Niinpä. Toisaalta tuosta tulee mieleen, että kaikille muille sopisi vittuilla, pullistella ja jankata, mutta poliisille ei parane päätään aukoa.Katso sen mun vastaus nimimerkille @Alejandro
Se on siis oma mielipiteeni asiasta ja voisi olla kokeilemisen arvoinen. Toki siinä sitten paljastuu ne modet jolloin paluuta ei ole.
Se tyytymättömyys kun perustuu vain ja ainoastaan virheellisiin olettamiin ja kokemuksiin. Todellisuudessa täällä on oikein hyvin perustellut pelikieltopäätökset ja samat säännöt kaikille.Muutama nimimerkki tuli kertomaan tyytymättömyytensä siihen, että toisen mielipiteen edustajia eivät koske samat säännöt kuin heitä.
Eih! Ei tässä ole kyse siitä mitä poliittista suuntausta kukin kannattaa, vaan siitä, minkälaista kieltä käyttää ja miten viestinsä kirjoittaa. Palstalla on roppakaupalla ihan sivistyneesti kirjoittavia konservatiiveja, joilla on isojakin mielipiteitä, mutta jotka eivät saa viesteistään kirjoituskieltoa. Samoin on joukko vasemmistolaisia, jotka ovat saaneet lähtöpassit.Asian tila olisi varsin helppo todistaa keräämällä dataa eri poliittista suuntausta kannattavien henkilöiden sääntöjen vastaisista viesteistä suhteessa jaettuihin pelikieltoihin.
Nyt siirrät maalitolppia. Vastasin viestiin jossa luki näin:Niinpä. Toisaalta tuosta tulee mieleen, että kaikille muille sopisi vittuilla, pullistella ja jankata, mutta poliisille ei parane päätään aukoa.
Tuo kaikille muille vittuilu oli sinun itsesi rakentama olkiukko.Lisäksi tuo uudistus vaan lisäisi suurten sorrettujen kitinää, jos saisivat (muka) aiheettomasti pelikieltoa modekäyttäjän kanssa käydyn kinastelun jälkeen. Väitän, että tuo modetäppä veisi ojasta allikkoon.
Tämä on aika rohkea väittämä ottaen huomioon, että se perustuu vaan ja ainoastaan sinun subjektiiviseen näkemykseesi.Se tyytymättömyys kun perustuu vain ja ainoastaan virheellisiin olettamiin ja kokemuksiin. Todellisuudessa täällä on oikein hyvin perustellut pelikieltopäätökset ja samat säännöt kaikille.
No mutta! Ei se perustu, vaan varsin kattavaan katsaukseen siitä, mitä palstalla tapahtuu. Kuten tuossa ylhäällä esitetään, minäkin kannustan näyttämään, missä ne vääryydet tapahtuvat. Olen aika poletti, että mitään todellista vääryyttä ei löydy. Joka tapauksessa todistustaakka on niillä, jotka väittävät että täällä on jotain suuria epäkohtia, ja että konservatiiveja sorretaan.Tämä on aika rohkea väittämä ottaen huomioon, että se perustuu vaan ja ainoastaan sinun subjektiiviseen näkemykseesi.
Jos näin on niin hyvä juttu. Pääsevät modet vähemmällä, kun ollaan kaikki kiltisti.Nyt siirrät maalitolppia. Vastasin viestiin jossa luki näin:
Tuo kaikille muille vittuilu oli sinun itsesi rakentama olkiukko.
Ja boldaus siis minun tekemä.
Esimerkiksi tämän vuorokauden toisiksi tykätyin viesti näyttää olevan pitkä ja hyvin argumentoitu vastine asiattomasti käyttäytyvälle nimimerkille, joka on nostettu tässäkin ketjussa esille useaan otteeseen esimerkkinä henkilöstä, jota eivät koske samat säännöt kuin muita.No mutta! Ei se perustu, vaan varsin kattavaan katsaukseen siitä, mitä palstalla tapahtuu. Kuten tuossa ylhäällä esitetään, minäkin kannustan näyttämään, missä ne vääryydet tapahtuvat. Olen aika poletti, että mitään todellista vääryyttä ei löydy. Joka tapauksessa todistustaakka on niillä, jotka väittävät että täällä on jotain suuria epäkohtia, ja että konservatiiveja sorretaan.
Melkoinen esimerkki, kun tuosta kyseisestä viestistä on jo ilmoitettu tulevan kirjoittajalleen rangaistus. Niin ikään, kuten tässäkin ketjussa on tuotu esille, tuo kyseinen nimimerkki on saanut aiempien vuosien aikana kirjoituskieltoa sääntöjä rikkoneista viesteistä.Esimerkiksi tämän vuorokauden toisiksi tykätyin viesti näyttää olevan pitkä ja hyvin argumentoitu vastine asiattomasti käyttäytyvälle nimimerkille, joka on nostettu tässäkin ketjussa esille useaan otteeseen esimerkkinä henkilöstä, jota eivät koske samat säännöt kuin muita.
Kenen toimesta ja koska tämä kattava katsaus on tehty?No mutta! Ei se perustu, vaan varsin kattavaan katsaukseen siitä, mitä palstalla tapahtuu.
No mutta! Tämä viittaamasi varsin ”kattava katsaus” on edelleen näitä sinun omia subjektiivisia näkemyksiä, joita heittelet tyylillesi uskollisena faktoina tänne. Se on toki sinun oikeutesi.No mutta! Ei se perustu, vaan varsin kattavaan katsaukseen siitä, mitä palstalla tapahtuu. Kuten tuossa ylhäällä esitetään, minäkin kannustan näyttämään, missä ne vääryydet tapahtuvat. Olen aika poletti, että mitään todellista vääryyttä ei löydy. Joka tapauksessa todistustaakka on niillä, jotka väittävät että täällä on jotain suuria epäkohtia, ja että konservatiiveja sorretaan.
Mun. Hauku vaikka taas vassariksi kuten olet niin monesti aiemminkin tehnyt.Kenen toimesta ja koska tämä kattava katsaus on tehty?
Vastasin tuohon viestiin jo tyhjentävästi. Siitä viestistä on moderaattoreiden ilmoituksen mukaisesti tulossa pelikielto, joten kyse on ihan puhtaasti faktoista.Tuossa @Silinterihattu yllä antoi sinulle pyytämäsi esimerkin ja se on myös @Tuamas & co tutustuttavissa. Vähemmän yllättäen tämä ei sinulle sopinut. Johtunee yhtenevästä arvomaailmasta kyseisen käyttäjän kanssa, joka myös on oikeutesi. Vielä käsitykseni mukaan mitään pelikieltoa ei ole jaettu.
Mun. Hauku vaikka taas vassariksi kuten olet niin monesti aiemminkin tehnyt.
Tuossa @Silinterihattu yllä antoi sinulle pyytämäsi esimerkin ja se on myös @Tuamas & co tutustuttavissa. Vähemmän yllättäen tämä ei sinulle sopinut. Johtunee yhtenevästä arvomaailmasta kyseisen käyttäjän kanssa, joka myös on oikeutesi. Vielä käsitykseni mukaan mitään pelikieltoa ei ole jaettu.
Saat pistää aika paljon aakkosia tuohon lisää.Tämä olisi hyvä uudistus. Uskoisin, että puhdistaisi ilmaa kivasti.
Sanktiopäätöksissä oisi voisi myös maininta @Moderaattorit jotka ovat asian ratkaisseet:
'Nimierkille X yhden viikon pelikielto provosoinnista.
Asian ovat ratkaisseet moderaattorit A, B ja C."
