Lisäksi tekoäly voisi kirjoittaa myös palstan viestit.
Joo, tosiaan alkukesästä tähän tuli taas mahdollisuus.Eikös nimimerkin muuttaminen pitänyt olla mahdollista vain yhden kerran?
Ethän sä ole edes itse vaikuttanut oikean elämän nimeesi. Miksi siitä pitäisi olla ylpeä?Sama henkilö kuitenkin kyseessä, mutta henkilökohtasesti täytyy sanoa, ettei oikeassa elämässä tulisi vaihdettua omaa nimeä kertaakaan. Sen verran ylpeä siitä kuitenkin täytyy olla.
Totta kai perheestä on ylpeä nimivalinnoista ja sitä kautta.Ethän sä ole edes itse vaikuttanut oikean elämän nimeesi. Miksi siitä pitäisi olla ylpeä?
Mennee löylypuoli pierujen haisteluksi samaa mieltä olevien kesken, jos ”väärää” vähemmistömielipidettä edustavat saavat nopeasti kirjoituskiellot.
Tämä on hyvä kehitysehdotus!Kolmantena, kirjoittajan elämänkatsomus pitäisi olla nähtävissä
Tekstit voi tottakai olla mitä vain, mutta entäs videot? Tai kai nekin voidaan väittää olevan Putinin Tekoälyarmeijan tekosia. Niillä on vaan teknologia niin edellä länsimaita, että jopa videot näyttää autenttisilta.Ettekö te ihan oikeasti harrasta mitään lähdekritiikkiä noille "mielipiteensä kertojien" mediaupotuksille?
AI tekee niin hauskoja juttuja, että nimenomaan videoihin suhtautuisin äärimmäisellä epäluulolla näissä asioissa.Tekstit voi tottakai olla mitä vain, mutta entäs videot? Tai kai nekin voidaan väittää olevan Putinin Tekoälyarmeijan tekosia. Niillä on vaan teknologia niin edellä länsimaita, että jopa videot näyttää autenttisilta.
Tekstit voi tottakai olla mitä vain, mutta entäs videot? Tai kai nekin voidaan väittää olevan Putinin Tekoälyarmeijan tekosia. Niillä on vaan teknologia niin edellä länsimaita, että jopa videot näyttää autenttisilta.
Löylyhuoneen osiokohtaisia pelikieltoja jatkossa matalammalla kynnyksellä
Palstan Löylyhuone-osio avattiin noin 2,5 vuotta sitten tammikuussa 2021. Löylyhuoneen saatesanoissa kerroimme, että moderointi on tavanomaista tiukempaa ja kynnys osiokohtaiseen kirjoituskieltoon on tavanomaista matalampi. Emme välttämättä ole kaikilta osin onnistuneet tiukemmassa moderoinnissa ja varmaa on, että Löylyhuonetta koskevia kirjoituskieltoja ei ole jaettu yhtä matalalla kynnyksellä kuin Löylyhuonetta perustettaessa ajattelimme tekevämme.
Tänä kesänä Löylyhuoneessa on ollut havaittavissa entistä enemmän sellaista keskustelutapaa, jota emme kaipaa: viestejä, missä ei ole lainkaan tarkoitus keskustella toisten kirjoittajien kanssa, paljon ohi ketjun aiheen kirjoittamista, epäolennaisuuksiin tarttumista kanssakirjoittajan viestistä, turhia ja sisällöttömiä viestejä, varsin tarkoituksellisia provosointeja, enemmän tai vähemmän tahallista väärinymmärtämistä ja paljon muuta mouhoamista. Eli paljon sellaista, mikä ei millään tapaa edistä hyvää keskustelua.
Olemme päättäneet, että tästä hetkestä alkaen tulemme jakamaan Löylyhuonetta koskevia osiokohtaisia pelikieltoja herkemmin. Tämän halusimme jakaa tiedoksi, kun nyt otamme tiukemman linjan Löylyhuoneen osalta käyttöön.
