Kohta varmaan suljetaan tämäkin ketju.Nyt olisi varmaan hyvä aika mennä sänkyyn laskemaan lampaita (tai vaikka kärpäsiä) ja lopettaa tämä "keskustelu" tykkänään.
Hyvää yötä toivottaen,
Moderaattorit
Kohta varmaan suljetaan tämäkin ketju.Nyt olisi varmaan hyvä aika mennä sänkyyn laskemaan lampaita (tai vaikka kärpäsiä) ja lopettaa tämä "keskustelu" tykkänään.
Hyvää yötä toivottaen,
Moderaattorit
Viihdearvo! Muistetaan viihdearvo. Keskustelupalstoilla maleksiminen on myös viihdettä ja romani-ketjun keskustelussa, tai "keskustelussa" alkoi juuri olla meno parhaimmillaan, kunnes se lukittiin.Kyllä monipuolinen keskustelu on hyvästä, mutta rumimpia rönsyjä on joskus ihan paikallaan leikellä pois ettei pääse villiintymään.
Tietty harmi, jos jollekin se romani-kokemusten ja stereotypioiden kertaaminen oli kovin tärkeää. Ehkä sitä voi jatkaa kunnallisessa terapiassa?
Kuka on Mike ja mikä hänestä tekee palstalegendan?Taas lähti palstalegenda, jo Kiekkopesän ajoilta, isoista ovista pihalle, Mike.
Ja vielä erikoisemmaksi tuon tekee se, että syynä tähän pelikiellon arvoiseen kiehahtamiseen taisi toimia merkittävissä määrin Jatkoajan kesätyttöäänestyksen vuosimallia 2017 finaalissa annetut kommentit, jotka kyllä itse olisin kuitannut ihan huumorilla. No toisaalta kantaahan se Väyrysen Paavokin vielä kaunaa vuosikymmenten takaisista tapahtumista, että siihen nähden joku viiden vuoden takaisten kommenttien hiertäminen on vielä pientä. Ihmiset on välillä aika kummallisia.Aika erikoista mennä hankkimaan itselleen viikon pelikielto Kesätyttö -ketjussa suuttumalla muille näiden naismausta.
Itse taas mietin että mikähän se linja tässä on, pelikiellon hankkineen henkilön mukaan olen "vitun nolo", "säälittävä" ja "täysin kusipää". Lisäksi muita käsketään menemään hoitoon ja taisi jotkut muutkin olla noloja ja säälittäviä.Aika erikoista mennä hankkimaan itselleen viikon pelikielto Kesätyttö -ketjussa suuttumalla muille näiden naismausta. En vaan jaksa ymmärtää, sillä vaikka kyseessä on yksi tärkeimmistä äänestyksistä, mitä Jatkiksessa vuosittain järjestetään, ei sen takia kannata repiä pelihousujaan. No, toivottavasti viikko rauhoittaa tuota yhtä nimimerkkiä.
Jos nuo kaikki "tittelit" liittyvät siihen vuoden 2017 episodiin, niin täytyy myöntää, että olen vielä enemmän kujalla. Olen käynyt lukemassa kyseiseltä vuodelta peräisin olevat yksinpuhelut enkä vieläkään ymmärrä raivoamisen syytä. Kyseessä on sentään vain näyttelijä, jollaisia on Hollywoodissakin tuhansia.Itse taas mietin että mikähän se linja tässä on, pelikiellon hankkineen henkilön mukaan olen "vitun nolo", "säälittävä" ja "täysin kusipää". Lisäksi muita käsketään menemään hoitoon ja taisi jotkut muutkin olla noloja ja säälittäviä.
Ja näistä siis selvisi viikolla vaikka taisi tuossa useampikin henkilökohtainen hyökkäys olla. Eikä siinä, itsehän huomasin nuo hassuttelut vasta eilen enkä täten päässyt livetykitykseen mukaan.
Erikoinen kaveri tuntuu olevan. Syyttää muita raivoamisesta ja itse syyllistyy mitä pahimpiin henkilökohtaisuuksiin, joita roiskiikin sitten vähän joka suuntaan. Eikä tämä todellakaan vaadi edes sen kummempaa provoamista "vastapuolelta".Itse taas mietin että mikähän se linja tässä on, pelikiellon hankkineen henkilön mukaan olen "vitun nolo", "säälittävä" ja "täysin kusipää". Lisäksi muita käsketään menemään hoitoon ja taisi jotkut muutkin olla noloja ja säälittäviä.
