Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 245 082
  • 13 705

RexHex

Jäsen
Suosikkijoukkue
NHL
Minä olen itse miettinyt kun täällä on aika monesti viljelty "Tehtaankadun trolli" tai "Kremlin palkollinen" ja muita vastaavia nimityksiä, niin eikö noissa selkeästi arvuutella henkilön työpaikkaa ja samalla siis henkilöllisyyttä?
 

Rautapohkeet

Jäsen
Suosikkijoukkue
Jokerit, suomalainen Jokerit, ei khl-joukkue
Tuo Wenzelin pelikielto on kyllä kummallinen. Pelicansin toimistolla on varmaan 10-20 henkeä töissä, eikä tuossa viestissä viitattu kehenkään nimellä.

Saako siitäkin pelikieltoa, jos kertoo jollekkin käyttäjälle että "meneppä takas sinne kassalle", eli arvuuttelee toisen käyttäjän ammattia?
Tämän pelikiellon perusteella myös ammatin arvuuttelu on kiellettyä. Onko näin? Tähän osannee vastata vain @Moderaattorit
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Aivan helvetin selkeä sääntö ja silti täällä tasaisin väliajoin jaksetaan leikkiä tyhmää.
No niin, kuka on mennyt antamaan Donald Trumpille tunnukset Jatkikseen? Tulkaas joku nyt kertomaan.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
No niin, kuka on mennyt antamaan Donald Trumpille tunnukset Jatkikseen? Tulkaas joku nyt kertomaan.
Kaivat tarkoituksella verta nenästä?
Teikäläisen historialla tästä napsahtaa taatusti kuukauden visiitti banaanisaarille.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kaivat tarkoituksella verta nenästä?
Teikäläisen historialla tästä napsahtaa taatusti kuukauden visiitti banaanisaarille.
No kun ei olekaan sääntöjen vastainen tuo viestini. Tämähän oli vain demonstraatio siitä kuinka sääntö ei todellakaan ole mikään "helvetin selkeä"...

Toki siinä mielessä olet jäljillä että moderaattoreiden historian tuntien, minulle voidaan antaa rangaistus vaikken sääntöjä ole rikkonutkaan.
 

Roger Moore

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kokudo Keikaku, Miljoonamiehistö, Ranska, KuPS
Toki siinä mielessä olet jäljillä että moderaattoreiden historian tuntien, minulle voidaan antaa rangaistus vaikken sääntöjä ole rikkonutkaan.
Milloin ajattelit päästä yli tästä katkeruudesta koskien "väärin" annettuja pelikieltoja?
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Ei ole mitään katkeruutta. En vain hyväksy kieroilua.
Usein katkerat ihmiset eivät itse havaitse, että oma käytös perustuu katkeruuteen. Näin myös sinun kohdallasi, sillä ei tässä mistään kieroilusta ole kyse, pelkästään omasta katkeruudestasi.

Ihan tiedoksi vain, että rikoit tuossa edellä sääntöjä täysin selkeästi. Jos siitä pelikieltoa napsahtaa, niin se ei ole kieroilua tai vääryyttä, vaan ihan omaa syytäsi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Ihan tiedoksi vain, että rikoit tuossa edellä sääntöjä täysin selkeästi. Jos siitä pelikieltoa napsahtaa, niin se ei ole kieroilua tai vääryyttä, vaan ihan omaa syytäsi.
Kiitos tästä että osoitat teesini sääntöjen tulkintojen sekavuudesta täysin todeksi.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Kyseinen sääntökohta on kyllä erittäin selkeä. Toki mitä tahansa voi halutessaan tulkita väärin, mutta siitä saa syyttää itseään.
Olen täysin samaa mieltä.

Mutta moderaattorit haluavat sotkea asioita tulkitsemalla tuota jolloin syntyy älyvapaa sääntösekamelska.... Toki perimmäinen syy näille sääntätulkinnoille on ihan vain se että voidaan suosia toisia ja syrjiä muita kirjoittelijoita
 

Nelfor

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP
Olen täysin samaa mieltä.

