vaiheessa.

Sen sijaan kommentoimme tätä ketjua. Täällä on taas kerran samat tyypit vänkäämässä keskenään samoja juttuja. Tämä ketju käsittelee moderointia ja siitä saakin mielipidettä antaa. Mutta tässä on taas kerran käymässä sillä tavalla, että kun löylyistä on tultu toisaalle jäähdyttelemään, aletaan tätä ketjua käyttää samojen juttujen jatkopaikkana.

Hoitakaa löylyhuonedebattinne asiaan kuuluvassa osiossa tai vaikka yksityisviesteillä.

ketjuruletti

Jäsen
Suosikkijoukkue
yks jengi Stadista
Pakko arvostaa Kapteeni Koukun, Copperfieldin ja Jääkaapin viime aikoina saamia portti-/ pelikieltoviestejä.

npc

Jäsen
Hoitakaa löylyhuonedebattinne asiaan kuuluvassa osiossa tai vaikka yksityisviesteillä.
Tätä juttua ennenkin ihmetellyt, mutta olisi hauska seurata joskus kärpäsenä katossa pari minuuttia kun kaksi toisilleen tuntematonta tappelee keskenään jossain keskustelupalstan yksityisboxissa.

Näkee aina välillä näitä: "Jos sulle edelleen jokin epäselvää niin laita yyveetä, vittu!"

Aijaij. Mistä varjopopparit?

Frankie

Jäsen
Suosikkijoukkue
평양시 IFK, Philadelphia Flyers, Arsenal FC
Tekeekö jotkut oikeasti tätä, että riitelevät yv:llä? Jos kyllä, niin pakko arvostaa moista hulluutta.
Totta helvetissä! Tiedät vasta sitten eläneesi, kun sinut on haastettu yksityisviestitse painiotteluun Nordikselle!.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
ÅIFK. Kaikki Fin maajoukkueet. 99+
Totta helvetissä! Tiedät vasta sitten eläneesi, kun sinut on haastettu yksityisviestitse painiotteluun Nordikselle!.
Kukaan ei ole vielä minua uskaltanut haastaa. Olen oikeastaan vaan kerran yhden käyttäjän kanssa käynyt keskustelua sopivista termeistä, mutta olikin näitä hyviä tyyppejä, eli ei draamaa.

Individual

Jäsen
Suosikkijoukkue
Post-rock/ Post-punk
Tekeekö jotkut oikeasti tätä, että riitelevät yv:llä? Jos kyllä, niin pakko arvostaa moista hulluutta.
Mulle on eräältä jo palstaedesmenneeltä porilaiselta tullut uhkauksia lakituvasta muun muassa. Joskin kun mä alan kunnolla vittuilemaan, niin siinä on Matlockille tarvetta. Itse olen taas pistänyt muutaman pahoitteluviestin, että nyt ei mennyt mulla ihan putkeen, että sori, ollaanks kaverit. Modeilla on välillä asiaa, mutta ei onneksi ihan koko ajan ja asiasta ovat aina sanoneet. En ole järjestelmän uhri, vaikka välillä on siltä tuntunutkin.

npc

Jäsen
Mulle on eräältä jo palstaedesmenneeltä porilaiselta tullut uhkauksia lakituvasta muun muassa. Joskin kun mä alan kunnolla vittuilemaan, niin siinä on Matlockille tarvetta. Itse olen taas pistänyt muutaman pahoitteluviestin, että nyt ei mennyt mulla ihan putkeen, että sori, ollaanks kaverit.
Kerro milloin tämä oikeussalidraama mahdollisesti alkaisi. Tulisin saliin popparikulhon kanssa.

Alkaa istunto: "porilainen" vastaan "Individual".

FASlapsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
SaiPa
Minua on yyveitse kehoitettu ampumaan itseäni päähän. Yksi koki tarpeelliseksi kertoa moneen otteeseen että olen trolli ja idiootti ja että tämä yyvee-sankari omistaa tämän palstan. Tässä on sanasta sanaan yksi saamani yksityisviesti: ”Vedä käteen, vitun haiseva paskaläjä.” Yhden viestin otsikko on ”vitun urpo” ja samalta nimimerkiltä sain aikaisemmin viestin missä kerrottiin että olen esimerkki siitä mitä tapahtuu kun mustalainen raiskaa huoran ja huora synnyttää raiskaamalla alulle laitetun äpärän.

Mutta muuten tää on ihan kiva paikka ja ihmiset on kivoja ja ystävällisiä eikä ollenkaan häiriintyneitä hulluja.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Minua on yyveitse kehoitettu ampumaan itseäni päähän. Yksi koki tarpeelliseksi kertoa moneen otteeseen että olen trolli ja idiootti ja että tämä yyvee-sankari omistaa tämän palstan. Tässä on sanasta sanaan yksi saamani yksityisviesti: ”Vedä käteen, vitun haiseva paskaläjä.” Yhden viestin otsikko on ”vitun urpo” ja samalta nimimerkiltä sain aikaisemmin viestin missä kerrottiin että olen esimerkki siitä mitä tapahtuu kun mustalainen raiskaa huoran ja huora synnyttää raiskaamalla alulle laitetun äpärän.

Mutta muuten tää on ihan kiva paikka ja ihmiset on kivoja ja ystävällisiä eikä ollenkaan häiriintyneitä hulluja.
Mihin lasket itsesi boldaamassani kohdassa, joooh, Mensan mittarin rikkonut, kosmopoliitti, viisinkertainenpenalttilainen jne...
Huomaatko, että en mainitse sitä yhden seuran kirosanaa enää sinun kohdalla kun lupasin sen!!

Yön Kärppä

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kärpät
Itse sain kesällä jalkapallon EM-kisojen johdosta vihapostia sekä aikoinaan yleisurheilun EM(vai olikohan MM)-kisojen takia kymppipykälää rikottiin yksityisviestitse. Kuitenkaan modet eivät rankkua anna, mikäli kymppipykälää rikotaan yksityisviestillä.

No mutta minäpä vastasin noihin, niin menivät jonnet hiljaisiksi. Vieläkin odottelen perusteluita heiltä.

WarWas

Jäsen
Suosikkijoukkue
Itse sain kesällä jalkapallon EM-kisojen johdosta vihapostia sekä aikoinaan yleisurheilun EM(vai olikohan MM)-kisojen takia kymppipykälää rikottiin yksityisviestitse. Kuitenkaan modet eivät rankkua anna, mikäli kymppipykälää rikotaan yksityisviestillä.

No mutta minäpä vastasin noihin, niin menivät jonnet hiljaisiksi. Vieläkin odottelen perusteluita heiltä.
Ihanaa, sana perustele on tullut takaisin!!

npc

Jäsen

Luultavasti niitä jotka jäivät Mensan narikassa täpärästi 99 pisteellä ulkopuolelle.

Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy