Lätkä-Bongari Iso-E
Jäsen
- Suosikkijoukkue
- KK
Boldaamaani kohtaan:Juu. Ensin tein suuren virheen tyhmässä aloituksessani. Ja kun viimein tajusin, kiitos teidän ja pahoittelin, niin sama haukkuminen jatkuu edelleen.
Tulee oikeasti sellainen fiilis, että täällä ei hyväksytä eri mielipidettä. Koko ajan kuulen että väitän ja laitan linkkejä lähteeksi väitteitteni tueksi ja että linkkini ovat sitä ja tätä. Vielä kerran olen maallikko (jolla ei kuulemma saa olla maalaisjärkeä) ja haluaisin keskustella kokonaisvaltaisesti eri kantilta näistä jutuista.
Myönnän että menetin hermoni kun olen moneen kertaan sanonut etten väitä mitään vaan ovat minun mielipiteitäni omien saamieni lähteiden perusteella. Taas pyysin anteeksi mutta mikään ei auta.
Jätän teidät rauhaan, jään kyllä seuraamaan viestejä, mutta tämä ei ole keskustelupalsta vaan samaa mielipidettä olevien keskinäinen juttelualue, missä ei missään tapauksessa haluta eriävää mielipidettä, Jos joku tällaista yrittää on hörhö.
Kiitti tästäkin vähästä ja laitan seuraavan viestin kun on todistettu että olette kaikki väärässä. Viva IPCC hörhöt :)
Juu kun asia ei ole mielipiteestä kiinni. Ilmastoasiat ei ole mielipideasia. Se että jankkaa mutu-tuntumalla asiasta saa varmasti hieman sinun MIELESTÄSI hyökkäävää tekstiä eteen. Itsekin tämän kokeneena voin sanoa, ettei kannata uhriutua. Saat vain aasin kuvan suippohattuun.