Mainittakoon vielä, että Löylyhuoneen tai minkä tahansa yksittäisen osion osiokohtaisten pelikieltojen asteikko alkaa pidemmistä pelikielloista kuin koko palstaa koskevien pelikieltojen asteikko.
Periaatteessa kuulostaa hyvältä linjaukselta, mutta käytäntö ratkaisee. Jos alatte kitkeä tyhjänpäiväistä provoamista tasapuolisesti, hienoa. Minäkin aiheutan teille siinä tapauksessa paljon vähemmän päänvaivaa jatkossa. Mutta jos ideana on vain amplifioida nykylinjaa kuten pahoin pelkään, siinä tapauksessa olen varmaan jatkossa aika paljon pelikiellossa. Tämä metsä nimittäin vastaa jatkossakin niin kuin siihen huudetaan. Se ei muutu.
Ei toi nyt paha ole, mun edelliseen pelikieltoon kaivettiin perusteluksi "rasistinen" viesti vuodelta 2022, joka kuitenkin viime syksyn aikana osoittautuikin paikkansa pitäväksi ennustukseksi.Ihanko aikuisten oikeesti tuohon @olleby n pelikieltoon kaiveltiin viesti, joka on kirjoitettu lähes 3kk sitten Euroviisujen liveseurantaketjuun?
Ja joo, en ole itsekään jaksanut lukea löylyhuoneen riitelyketjuja.
Löylyhuoneen punainen joukkue ei käytännössä koskaan mistään. Sisältää itse itsensä liberaaleiksi määritteleviä kirjoittajia, jotka itku silmäkulmassa valittavat tänne siitä, kun heitä luullaan vasemmistolaisiksi. Kyynel. Kuulemma vihervasemmisto-käsitettä ei saa käyttää niin olen lanseerannut tämän "punaisen joukkueen" kuvaamaan juuri sitä porukkaa. Ei varmaan kannata sitäkään käsitettä ylianalysoida.
Noh, nyt polarisaatio koko ajan raukeaa, kun kenelläkään edes semisäännöllisesti kirjoittavalla ei-punaisen joukkueen nimimerkillä ei ole enää kirjoitusoikeuksia. Ja jos joku yrittää tulla mukaan, äkkiäkö sille porukalla auotaan päätä niin kauan, että modet voivat pistää sen pihalle myös. Vaikka vedoten "kokonaisuuteen", jolleivat muuta keksi. Kun syyllinen on tiedossa, rikos kyllä keksitään.
Sisältää itse itsensä liberaaleiksi määritteleviä kirjoittajia, jotka itku silmäkulmassa valittavat tänne siitä, kun heitä luullaan vasemmistolaisiksi. Kyynel. Kuulemma vihervasemmisto-käsitettä ei saa käyttää niin olen lanseerannut tämän "punaisen joukkueen" kuvaamaan juuri sitä porukkaa. Ei varmaan kannata sitäkään käsitettä ylianalysoida.
Lähes kaikki jäljellä olevat kyllä. Nyt kun kymmeniä aktiivisia nimimerkkejä on toisesta leiristä poistettu.Mielenkiinnosta kyseisen, että tarkoitatko siis, että määrittelet tähän "punaiseen joukkueeseen" lähes kaikki Löylyhuoneeseen kirjoittavat? Siellä kun määrällisesti kirjoittajista taitaa kuitenkin huomattavasti suurempi osa olla oikeistolaisia.
Suurempi osa on toisesta jengistä on lentänyt pihalle. Tulevaisuudessahan Löylylässä ei mitään todellista keskustelua tule olemaan, koska meininki on vedetty "Ylen Aamu-tv" tasolle, jossa saman jengin pelaajat pääsee kritiikittä heittämään mielipiteitään ja tykkäyksiä satelee. Toki Jatkoaika ei taida sentään veromarkoilla pyöriä.Siellä kun määrällisesti kirjoittajista taitaa kuitenkin huomattavasti suurempi osa olla oikeistolaisia.
Suurempi osa on toisesta jengistä on lentänyt pihalle.