ketjuruletti
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- yks jengi Stadista
Turhaa provoilua.Miksi tämä viesti joutui kurinpitokäsittelyyn? Johtuiko se tuosta vikasta lauseesta?
Turhaa provoilua.Miksi tämä viesti joutui kurinpitokäsittelyyn? Johtuiko se tuosta vikasta lauseesta?
Turhaa provoilua.
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida. Vähän sama kuin se että linkkaisin jonkun uusnatsien mielenosoituksen tänne ja kysyisin että ovatko palstan persut menossa sinne.Mikä tuossa provoaa? Tuo "vassareita" ? En nyt ymmärrä.
Ei siinäkään mitään provoamista varmaan olisi, kun menisi jonkun seuran palstalle jonkun pahoinpitelyuutisen jälkeen kyselemään, että kuka teistä piip kaupungin asukkaista on hakannut muijansa?Mikä tuossa provoaa? Tuo "vassareita" ? En nyt ymmärrä.
Tämä on toki täysin omaa tulkintaasi. Todellisuudessa siinä ei vihjailla, hämmennetä eikä provosoida. Vasurithan ovat ottaneet aiemminkin kantaa Hamasin puolesta, joten on luontevaa kysyä löytyykö palstalta tämänpäiväiseen menijöitä.Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida.
Vihjaillaan että palstan vassarit menisivät juhlistamaan terrorismia aikeena ilmeisesti hämmentää ja provosoida. Vähän sama kuin se että linkkaisin jonkun uusnatsien mielenosoituksen tänne ja kysyisin että ovatko palstan persut menossa sinne.
Tämä on toki täysin omaa tulkintaasi. Todellisuudessa siinä ei vihjailla, hämmennetä eikä provosoida. Vasurithan ovat ottaneet aiemminkin kantaa Hamasin puolesta, joten on luontevaa kysyä löytyykö palstalta tämänpäiväiseen menijöitä.
No, persuketjussa kyllä menee kaikki provot läpi mode-sormien. Ne provosoituneet kyllä liputetaan sivuun tehokkaasti.
Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.
Sä olet muuten keksinyt tämän "kaikki persut on rasisteja -argumentin" ihan itse. OK, en mene vannomaan etteikö joku olisi voinut niin joskus sanoa, mutta ylivoimainen enemmistö on puhunut "isosta" tai "merkittävästä" osasta, ei "kaikista" tai edes "suurimmasta" osasta.Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.
Ai taas sinä tulit tänne vääristelemään muiden sanomisia. Näytätkö sen viestin jossa sanotaan että kaikki persut ovat rasisteja.No, persuketjussa kyllä menee kaikki provot läpi mode-sormien. Ne provosoituneet kyllä liputetaan sivuun tehokkaasti.
Niinpä. En minä usko että tuo ylläoleva @Ollakseni tiedustelu johtaisi persuketjussa yhtään mihinkään. Sitä perusteltaisiin niillä "kaikki persut on rasisteja"-argumenteilla, jonka jälkeen olisi taas hulabaloo käynnissä ja puolet niistä "persukirjoittajista" pelikiellossa jankkaamisesta.
Tätä juttua ennenkin ihmetellyt, mutta olisi hauska seurata joskus kärpäsenä katossa pari minuuttia kun kaksi toisilleen tuntematonta tappelee keskenään jossain keskustelupalstan yksityisboxissa.Hoitakaa löylyhuonedebattinne asiaan kuuluvassa osiossa tai vaikka yksityisviesteillä.
Tekeekö jotkut oikeasti tätä, että riitelevät yv:llä? Jos kyllä, niin pakko arvostaa moista hulluutta.Näkee aina välillä näitä: "Jos sulle edelleen jokin epäselvää niin laita yyveetä, vittu!"
Tekeekö jotkut oikeasti tätä, että riitelevät yv:llä? Jos kyllä, niin pakko arvostaa moista hulluutta.
Totta helvetissä! Tiedät vasta sitten eläneesi, kun sinut on haastettu yksityisviestitse painiotteluun Nordikselle!.Tekeekö jotkut oikeasti tätä, että riitelevät yv:llä? Jos kyllä, niin pakko arvostaa moista hulluutta.
Kukaan ei ole vielä minua uskaltanut haastaa. Olen oikeastaan vaan kerran yhden käyttäjän kanssa käynyt keskustelua sopivista termeistä, mutta olikin näitä hyviä tyyppejä, eli ei draamaa.Totta helvetissä! Tiedät vasta sitten eläneesi, kun sinut on haastettu yksityisviestitse painiotteluun Nordikselle!.