Ja näistä siis selvisi viikolla vaikka taisi tuossa useampikin henkilökohtainen hyökkäys olla. Eikä siinä, itsehän huomasin nuo hassuttelut vasta eilen enkä täten päässyt livetykitykseen mukaan.
Erään "tyylisuunnan kannattajat", niin yrittävät määräillä mitä mieltä ihmiset saavat olla.Aika erikoista mennä hankkimaan itselleen viikon pelikielto Kesätyttö -ketjussa suuttumalla muille näiden naismausta. En vaan jaksa ymmärtää, sillä vaikka kyseessä on yksi tärkeimmistä äänestyksistä, mitä Jatkiksessa vuosittain järjestetään, ei sen takia kannata repiä pelihousujaan. No, toivottavasti viikko rauhoittaa tuota yhtä nimimerkkiä.
Noh joo, piti itsekin katsoa mitä sinne aikoinaan kirjoitin ja en nyt varsinaisesti raivoamisena tuota itse pitänyt. Mutta tällästä tää joskus on.Jos nuo kaikki "tittelit" liittyvät siihen vuoden 2017 episodiin, niin täytyy myöntää, että olen vielä enemmän kujalla. Olen käynyt lukemassa kyseiseltä vuodelta peräisin olevat yksinpuhelut enkä vieläkään ymmärrä raivoamisen syytä. Kyseessä on sentään vain näyttelijä, jollaisia on Hollywoodissakin tuhansia.
Ylipäänsä on omituista, että joku julkisuuden henkilö aiheuttaa noin voimakkaita tunteita joissain ihmisissä, että hänen vuokseen aletaan raivoamaan vuosia vanhaa asiaa ja alennutaan käyttämään tuollaisia nimityksiä toisesta henkilöstä.
Meillähän oli parin viestin debatti jo aiemmin mutta maltoin mieleni ja se rauhoittui. Tosin ilmeisesti jäi jotain hampaankoloon.Erikoinen kaveri tuntuu olevan. Syyttää muita raivoamisesta ja itse syyllistyy mitä pahimpiin henkilökohtaisuuksiin, joita roiskiikin sitten vähän joka suuntaan. Eikä tämä todellakaan vaadi edes sen kummempaa provoamista "vastapuolelta".
Nyt voi todeta, että rapatessa roiskuu.
Jep. Alkoi vaikuttamaan siltä, että joka kerta kun ei keksinyt järkevää vasta-argumenttia, niin lopputulemana päätti, että toisella osapuolella on mielenterveydellisiä ongelmia ja toivotteli "hyvää jatkoa".Erikoinen kaveri tuntuu olevan. Syyttää muita raivoamisesta ja itse syyllistyy mitä pahimpiin henkilökohtaisuuksiin, joita roiskiikin sitten vähän joka suuntaan. Eikä tämä todellakaan vaadi edes sen kummempaa provoamista "vastapuolelta".
Nyt voi todeta, että rapatessa roiskuu.
Siellä vuoden 2017 ketjussa oli ihan samaa tavaraa luettavissa. Aivan järjetöntä raivoamista ja nimenomaan hänen puoleltaan.Noh joo, piti itsekin katsoa mitä sinne aikoinaan kirjoitin ja en nyt varsinaisesti raivoamisena tuota itse pitänyt. Mutta tällästä tää joskus on.
Minäkin ulkopuolisena laitoin vettä myllyyn ja kaivoin hänen viljelemiään erinäisiä hankilökohtaisuuksia viestiketjusta. Vilpittömästi yritin tuoda esille eri nimimerkkejä kohtaan tulleita turhia vittuiluja. Ihan vain silmiä avatakseni.Meillähän oli parin viestin debatti jo aiemmin mutta maltoin mieleni ja se rauhoittui. Tosin ilmeisesti jäi jotain hampaankoloon.
En hänestä oikein trollia saa. Näkemykset ovat kautta linjan hyvin hämmentäviä, että nuo näkemykset eivät kohota edes kulmakarvoja.Täytyy kyllä ihmetellä, miten yksi kremlin trolli saa avoimesti trollata ja hämmentää ihan rauhassa venäjän sotaketjussa. Nimimerkin tarkoitusperät näkee sokeinkin.
Mistä vetoa, että jossain ylilaudalla on nyt HulluPata, joka kiroilee parin samanmielisen kanssa kuinka hänet kengittiin palstalta mielipiteensä takia.
Eniveis, varsin hyvä ja aiheellinen poisto. Tuollaista vihaa ei tarvitse sietää.