Kuten sanottu, todistustaakka on niillä jotka täällä huutavat sutta. Minä kerroin jo, miten olen asiaa seurannut ja että täällä on oikein hyvin perusteltu ja tasapuolinen modelinja. Yksi esimerkki vastakkaisesta on annettu, mutta se on tosiasiassa puuta heinää, sillä ko. viesti on johtanut kurinpidollisiin toimenpiteisiin.Niin, eli loppujen lopuksi se alkuperäinen väite on totta; se on kuin onkin sinun subjektiivinen näkemyksesi. Ensin toki väitit toista, mutta mitäs pienistä.
edit. mielipide -> näkemys
Näytätkö vielä ne monet viestit jossa olen sanonut juuri sinua vassariksi.Mun. Hauku vaikka taas vassariksi kuten olet niin monesti aiemminkin tehnyt.
Aika vahva statement käyttäjältä, joka on useaan kertaan korostanut ettei ole mode. Muistaakseni siinä modejen kommentissa luki, että tapaus on käsittelyssä.Siitä viestistä on moderaattoreiden ilmoituksen mukaisesti tulossa pelikielto, joten kyse on ihan puhtaasti faktoista.
Tästä olemme toki pääsääntöisesti täysin samaa mieltä. Eli palataan asiaan, kun nähdään mitä arvontakone antaa?Niin, tuo Palestiina-Israel -ketjun väännöt aiheuttavat melkoisesti tunteita ja näemmä siellä on vähän lähtenyt laukalle. Itsekin jätän koko ketjun pääsääntöisesti nykyään väliin, koska konflikti on sen verran monisyinen ja inhimillisesti katsottuna katastrofi, että vaatisi jäätävän pitkiä viestejä laajalla taustoituksella ja silti tulisi todennäköisesti paskaa niskaan.
Ennen kuin nähdään millaista pekkaa ja kuinka paljon on tulossa, on vähän erikoista käyttää sitä minään esimerkkinä vaikkapa koetulle biakselle, joka oli se homman kluu jota yritin peräänkuuluttaa.
Jos ko. viestinvaihdosta ei seuraa rangaistuksia tai ne ovat kiistanalaisia, voidaan palata tähän asiaan ja yhdessä tsekata mennäänkö nyt yhdellä, kahdella vai kolmella sääntökirjalla.
Näytätkö vielä ne monet viestit jossa olen sanonut juuri sinua vassariksi.
Ai tästäkö me nyt saivarrellaan?Aika vahva statement käyttäjältä, joka on useaan kertaan korostanut ettei ole mode. Muistaakseni siinä modejen kommentissa luki, että tapaus on käsittelyssä.
Jotain tällaisia?Jos niitä @Metukka viestejä kuitenkin löytyy, jossa hän kutsuu tätä vassariksi, lupaan nostaa käden pystyyn virheen merkiksi.
En millään jaksaisi kaivella näitä, mutta jooh...Vai onko niin, että PB:n sanoma ei istu omaan vasemmistolaiseen maailmankuvaasi? Se kun on huono peruste ehdottamallesi sensuurille.
En millään jaksaisi kaivella näitä, mutta jooh...
Mulle on loppupeleissä yks hailee tämän asian kanssa. En viitannut alunperin mihinkään yksittäiseen viestiin, mutta tuo nyt pomppasi ensimmäisenä esille kun esimerkkiä vaaditte.Onko sinulle "vasemmistolainen maailmankuva" ja "vassari" samaa tarkoittavia asioita? Minulle ainakaan ei.. Jos on, niin silloin ymmärrän alkuperäisen pointtisi, ja nostan sen käden virheen merkiksi. Minä ainakin katson tuon jälkimmäisen sanan niin vahvasti henkilöön viittaavana, että se on terminä ihan eri maailmasta kuin tuo ensimmäinen.
Ainakin yhdeltä käyttäjältä loppuisi kirjoittelu kokonaan, kun ei olisi paikkaa mihin kirjoittaa housuunpaskomisesta ja ryyppäämisestä. Nyt oltiin päästy jo baarin lattialle ripulointiin.Palstalla on useita kirjoittajia joilla reilusti yli 99% viesteistä koskee jotain ihan muuta kuin jääkiekkoa. Jäisikö heitä kukaan kaipaamaan jääkiekkopalstalla?