Päätit silti kuitenkin kaivella niitä vanhoja viestejä ja irroittaa yksittäisiä sanoja asiayhteyksistä. Melkoista maalitolppien siirtelyä, kun alunperin pyysin sinua todentamaan ne "vassarisyytökset" mihin et pystynyt, koska sellaista en ole sanonut.Vaikka meillä on @metukan kanssa menneet sukset jatkuvasti täällä ristiin, minusta viestien kaivelu ei palvele muuta tarkoitusta kuin jotain nöyryyttämishalua. Mulla ei nyt ole sellaista. Plus että en ole kovin hyvä käyttämään palstan hakumenetelmiä. Menisi luultavasti aivan älyttömän pitkään etsiä viestejä tuhansien joukosta.
Jos joku nyt haluaa kaivella, niin itse muistan nimimerkin ajalta ennen omaa kirjoitusoikeuttani mm. visva-nimikkeen käytöstä toisia palstalaisia kohtaan. Sittemmin on ollut milloin mitäkin paremmistoa ja sen sellaista leimakirvestä. Mutta kuten sanottu, ihan sama mulle noin niin kuin isossa kuvassa.
Kun katsoo viimeaikaista kirjoitteluasi täällä ne sisältävät toistuvaa vähättelyä ja piilovittuilua eriäville mielipiteille. Toki teet sen niin ettet suoraan lainaa kirjoittajaa, mutta kertovat paljon siitä ylimielisyydestäsi muita eri mieltä olevia kohtaan. Käytät heistä termejä kuten salaliittoteoreetikot, öyhöttäjät, lumihiutalekonservatismi. Nämä siis pelkästään tästä ketjusta muutaman viime päivän aikana.
Olen samaa mieltä siitä, että vanhojen vuosien takaisten viestien kaivaminen on nöyryyttämistä ja asiayhteyksistä irroitettuna tarkoitus vain nolata niiden kirjoittajaa. Voin omalta osalta myöntää, ilman että niitä viestejä tarvitsee kenenkään lähteä kaivelemaan, että olen jossain yhteyksissä syyllistynyt kirjoittajien luokitteluun ja dissaamiseen turhankin kärkkäästi sekä myös saanut niistä asiaan kuuluvat pelikiellot.
Sinulta en odota samaa suoraselkäisyyttä myöntää omat virheensä tai edes kykyä nähdä niitä.
Tämä tällä erää tästä aiheesta osaltani.