Muistan kun tällaisesta oli puhetta palstalla joskus. Ei hiihtokisaan kukaan ole kysellyt?Totta helvetissä! Tiedät vasta sitten eläneesi, kun sinut on haastettu yksityisviestitse painiotteluun Nordikselle!.
Mulle on eräältä jo palstaedesmenneeltä porilaiselta tullut uhkauksia lakituvasta muun muassa. Joskin kun mä alan kunnolla vittuilemaan, niin siinä on Matlockille tarvetta. Itse olen taas pistänyt muutaman pahoitteluviestin, että nyt ei mennyt mulla ihan putkeen, että sori, ollaanks kaverit. Modeilla on välillä asiaa, mutta ei onneksi ihan koko ajan ja asiasta ovat aina sanoneet. En ole järjestelmän uhri, vaikka välillä on siltä tuntunutkin.Tekeekö jotkut oikeasti tätä, että riitelevät yv:llä? Jos kyllä, niin pakko arvostaa moista hulluutta.
Kerro milloin tämä oikeussalidraama mahdollisesti alkaisi. Tulisin saliin popparikulhon kanssa.Mulle on eräältä jo palstaedesmenneeltä porilaiselta tullut uhkauksia lakituvasta muun muassa. Joskin kun mä alan kunnolla vittuilemaan, niin siinä on Matlockille tarvetta. Itse olen taas pistänyt muutaman pahoitteluviestin, että nyt ei mennyt mulla ihan putkeen, että sori, ollaanks kaverit.
Mihin lasket itsesi boldaamassani kohdassa, joooh, Mensan mittarin rikkonut, kosmopoliitti, viisinkertainenpenalttilainen jne...Minua on yyveitse kehoitettu ampumaan itseäni päähän. Yksi koki tarpeelliseksi kertoa moneen otteeseen että olen trolli ja idiootti ja että tämä yyvee-sankari omistaa tämän palstan. Tässä on sanasta sanaan yksi saamani yksityisviesti: ”Vedä käteen, vitun haiseva paskaläjä.” Yhden viestin otsikko on ”vitun urpo” ja samalta nimimerkiltä sain aikaisemmin viestin missä kerrottiin että olen esimerkki siitä mitä tapahtuu kun mustalainen raiskaa huoran ja huora synnyttää raiskaamalla alulle laitetun äpärän.
Mutta muuten tää on ihan kiva paikka ja ihmiset on kivoja ja ystävällisiä eikä ollenkaan häiriintyneitä hulluja.
Mä olen joskus saanut yksityisviestin, missä kehuttiin Klaeboa, että kuinka komea on ja se johtuu siitä, että Klaebo syö niin kuin urheilijat. Iivo syö paskaa.Muistan kun tällaisesta oli puhetta palstalla joskus. Ei hiihtokisaan kukaan ole kysellyt?
Ihanaa, sana perustele on tullut takaisin!!Itse sain kesällä jalkapallon EM-kisojen johdosta vihapostia sekä aikoinaan yleisurheilun EM(vai olikohan MM)-kisojen takia kymppipykälää rikottiin yksityisviestitse. Kuitenkaan modet eivät rankkua anna, mikäli kymppipykälää rikotaan yksityisviestillä.
No mutta minäpä vastasin noihin, niin menivät jonnet hiljaisiksi. Vieläkin odottelen perusteluita heiltä.
Luultavasti niitä jotka jäivät Mensan narikassa täpärästi 99 pisteellä ulkopuolelle.Minua on yyveitse kehoitettu ampumaan itseäni päähän. Yksi koki tarpeelliseksi kertoa moneen otteeseen että olen trolli ja idiootti ja että tämä yyvee-sankari omistaa tämän palstan. Tässä on sanasta sanaan yksi saamani yksityisviesti: ”Vedä käteen, vitun haiseva paskaläjä.” Yhden viestin otsikko on ”vitun urpo” ja samalta nimimerkiltä sain aikaisemmin viestin missä kerrottiin että olen esimerkki siitä mitä tapahtuu kun mustalainen raiskaa huoran ja huora synnyttää raiskaamalla alulle laitetun äpärän.
Mutta muuten tää on ihan kiva paikka ja ihmiset on kivoja ja ystävällisiä eikä ollenkaan häiriintyneitä hulluja.