Mutta moderaattorit haluavat sotkea asioita tulkitsemalla tuota jolloin syntyy älyvapaa sääntösekamelska.... Toki perimmäinen syy näille sääntätulkinnoille on ihan vain se että voidaan suosia toisia ja syrjiä muita kirjoittelijoita
Suosittelen raportoimaan sellaiset viestit, mistä kieltoa pitäisi tulla. Jos ei tule, niin nosta tapaukset esille vaikka tässä ketjussa, niin voidaan tarkastella niitä yhdessä ja kysellä modeilta selitystä. Kukaan ei hyödy mitään siitä, että huutelee tulkinnoista ja syrjinnästä, jos ei nosta esille niitä tapauksia, missä näin mielestäsi tapahtuu.

Sitten jos nämä tilanteet ovat kaikkien muiden paitsi sinun mielestä selkeitä ja tuomittu oikein, niin ehkäpä kannattaa lopettaa nämä huutelut ja katsoa peiliin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Suosittelen raportoimaan sellaiset viestit, mistä kieltoa pitäisi tulla
Aika heikko tulos on ollut kun olen raportoinut viestejä
Jos ei tule, niin nosta tapaukset esille vaikka tässä ketjussa, niin voidaan tarkastella niitä yhdessä ja kysellä modeilta selitystä.
Moderaattorit vetoavat kuitenkin siihen etteivät ota kantaa yksittäisiin tapauksiin
Sitten jos nämä tilanteet ovat kaikkien muiden paitsi sinun mielestä selkeitä ja tuomittu oikein, niin ehkäpä kannattaa lopettaa nämä huutelut ja katsoa peiliin.
No jääpä odottelemaan kuinka tuosta Trump viestistä tulee mulle rankkua. Mutta älä pidätä hengitystösi...
 

iRobot

Jäsen
Suosikkijoukkue
Suomi
Sinänsä jännä, että nykyisellään suht järjettömään sääntöön yritetty tuoda "järkeä" sallimalla suomea osaamattomien henkilöiden arvuuttelu hassutteluna. Vai miten se nyt menikään, Donald Trump lienee sallittu, kuten raskas tuossa vihjailee.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Sinänsä jännä, että nykyisellään suht järjettömään sääntöön yritetty tuoda "järkeä" sallimalla suomea osaamattomien henkilöiden arvuuttelu hassutteluna. Vai miten se nyt menikään, Donald Trump lienee sallittu, kuten raskas tuossa vihjailee.
Ainakin muistelisin että näin on, Ursula von der Leyenistä pääsi ainakin kuin koira veräjästä viime vuonna koska ei ole oletettavasti suomen kielen taitoinen henkilö.
 

redpecka

Jäsen
Sinänsä jännä, että nykyisellään suht järjettömään sääntöön yritetty tuoda "järkeä" sallimalla suomea osaamattomien henkilöiden arvuuttelu hassutteluna. Vai miten se nyt menikään, Donald Trump lienee sallittu, kuten raskas tuossa vihjailee.

Ainakin muistelisin että näin on, Ursula von der Leyenistä pääsi ainakin kuin koira veräjästä viime vuonna koska ei ole oletettavasti suomen kielen taitoinen henkilö.
Näin on sanottu. Suomea osaamattomat ja kuolleet henkilöt eivät kuulu henkilöllisyydenarvuuttelun piiriin. Mutta voisihan tuollaisesta idioottimaisesta Moi Michael Jackson -herjasta langettaa kakkua muiden pykälien perusteella, vaikka samaisen kuukauden. Kuka kaipaa tai jaksaa tätä tahallista nokkelaa hämmentämistä kuten nyt tässäkin ketjussa edellinen sivu.
 

BigRedCat

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Eihän se pointti ole "kuka kaipaa", joka ylipäätään on huono ohjenuora kun ihmiset kaipaavat kovin erilaisia asioita eikä kaikkea ole pakko lukea. Ihan pätevä osoitus nimimerkiltä @heavy siitä, että "ihan selvä juttu, mikä tässä on niin vaikeaa" -säveltä jankuttavat eivät itsekään kykene sääntöä käytäntöineen tulkitsemaan oikein. Muuten vähän turhaa valitusta kuvitellustahenkilöjahdista.

Ei tuo sääntö nyt mikään suuri ongelma ole mutta välillä aiheuttaa kieltämättä hupaisia ja monitulkintaisia tilanteita. Silloinkin kun tarkoituksena ei ole ollut arvuutella kenenkään henkilöllisyyttä.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Muuten vähän turhaa valitusta kuvitellustahenkilöjahdista.
No minä tietysti kirjoitan enimmäkseen omakohtaisista kokemuksista, en minä kiistä etteikö täällä muitakin voida mielipidevainota. Vaikka otan toki välillä kyllä kantaa muihinkin kohdituneisiin epäreiluuksiin kuten esim Evertonin älyttämän epäreiluun rangaistukseen verrattuna moderoinnin muuhun linjaan.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Joo, kyllähän täällä eriarvoistetaan käyttäjiä, kun modet voivat käyttää tuota kirjoittamatonta alapykälää kymppisäännön kohdalla, jos niin haluavat. Jälleen kerran moderaattoreiden lellikki @heavy saa erityiskohtelua, eikä tipu pelikieltoa, vaikka sääntöjen mukaan sellaisen voisi antaa.
Kyllähän tuli otettua iso riski tämän suhteen.

Olisihan nyt saattanut olla vähän samanlainen tilanne kuin muutama vuosi sitten kun minulle heitetty "Moi Kauko Röyhkä" ei tuonut heittäjälle mitään rangaistusta, koska sääntö oli modejen kertoman mukaan sillä viikolla tauolla...

Eli tällä viikolla tuo ulkomaalaispoikkeamakin "olla tauolla" ja mulle muutama viikko paukahtaa rankkua. Toki voihan se rankku tulla vielä huomenna ja vaikka jollakin aivan muulla keksimällä keksityllä syyllä. Että on sulla vielä toivoa saada tahtosi läpi.
 

Ötökkä

Jäsen
Suosikkijoukkue
KalPa, Panthers, Lentävä maalivahti
Kyllähän tuli otettua iso riski tämän suhteen.

Olisihan nyt saattanut olla vähän samanlainen tilanne kuin muutama vuosi sitten kun minulle heitetty "Moi Kauko Röyhkä" ei tuonut heittäjälle mitään rangaistusta, koska sääntö oli modejen kertoman mukaan sillä viikolla tauolla...

Eli tällä viikolla tuo ulkomaalaispoikkeamakin "olla tauolla" ja mulle muutama viikko paukahtaa rankkua. Toki voihan se rankku tulla vielä huomenna ja vaikka jollakin aivan muulla keksimällä keksityllä syyllä. Että on sulla vielä toivoa saada tahtosi läpi.
Kyse lienee myös siitä että eihän modet kaikkea huomaa. Itse esim jätin joskus ilmoittamatta kun minua arveltiin ihmiseksi josta viestissä puhuin.
 

heavy

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauska tuo Iownyourfacen rankku kun vertaa sitä vaikka siihen ketjun seuraavaan viestiin. Se olikin kai jostain syystä tarpeellinen ja löylyhuoneeseen hyvää sisältöä tuova oneliner...
 

ernestipotsi

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK
Hauska tuo Iownyourfacen rankku kun vertaa sitä vaikka siihen ketjun seuraavaan viestiin. Se olikin kai jostain syystä tarpeellinen ja löylyhuoneeseen hyvää sisältöä tuova oneliner...

Jep.

Se, että linkkaa maahanmuuttajia käsittelevän uutisen maahanmuuttajia käsittelevään ketjuun on väärin, mutta sisällötön onelineri ei.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös