Artikkeleita on muutamia, mutta tuossa pyynnöstäsi esimerkki: http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-2000001186623.htm
Tämä perustelu ei nyt auennut minulle ja nyt en tarkoita minun kykyäni ymmärtää perusteluja, vaan tätä linkkiä.
Artikkeleita on muutamia, mutta tuossa pyynnöstäsi esimerkki: http://www.iltasanomat.fi/sm-liiga/art-2000001186623.htm
Ilveksestä tylysti poispotkittu luottomies avautuu seuran vaikeuksista: ”Pitää laittaa miehiä vaihtoon” - SM-liiga - Ilta-SanomatTämä perustelu ei nyt auennut minulle ja nyt en tarkoita minun kykyäni ymmärtää perusteluja, vaan tätä linkkiä.
Eikös tuossa nimen omaan sanota että pääomistaja on kaikkien ongelmien syy ja en löydä siitä Kunton kirjoittamaa Honkalehdon erottamisvaadetta kuin ehkä kollektiivisesti johdon osana.Ilveksestä tylysti poispotkittu luottomies avautuu seuran vaikeuksista: ”Pitää laittaa miehiä vaihtoon” - SM-liiga - Ilta-Sanomat
Korjasin linkin laittamalla puuttuvan kirjaimen osoitteen perään. Nämä muut tahot, joihin Kunto viittaa, lienevät artikkelissakin mainittu Kummola ja Tuomas Tuokkola.
Eikös tuossa nimen omaan sanota että pääomistaja on kaikkien ongelmien syy ja en löydä siitä Kunton kirjoittamaa Honkalehdon erottamisvaadetta kuin ehkä kollektiivisesti johdon osana.
Kyllä ainakin tuon lehtileikkeen perusteella käyttämäsi väite Honkaluoman potkujen vaatimisesta oli jälleen kerran yliampuvaa. Hauska asia, miten moneen kertaan olet kertonut, ettet kuulu sisäpiiriin ja samanaikaisesti olet suurin "sisäpiiritiedon jakaja".Eihän tuo mitään kryptistä tekstiä ole. Siellä on eritelty sanoja pääomistaja, johto ja operatiivinen johto. Ja puhutaan monikossa. Samoin Kummolan haastattelussa. Muistutettakoon vielä, että uutisoinnit syntyivät siitä, kun Ilves ei saanut liigalisenssiä muiden mukana. Vai ketä itse ajattelet tarkoitettavan operatiivisella johdolla?
Kuten itse totesitkin, niin sinulla ei ole sisäpiiritietoa ja sen takia uskosi on vahva IH:n johtoon. Sisäpiirissä (aina Liigatasoa) myöden Honkalehdon maine on huono. Ja itse hän on kuoppansa kaivanut. Olen todennut sen useasti, että kun esiintyy rehellisesti ja puhuu totta, niin harvemmin henkilöä päästään syyttämään valehtelijaksi.
Minulla ei ole mikään vahva luottamus IH:n johtoon, mutta ei myöskään todistamattomiin väitteisiin ja levittämiisi huhuihin.
Kyllä ainakin tuon lehtileikkeen perusteella käyttämäsi väite Honkaluoman potkujen vaatimisesta oli jälleen kerran yliampuvaa. Hauska asia, miten moneen kertaan olet kertonut, ettet kuulu sisäpiiriin ja samanaikaisesti olet suurin "sisäpiiritiedon jakaja".
Minulla ei ole mikään vahva luottamus IH:n johtoon, mutta ei myöskään todistamattomiin väitteisiin ja levittämiisi huhuihin. Monet kirjoituksesihan aloitatkin, että "olen kuullut". Minäkin olen kuullut, että maapallo on pannukakku, mutta en sitä täällä totena esitä.
Kaikella kunnioituksella, kannattaako Artsin kommenteista ottaa suuremmin painetta. Sama kaveri on puolustanut vuorollaan jokaista Ilveksen johdossa ollutta viimeisen 15 vuoden aikana. Ikinä mitään sen hetkisen johdon tekoa ei ole kritisoitu, joten onhan se selvä että näin ei tule käymäänkään nytkään. Muistaakseni Artsi on kuitenkin moneen kertaan sanonut, että itsekin haluaisi muuttaa paljon asioita organisaatiossa, mutta ilmeisesti on enemmän vastaan sitä että kaikki kuorossa on negatiivisia.
Itse en ihan ymmärrä, että mikä tähän logiikkaan ajaa mutta mitäpä siitä. Kyllä tänne kirjoituksia ja mielipiteitä mahtuu. Kunnon kysymyksiin tulee niitä vastauksia, mitä koitat niihin saada. Se on nähty jo moneen kertaan aikaisemminkin.
PS. Pientä piikkiä kuitenkin voi havaita, kun Artsikin kirjoitti Honkkiksen nimen väärin. (seksivau!)
Itse asiassa en ole kauheasti puolustellut, mutta olen kyllä monestikin kyseenalaistanut yksisilmäistä kirjoittelua, jossa on edetty yhden totuuden linjalla. Väitän, että useimmiten kyseenalaistamiseni on jopa perusteltua, koska muuten täällä mentäisiin kuorolaulannalla. Kun nytkin kyseenalaistan tavan millä muutosta haetaan (kuten tekee nyt mm. HeGe41), niin ei se todellakaan tarkoita sitä, etten haluaissi muutosta, vaan sitä, etten edelleenkään usko konkurssin, tai riitelyn olevan se oikea tie. En kertakaikkiaan usko, että ikävien huhujen levittely olisi jotenkin tilannetta parantava asia.
Itse asiassa en ole kauheasti puolustellut, mutta olen kyllä monestikin kyseenalaistanut yksisilmäistä kirjoittelua, jossa on edetty yhden totuuden linjalla. Väitän, että useimmiten kyseenalaistamiseni on jopa perusteltua, koska muuten täällä mentäisiin kuorolaulannalla. Kun nytkin kyseenalaistan tavan millä muutosta haetaan (kuten tekee nyt mm. HeGe41), niin ei se todellakaan tarkoita sitä, etten haluaissi muutosta, vaan sitä, etten edelleenkään usko konkurssin, tai riitelyn olevan se oikea tie. En kertakaikkiaan usko, että ikävien huhujen levittely olisi jotenkin tilannetta parantava asia.
Faktat hyväksyn ja arvostan niitä, mutta esimerkiksi Kunton väittämä Honkalehdolle potkuja vaatineista ei ole faktaa, tai siis ainakaan sellaiseksi todistettua. Jos tällaisiin ei joku puutu, niin ne alkavat elämään palstatotuuksina. Itse en esimerkiksi juuri potkut saaneen työntekijän lausuntoja pidä aivan jumalan sanaan verrattavana totuutena. Saattaa kyseessä olla hiukkasessa määrin henkilökohtainen katkeruuskin.
Faktat hyväksyn ja arvostan niitä, mutta esimerkiksi Kunton väittämä Honkalehdolle potkuja vaatineista ei ole faktaa, tai siis ainakaan sellaiseksi todistettua. Jos tällaisiin ei joku puutu, niin ne alkavat elämään palstatotuuksina. Itse en esimerkiksi juuri potkut saaneen työntekijän lausuntoja pidä aivan jumalan sanaan verrattavana totuutena. Saattaa kyseessä olla hiukkasessa määrin henkilökohtainen katkeruuskin.
Itse olen jo taipunut ajatukseen, että Manngard tosiaan omistaa Ilveksen "ikuisesti" ja isompia ratkaisuja aletaan tehdä vasta herran väistämättömän poismenon jälkeen. Tänä vuonna taitaa tulla vasta 75v täyteen, joten parhaimmillaan tässä saadaan odotella vielä parikymmentä vuotta.
Kun nytkin kyseenalaistan tavan millä muutosta haetaan (kuten tekee nyt mm. HeGe41), niin ei se todellakaan tarkoita sitä, etten haluaissi muutosta, vaan sitä, etten edelleenkään usko konkurssin, tai riitelyn olevan se oikea tie.
Hän ei anna Ilveksen mennä konkurssiin jo pelkästään siitä syystä, että sitten hän ei saisi sijoituksestaan kaikkea mahdollista tuottoa talteen
Muistaako kukaan koska Essi olisi jäänyt kiinni totuuden puhumisesta ?Ethän sinä ole vuosien saatossa faktoja arvostanut. Lähes poikkeuksetta olet hyökännyt kirjoituksiani vastaan ja hiljentynyt, kun ne on osoittautunut faktoiksi. Nyt kirjoitin, että mm Pajuoja on vaatinut potkuja Honkalehdolle. Ensin kielsit sen ja nyt viimeisessä kirjoituksessasi toteat, että Pajuojan sana ei välttämättä ole totuus tai se on katkeruutta. Eli olet siis jo myöntämässä, että Pajuoja tarkoitti myös Honkalehtoa, kuten kirjoitin? Kirjoititko itsesi nyt pussiin? Pinttynyt tapasi kieltämisen jälkeen on ollut leimata lähde epäluotettavaksi. Voin sanoa, että myös Kummola tarkoitti yhtenä vaihdettavana Honkalehtoa.
