Ja tässä on sekin puoli, että palstaa luetaan myös ilman kirjoitusoikeuksia vaikka kuinka paljon. Olen tästä kertonut aiemminkin, mutta itselläni kävi niin, että paljastin henkilöllisyyteni jääkiekkoiluun liittyneen kirjallisen tutkimukseni kautta, mikä oli iso virhe. Tuon jälkeen sain aika ikäviäkin uhkauksia, mutta nimenomaan palstan ulkopuolella, sillä varsin monella oli mennyt tunteisiin voimakas kritiikkini Jokereita ja KHL:ää kohtaan. Korostetaan vielä, että itse palstalla henkilöllisyydestäni tuli vain muutamia aika säälittäviä ivailuja, muttei mitään sen vakavampaa. KHL-kritiikistä yms. sitten vittuilua sun muuta kuonaa.Joidenkin kohdalla ei vaikuta kovinkaan kevyeltä, kun yksityisviesteillä lähetellään kaikenlaista tappouhkauksista lähtien. Mua nuo nyt lähinnä hymyilyttää, mutta joku toinen voi kokea sen hyvinkin ahdistavana ja jopa pelottavana. Itsehän olen pysytellyt koko ajan anonyyminä täällä, mutta onhan niitäkin, jotka ovat vastaavia saaneet kokea ihan omalla nimellään ja sen vuoksi jokaisen kannattaa miettiä paljonko täällä haluaa oikeasti kertoa itsestään ja esim. työstään.
Tämän oman kokemukseni perusteella sanoisin, että palstalla tulee ehdottomasti pitää kiinni kaikesta anonymiteetistä mahdollisimman tiukasti.