Eli joutuu olemaan viikon kirjoittamatta palstalle. Se on kyllä paha, menee helposti top5-listalle pahimmissa asioissa mitä voin kuvitella.Rikepisteitä kun tulee tarpeeksi, niin tulee kakkua, eikä hyvässä mielessä. Sen takia varmasti aiheutti porua myös.
Rikepisteitä kun tulee tarpeeksi, niin tulee kakkua, eikä hyvässä mielessä. Sen takia varmasti aiheutti porua myös.
Eli joutuu olemaan viikon kirjoittamatta palstalle. Se on kyllä paha, menee helposti top5-listalle pahimmissa asioissa mitä voin kuvitella.
Mä oon muutaman kerran ollut pelikiellossa.
En mä aikakaan ole mitään rikepisteitä saanut vaan suoraan lentänyt 1-4 viikoksi telakalle.
En mä itse lähde noita pelikieltoja kommentoimaan mutta usein tullut lukemattomia yksityisviestejä jossa kyllä ihmetelty tuomioita.
Minulta on kerran peruttu pelikielto. Eli VIKA EI OLLUT PEILISSÄ, I assume.On tullut itselleni rikepisteitä ja suoraan menolippua banaanisaarille, mutta aina on vika löytynyt ihan sieltä peilistä!
Itseasiassa sama homma. Pistin modeille kuittia, että minä olen Jatkoaika, niin vapauttivat vankilasta.Minulta on kerran peruttu pelikielto. Eli VIKA EI OLLUT PEILISSÄ, I assume.
usein tullut lukemattomia yksityisviestejä
Lukemattomia ne viestit ovat tullessaan. Niin on ainakin syytä olettaa ja toivoa.Sitä kuitenkin ihmettelen, miten voi tietää yksityisviestin sisällön, jos ei ole sitä lukenut.
Ei olisi peruttu jos en olisi masinoinut äänestyksen avulla. MINUN ANSIOTANI.Ootte kyllä heikkoja jätkiä, multa on peruttu IKUINEN KIELTO.
@Vesuri Mä en milloinkaan lue mitä olen kirjoittanut.
Valo heijastunut silmiin ettei ole nähnyt mitä on kirjoittanut ja sitten tullut vahingossa rikottua sääntöjä?On tullut itselleni rikepisteitä ja suoraan menolippua banaanisaarille, mutta aina on vika löytynyt ihan sieltä peilistä!
Boldasin olennaisen. Eihän keskustelussa ole mitään pahaa vaikka miten antaisi tapaa. Sitten on se toinen tapa missä tullaan julistamaan se oma mielipide faktoina eikä kyetä edes keskusteluun.Siellä on monessa muussa joukkueketjuissa myös näitä negatiivisia, mutta niin saavat vain jatkaa keskusteluaan vaikka ei kaikki samaa mieltä kaikesta olekkaan.
Mä oon muutaman kerran ollut pelikiellossa.
Mainitsemasi kirjoittajan kohdalla kyse ei ole siitä etteikö porukka ymmärtäisi hänen olevan eri mieltä, kyse on yleensä täysin puusilmäisistä näkemyksistä ja siitä ettei mies koskaan myönnä olleensa väärässä. Lisäksi hänen keskustelutyylinsä on yksinkertaisesti pidemmän päälle täysin raivostuttava, siinä vaiheessa kun argumentit loppuu niin hän alkaa napsimaan lainaamistaan teksteistä itselleen sopivat lainaukset ja vastaa ainoastaan niihin ja jätetään muu viesti huomioimatta, vaikka ne koko viestin tärkeimmät pointit ovat hyvin usein niissä lainaamatta jätetyissä osioissa. Lisäksi hyvin usein käy myös sitä että tarkempia perusteluita pyydettäessä "palataan asiaan myöhemmin koska nyt täytyy lähteä tuonne..." ja asiaan ei koskaan enää palata.Olen ennenkin käyttänyt esimerkkinä, että @McTorso polarisoi näkemyksillään, mutta hän tekee perusteellista työtä lähes jokaisessa viestissään. Usein keskustelussa on ns. hengailijoita mukana, joiden ainoa tehtävä on piikitellä häntä. Todennäköisesti koen tämän voimakkaasti sen vuoksi, että itse kokenut joskus samaa. Se, että jonkun näkemykset polarisoivat eivät mielestäni oikeuta jatkuvaa hyökkäämistä käyttäjää vastaan. Eri mieltä voi olla kunnioittavasti ja liian usein juuri Torson kohdalla ollaan mielestäni rajoilla, onko enää ihan kunnioitustakaan jäljellä.
