Jatkoajan (v)ihastuttavat moderaattorit

  • 2 255 217
  • 13 719
Suosikkijoukkue
4.11., 7.4. ja pyhä henki
Sieltähän tuli hyvä poisto näin voitonpäivän kunniaksi. Kiitos.

Pesuveden mukana aivan käsittämätön kakku edesmenneelle Bond-näyttelijälle.
 

peksa

Jäsen
Suosikkijoukkue
Crystal Palace, Tappara ja HIFK
Joo, tätä nyt vähän ihmettelin itsekin. Ei tuo Rogerin tyyli ole sen kärkkäämpi kuin muillakaan ja asia-argumentteja tulee koko ajan.

Tähän olen vähän eri mieltä. Eiköhän tuo viikon kakku tullut siitä että vesilasi tuli täyteen ja siitä ansaittu pikku huili. Useampikin pikku trollaus tuli välierä ja finaalisarjaan vaikka ei henkilökohtaisuuksiin mennytkään. Ei @Moderaattorit turhasta näitä vakikirjoittajille anna.
 

DonTirri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Stadilaiset jengit sarjasta ja lajista riippumatta
Joo, tätä nyt vähän ihmettelin itsekin. Ei tuo Rogerin tyyli ole sen kärkkäämpi kuin muillakaan ja asia-argumentteja tulee koko ajan.
viestin kohde vain nyt sattui olemaan moderaattoreiden lellikki.
Muistan edelleen kuinka modet uhkailivat pelikielloilla kun Osmon rasistista viestihistoriaa leviteltiin.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Joo, tätä nyt vähän ihmettelin itsekin. Ei tuo Rogerin tyyli ole sen kärkkäämpi kuin muillakaan ja asia-argumentteja tulee koko ajan.
Rogeri ajeli ilmeisesti pienissä tunnekuohuissa rapelin osmon miinaan ja trollin uhrina pikku loma. Itse trollaaja luonnollisesti jatkaa touhuaan ketjusta toiseen.
 

Domi28

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Maple Leafs, Liverpool
Ei turenkilainen turenkilaisen silmää noki.
Taannoin Ässä-osiossa eräs turenkilainen (ei Osmo) arvuutteli henkilöllisyyttä, mutta vain porilaiselle lätkäistiin pelikielto.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Rogeri ajeli ilmeisesti pienissä tunnekuohuissa rapelin osmon miinaan ja trollin uhrina pikku loma. Itse trollaaja luonnollisesti jatkaa touhuaan ketjusta toiseen.

Taisi Roger vähän pidemmällä otannalla ajella moderaattorien tutkaan ja lievää ylinopeutta. Kyllähän tuolta löytyy settiä missä modet puukkoa saavat. Riittävästi toistamalla pääsee varmasti tarkkailuun.

Tämä viimeisin nyt sitten kauniisti sanottuna oli kirsikka kakkuun.

Onneksi ei pidempää kakkua tullut. Tykkään edesmenneen Bondin jutuista sekä tyylistä. Ehkä vähän fanipoika olen, myönnettäköön.
 

Turha Kaukalo

Jäsen
Suosikkijoukkue
HIFK, RM, Hyvinkään Tahko, Leijonat
Osmolla on ollut nyt high season, kun on päässyt Ukrainan sodalla pätemään ja teki siitä myös lieveilmiöketjun, koska on niin huolestunut. Kyllähän se vähän haiskahtaa, mutta se on vaan kateutta. Tällä kertaa rapalan noukki huuleensa Roger. Kuka seuraavaksi? Ketä alkaa seuraavaksi niin vituttaa, että päästää näppäimistöltään pelikieltoon johtavan avautumisen?

Se, että puoli palstaa on vittuuntunut sinuun, voisi kertoa jostain.
 

Vesuri

Jäsen
Suosikkijoukkue
Vyborg Jesters
Se, että puoli palstaa on vittuuntunut sinuun, voisi kertoa jostain.
Kertoo juurikin siitä että osmo on onnistunut tavoitteessaan. Ihan julkisesti on retostellut kuinka hämmentää ja trollaa täällä.
 

ZayWest

Jäsen
Suosikkijoukkue
JYP, Käännettävät rotsit, Ensisijainen kontakti
Kertoo juurikin siitä että osmo on onnistunut tavoitteessaan. Ihan julkisesti on retostellut kuinka hämmentää ja trollaa täällä.

Ja täällä nyt kuitenkin tunnutaan edes jotenkin arvostavan asiakeskustelua(olkoon esim. poliittinen linja mikä vain) jos osaa käyttäytyä sekä kunnioittaa keskustelua. Vaikkei kanssakeskustelijan kanssa olisikaan samalla sivulla.

Osmon tekstejäkin tullut silmäiltyä ja luulisi tuota oletettavaa trollaamista enemmän palkitsevan jos vain keskustelisi fiksusti. Noin niitä mieltä hiveleviä "nettipisteitä" saisi myös ja ehkä oikeasti paremman fiiliksen. Hän osaa kuitenkin minusta keskustella halutessaan fiksustikin.

Mutta kukin tyylillään.
 
