Streight Forward
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- Tappara
Urpoilun ja osaamattomuuden ilmentymänä Honkapää oli kyllä vailla vertaa. Mitä mahtaa veijari nykyään puuhata?
Urpoilun ja osaamattomuuden ilmentymänä Honkapää oli kyllä vailla vertaa. Mitä mahtaa veijari nykyään puuhata?
Linna Golfin toimitusjohtajana nykyään toimii kultasormi Esa Honkalehto.
Näyttää SponsVision olevan edelleen aktiivinen kun katsoin hänen LinkedIn-profiiliaan.
Kattellaan sit keväällä tilannetta uudelleen.Onneksi tekin osaatte munia niinkuin naapuriseurassa.
Myrrälle kenkää antaminen tilanteessa missä sarjasijoitus on optimaali on lähellä hölmöläisten touhuja. Pennasen tulo sai joukkueen sekaisin.
No niin makaa kun petaa.
Kattellaan sit keväällä tilannetta uudelleen.
Vielä ei mitään munimista ole tapahtunut, kattellaan keväällä oliko se sitä vai eiJuu, katsellaan vaan. Mut toi nyt oli tämän hetken päivitys.
Vielä ei mitään munimista ole tapahtunut, kattellaan keväällä oliko se sitä vai ei
Anna mennä vaan jos sisuskalut sen sallii.Tekis mieli ottaa kuukausi mutta jätetään se myöhemmälle jos tilanne niin vaatii.
Missataan tässä sitten lokakuun mestaruus mutta kevättä tarkastellen olen ainakin paljon luottavaisempi että valmennus on Pennasen käsissä Myrrän sijaan.Onneksi tekin osaatte munia niinkuin naapuriseurassa.
Myrrälle kenkää antaminen tilanteessa missä sarjasijoitus on optimaali on lähellä hölmöläisten touhuja. Pennasen tulo sai joukkueen sekaisin.
No niin makaa kun petaa.
Missataan tässä sitten lokakuun mestaruus mutta kevättä tarkastellen olen ainakin paljon luottavaisempi että valmennus on Pennasen käsissä Myrrän sijaan.
Siirtoikkuna on tietääkseni kuitenkin vielä jonkun aikaa auki. Runkosarjaa on myös hyvin aikaa joten pelaajilla on tässä mahdollisuuksia näyttää miten Pennasen joukkueeseen sopivat.Kun pelitapa muuttuu niin Ilveksen kaltainen rosteri ei välttämättä ole optimaalinen kyseiselle pelitavalle kun valmentaja ei itse ole päässyt valitsemaan nippua.
Hyvän valmentajan tunnistaa siitä että osaa hyödyntää pelaajan vahvuudet. Nyt ei sillä näytä.
Kun pelitapa muuttuu niin Ilveksen kaltainen rosteri ei välttämättä ole optimaalinen kyseiselle pelitavalle kun valmentaja ei itse ole päässyt valitsemaan nippua.
Hyvän valmentajan tunnistaa siitä että osaa hyödyntää pelaajan vahvuudet. Nyt ei sillä näytä.
Tämä tie nimekkäiden neuvonantajien kanssa on hiljattain kokeiltu Tps-organisaatiossa ja kalliiksi tuli talouden puolesta. Toki tietysti kaksi finaalipaikkaa ei ole huono saavutus viime vuosien liigassa.Jukka Jaloselle tarjoaisin jotain urheilupuolen hommaa ehdottomasti. Vaikka hallituspaikkaa, niin olisi ainakin kompetenssia jääkiekko-osaamisesta.
Olen hyvin vakuuttunut, että Hölön kanssa suunta on ylöspäin. Riittääkö se mestaruuteen on sitten toinen juttu. Pennanen on yhden sattumamestaruuden ansiosta saanut aseman, joka hänelle ei todellakaan kuulu / kuulunut.Tällä kaudella tais tulla laskua katsojamäärissä, ja tän kevään esityksillä se trendi saattaa hyvinkin jatkua ens kaudella.
Vähän on kutina, että iskun paikat oli ja meni.
Kohta ehkä taistellaan taas kovien kulujen kanssa,->pienemmät pelaajabudjetit->huonompi menestys->vähemmän katsojia/sponsoreita/ tuloja jne.
Mut hei, ehkä ei.
Itse toivoisin että päästäisiin Rönnistä Tappara-tuomari-armeijansa kanssa eroon. Ratkaisisi kaikkien muiden ongelman ;-) ;-) ;-)
Sanoisinkin, että ilveksen kannattaisi alkaa valmentamaan tuomareita liigaan. Menestyksen salainen avain ;-)