No ei ne @Moderaattorit vastaa edes yv:hin.Vähän noottia @Moderaattorit mun pelikiellon pituudesta. Ei vaan voi toimia uskottavasti vallan kahvassa, jos moisista rikkeistä lähetetään vain kuukaudeksi banaanisaarille. Itse olisin antanut itselleni vähintään 3kuukautta ja kivityksen, ehkä jopa kuolemantuomion. Mutta näillä nyt mennään. Tämä ihan kehittävänä palautteena jatkoa ajatellen. Seuraavasta pitää tulla jo ulosajo tai muuten kurinpidon uskottavuus on Liigan kurinpidon tasolla.
Kiitos ja hyvää kesän jatkoa demokraattisille johtajille!
Näinpä se menee. Kyllä minulla selkeänä kehityskohteena on turhan jankkauksen vähentäminen. Koen jopa asiassa jonkin verran onnistuneeni, yeah! Toisena kehityskohteena palstalaisena minulla on ollut asiattomiin viesteihin vastaamatta jättäminen. Siinäkin suunta on ollut mielestäni hyvä.Olen ennenkin käyttänyt esimerkkinä, että @McTorso polarisoi näkemyksillään, mutta hän tekee perusteellista työtä lähes jokaisessa viestissään. Usein keskustelussa on ns. hengailijoita mukana, joiden ainoa tehtävä on piikitellä häntä. Todennäköisesti koen tämän voimakkaasti sen vuoksi, että itse kokenut joskus samaa. Se, että jonkun näkemykset polarisoivat eivät mielestäni oikeuta jatkuvaa hyökkäämistä käyttäjää vastaan. Eri mieltä voi olla kunnioittavasti ja liian usein juuri Torson kohdalla ollaan mielestäni rajoilla, onko enää ihan kunnioitustakaan jäljellä.
Vaikka itse kirjoitatkin sarkastisesti, niin mä olen ainakin tästä ihan samaa mieltä.Seuraavasta pitää tulla jo ulosajo tai muuten kurinpidon uskottavuus on Liigan kurinpidon tasolla.
Kirjoitan sarkastisesti? Ihan totuuden mukaisesti ja rehellisesti kirjoitin. Olen aina elämässä ollut sitä mieltä, että omista virheistä pitää maksaa kovaa hintaa ja tässä tapauksessa sama pätee.Vaikka itse kirjoitatkin sarkastisesti, niin mä olen ainakin tästä ihan samaa mieltä.
Vaikka puhut toisaalta asiaa, niin ohjeesi Torson suuntaan eivät mielestäni toimi. Torso saa jatkuvasti erittäin negatiivista palautetta ja sitä tulee todella suurelta määrältä käyttäjiä. Tästä huolimatta hän ei ole koskaan suhtautunut tuohon palautteeseen asianmukaisesti tai pyrkinyt kehittymään sellaiseen suuntaan, että negatiivinen palaute ja turha vänkääminen vähenisi.@McTorso juuri niin, virheitä tekevät kaikki. Toisaalta kaikkien teksteissä on aina up- ja downside. Kun riittävän paljon annetaan jostain palautetta niin joskus käy niin, että menee lapsi pesuveden mukana. Liian paljoa ei saa antaa arvoa kuitenkaan niille huonoille palautteille, koska keskustelussa usein on vain muutamia, jotka saavat jotain keskustelua ylipäätään aikaiseksi. Keskustelupalstalla ei voi pitää kenelläkään huonona ominaisuutena, että tuotat keskustelua.
Sitten varmaan pidät parin kuukauden oman tauon palstalta, jos koit saaneesi liian pienen rangaistuksen?Olen aina elämässä ollut sitä mieltä, että omista virheistä pitää maksaa kovaa hintaa ja tässä tapauksessa sama pätee.
Ei sinne vankilaankaan saa omatahtoisesti mennä, vaikka miten tahtoisi, vaan valtaapitävät sinne määrää.Sitten varmaan pidät parin kuukauden oman tauon palstalta, jos koit saaneesi liian pienen rangaistuksen?
Saa tänne halutessaan vaikka kuinka pitkät bannit tai pääsee kokonaan ovista ulos. Pyyntöä vaan moderaatiotiimille.Ei sinne vankilaankaan saa omatahtoisesti mennä, vaikka miten tahtoisi, vaan valtaapitävät sinne määrää.