Viimeksi muokattu:

Aces High

Jäsen
Suosikkijoukkue
Ässät, Red Wings, HIFK Gimmat, THFC
Päin vittua on suunta elämässä mennyt, jos tuo on syy retostella. Kaikella rakkaudella.
Eihän siinä, on varmasti hienoa olla Cokis-nörttien prospektjäsen, voi katsoa SOA:ta ja fiilistellä. Käännynnäiset lajissa kuin lajissa on yleensä rasittavampia kuin alkuperäiset hurmahenget. Mä en poikarakkauden päälle ymmärrä, vaikken tuomitsekaan...
 

redpecka

Jäsen
Se vähä mitä vapaan ketjuja olen lukenut niin Roger on aina Rapelin kimpussa ja tämä ilmeisesti rapelia entisestään innostaa. Tietämättä mikä siellä hiertää niin mikseivät laita toisiaan ingoreen? Noh, tiedän vastauksen jos se on sama kuin itselläni, että keskustelupalstalla haluaa lukea toisten viestejä siinä kuin itse kirjoittaa. Joskus voi tulla viikko penalttia mutta mitä sitten.
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Se vähä mitä vapaan ketjuja olen lukenut niin Roger on aina Rapelin kimpussa ja tämä ilmeisesti rapelia entisestään innostaa. Tietämättä mikä siellä hiertää niin mikseivät laita toisiaan ingoreen? Noh, tiedän vastauksen jos se on sama kuin itselläni, että keskustelupalstalla haluaa lukea toisten viestejä siinä kuin itse kirjoittaa. Joskus voi tulla viikko penalttia mutta mitä sitten.
Nojoo, kokeilin hakukomennolla ja olen kokonaiset viisi kertaa kommentoinut Rogerin viestejä. Olen ollut palstalla 19 vuotta...
 

Hollanti

Jäsen
Suosikkijoukkue
Varmaan se KalPa
Oliko @Nordis -nimimerkillä jotain rankkaakin kurinpidollista taustaa, vai miksi herra vietiin saunan taakse noin heppoisin perustein? Ainakaan @Moderaattorit eivät tuoneet sitä eilisessä viestissään ilmi. Kyseinen nimimerkki on äkkiseltään katsottuna kirjoittanut 5 viestiä "Nato-ketjuun" ja on muuten pysynyt poissa poliitiikkakeskustelusta. Jos kyseessä on "tehtaankadun agentti" niin kyseinen tyyppi on kyllä ollut todella pitkään nukkuvana soluna kun tyyppi liittyi Jatkikseen jo vuonna 2003.

Kyllähän noista viestistä pitikin jotain kakkua antaa, mutta ei kai kielteinen Nato-kanta voi nyt porttikiellon arvoinen rike olla?
 

Osmo Rapeli

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kuusijuhla - Sex Festival
Näköjään se osaa vastata viesteihin mutta jättää ne vähemmän mukavat viestit vissiin lukematta. Eiköhän me taas kohta kuulla miten vetäydytään pariksi kuukaudeksi hiljaiseloon.
Voit laittaa vaikka yksityisviestiä jos jokin askarruttaa mieltä.
 

Steril

Jäsen
Suosikkijoukkue
Kivikovat liiganousijat
Oliko @Nordis -nimimerkillä jotain rankkaakin kurinpidollista taustaa, vai miksi herra vietiin saunan taakse noin heppoisin perustein? Ainakaan @Moderaattorit eivät tuoneet sitä eilisessä viestissään ilmi. Kyseinen nimimerkki on äkkiseltään katsottuna kirjoittanut 5 viestiä "Nato-ketjuun" ja on muuten pysynyt poissa poliitiikkakeskustelusta. Jos kyseessä on "tehtaankadun agentti" niin kyseinen tyyppi on kyllä ollut todella pitkään nukkuvana soluna kun tyyppi liittyi Jatkikseen jo vuonna 2003.

Kyllähän noista viestistä pitikin jotain kakkua antaa, mutta ei kai kielteinen Nato-kanta voi nyt porttikiellon arvoinen rike olla?
En muista ko. nimimerkistä muuta kuin että kirjoitti treffailu- ja naisketjuihin melkoista incel-teoriaa sekä puolestaan aika rokotevastaisia viestejä koronaketjuihin.
 
Suosikkijoukkue
Colorado, Toronto, sympatiat Krakenille
Kyllähän noista viestistä pitikin jotain kakkua antaa, mutta ei kai kielteinen Nato-kanta voi nyt porttikiellon arvoinen rike olla?
Ei kyseisen henkilön NATO-kannalla ollut käsittääkseni mitään tekemistä tuon pelikiellon kanssa? "Avausviestissä" käytettiin mm. erittäin vastenmielistä ja loukkaavaa nimitystä nykyisestä ulkoministeristä ja sitten seuraavat viestit olivat pelkkää yksittäisten virkkeiden muodostamaa provoilua.

Rikkeiden ja "poiston" välillä oli myös selkeästi yksi ylimääräinen päivä, jolloin moderaattorit lienevät tehneet vähän taustaselvitystä ja käyneet keskustelua kyseisen nimimerkin kanssa.

Ja kuten itse aikaisemmin kirjoitin, erittäin usein nämä pahimmat mis- ja disinformantit ovat 10-20 vuotta sitten rekisteröityneitä nimimerkkejä, jotka ovat alkaneet kirjoittaa palstalle vasta tällä vuosikymmenellä, yleisimpänä aktivoitumishetkenä koronapandemian alku. Ja setti on sakeaa. @Steril kokosi aika hyvin tämän viimeisimmän kaverin agendan tuossa pari viestiä ylempänä.
 
Kirjaudu sisään, jos haluat vastata ketjuun. Jos sinulla ei ole vielä käyttäjätunnusta, rekisteröidy nyt! Kirjaudu / Rekisteröidy
Ylös