Onko sinusta jotenkin poikkeuksellista, että erittäin huonoa tulosta tehnyttä toimitusjohtajaa kritisoidaan julkisesti? Honkalehto on vielä tehnyt sen virheen, että hän käy sotaa mediaa vastaan. Se on karua peliä, jossa valttikortit ovat medialla, varsinkin, kun Essi on vuosien mittaan jäänyt muutaman kerran valheesta kiinni.
Tähän olisi kiva saada joku laskelma?Tietenkin olisi mielenkiintoista kuulla, millaista voittoa he pitävät UI-tapahtumasta todennäköisenä. Sen mitä me tiedämme, on, että Tappara- ja HIFK-matsit keräisivät Hakametsässä noin 13 000 katsojaa ilman extrakuluja ja ilman, että Sponsvision saisi matseista juuri mitään. IH:n lähtökulma UI-tapahtumaan on hyvin erikoinen, Sitä on koko ajan suitsutettu talouden pelastajana. Mutta kenen?
Samaa olen ihmetellyt koko ajan. Ei olisi edes mitenkään tavatonta, että nykysuomessa Joulukuussa sataa vettä ja on Juhannusta lämpimämpää. Mutta okei..oletetaan kelin olevan loistava, eli -5 ja arska pilkistää. Mitä siellä niin p**keleesti myydään, että vuosien tappiot kuittaantuu ja jää vielä sijoittaa tulevaisuuteenkin. Tätähän Honkalehto mainostaa talouden pelastajana.Tähän olisi kiva saada joku laskelma?
Kaksi joukkuetta vastassa jotka vetäisivät Hakametsänkin lähes täyteen, Ulkojäillä varmasti huomattavat kulut järjestää koko tapahtuma?
Miten tämä pelastaa talouden, paljonko tästä pitäisi saada voittoa?
Millä päästään edes nollatulokseen?
Mitäs jos sataa vettä ja on +10 ja koko tapahtuma perutaan?
Voisiko Share kysäistä näistä Honkanummelta, nyt kun samoissa kahvipöydissä istuvat?
Jos nyt vähän vilkuilee viimeisen viiden vuoden lukuja ja turskan suuruutta, niin ymmärtänee, että Honkaniemen jutut ovat samaa tarinaa mitä ennenkin. Lisäksi kun huomioidaan tappiota taotaaneen, vaikka pelaajabudjetti on liigan pienimpiä ja toteutunut yleisökeskiarvo versus budjetoitu on aika hyvin balanssissa, niin aikamoisen tapahtuman saa järjestää, että se jokavuotinen mystinen puolen miljoonan tappio plus kaikki muut akuutit rästit saadaan kuitatuksi.
Nyt heräsi mielenkiinto... Onko myyntiin tullut joku niin iso pompsi yhtiön osakkeita, että niillä olisi jotain äänivaltaa yhtiössä? Ja vielä niin edullisesti, että jollain faniporukalla olisi varaa ostaa ne? Ei kuulosta kovinkaan realistiselta ajatukselta. Käytännössähän jokainen ostettu osake on tällä hetkellä rahan upottamista pohjattomaan kaivoon ja täysin vastikkeetonta rahallista tukea osaamattomalle seurajohdolle. Ei ihmetytä miksi väki karttaa koko sharea, jos strageiana on pumpata rahat Honkalehdon ja kumppaneiden tuhlattavaksi.Liittyminen Shareen on sinänsä kyllä ihan oiva vaihtoehto, sillä jos kaikki mahdolliset nettikirjoittelijat olisivat mukana, voisimme ostaa raakasti enemmän osakkeita ja näinollen hankkia entistä enemmän valtaa vaikuttaa asioihin "sisältä päin" eikä vaan "netistä huutelemalla". Voin vakuuttaa että Manngardin kuvaa ei kokouksissa palvota...